Het gaat om het innerlijk hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:16 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Weer een werkdagje voorbij.
Ik denk niet dat ik op de 16-jarige Bluezz zou zijn gevallen destijds.
De 48 jarige bloes kan nog net zo kijken hoor, vaak ongewild trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
16-jarige Bluezz kijkt wel herlijk boos in de trein...
Ik heb ook van die 16-jarige foto's waar ik zo heerlijk boos kijk!
Ook het innerlijk van toenmalige 16-jarigen trok mij niet zo aan. Ik was namelijk natuurlijk veel ouder toen.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef AKnynke het volgende:
En dan toch nog gelukkig!
Toch weer goed voor me gezorgd. Pasta met rode saus, tonijn en rucola!
jonge jonge jonge...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
SpannendBlijft ie slapen? [ afbeelding ]
HAAAAA de PAAZ zeker!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Maar heb het idee dat als je mijn werk 5 dagen doet, je meteen rijp bent voor afdeling B6
Zo'n foto van: ik ben twee 16 en ik zeg nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
16-jarige Bluezz kijkt wel herlijk boos in de trein...
nu geen tentamens meer?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef KrnKje het volgende:en of het lekker was... morgen een blogje ervan
Varkenshaasje ingerold in katenspek besmeerd met ui-schuim en verse basilicum
Wellicht nu nog een Harry Potterfilm kijken of anders stuk McGee lezen. (Kheb gisteren de eerste film gezien, wilde de films pas zien als ik alle boeken had gelezen, net als, nu dus saampies HP-films aan t kijken
)
Morgen eentjequote:
Jonge jonge jonge...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga aandelen Kleenex kopen
Go NynkeGo Nynke
Jongeheer voor jou!quote:
Ik zou maar oppassen, want ik heb je natuurlijk zo op de grond liggen he, kleintje!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jongeheer voor jou!
Sorry, zal je niet meer pesten hoor. Voor nu dan.![]()
Waar ik benieuwder naar ben is wat we allemaal gaan doen áls we eenmaal op de grond liggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, want ik heb je natuurlijk zo op de grond liggen he, kleintje!
PAAZ is meestal wel leuk werken, vooral als je wat diversiteit hebt, en niet alleen depressieve patiënten ofzoquote:
Moet ie vol ofzo?quote:
SOLquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Blegg net foontje van mijn moeder, mijn opa ligt op sterven, donderdagochtend afscheid nemen![]()
SOL bahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Blegg net foontje van mijn moeder, mijn opa ligt op sterven, donderdagochtend afscheid nemen![]()
Sopranos.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
Wij waren een aflevering Sopranos aan het kijken, ik heb Mr CF seizoen 1 cadeau gedaan voor zijn verjaardag.
omfgquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:41 schreef golfer het volgende:
Van ons volleybalstertje kan ik me dat nog voorstellen want die smashed nu een Duitser naar binnen bij haar
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:41 schreef golfer het volgende:
Wat zijn jullie stilletjes?
Van ons volleybalstertje kan ik me dat nog voorstellen want die smashed nu een Duitser naar binnen bij haar, maar de rest?
Jullie gaan me toch niet vertellen dat je braaf aan het studeren bent of in het ergste geval al naar bed?
He bah SoL, sterkte!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Vriendlief valt met zijn neus in de boter...2 begrafenissen binnen 4 maandenDe eerste van mijn tante, en hij ontmoette gelijk de hele familie van mijn vaders kant, binnenkort dus van mijn opa, en ontmoet hij de familie van mijn moeders kant
![]()
Ik ga zo maareens mijn haar kleuren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |