je komt uit Bilthovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er zowat uit ontsproten hoor, uit het RIVM (voor de M in het woord zat werkte mijn vader er en ons huis, waar ik geboren ben zat ertegenaan geplakt) Op mijn 4e zijn we helaasnaar een bovenhuis in Utreg verhuist.
ach gossiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe ik met volle teugjes
Voor muck : ff foto's van foto's gemaakt... het jaar 1975, bloesje was 16 en ging voor het eerst op stage in haar zusterpakkie
Waarom ik in godsnaam dat pakkie al aanhad in de trein is me nog steeds een raadsel trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, ik baal er nu al van dat ik mn P520 vorige week heb geïmaged, en daar niet 3 weken mee heb gewachtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:33 schreef KrnKje het volgende:
Zwaar last van studie ontwijkend gedrag... ik denk dat ik me maar eens moet verplichten afstand te doen van m'n laptop...
ik heb ook wel foto's van mij uit de jaren 70 en 80quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:13 schreef cul_non_kul het volgende:
Brilletje Bluezz ..![]()
Zooooo 70s
(ik heb ergens nog een foto met zo'n apparaat uit de 80s ... OMG wat een draak was dat zeg)
ah kijk, ik met al mijn broers en zussenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook wel foto's van mij uit de jaren 70 en 80
even zoeken hoor
jij in de jaren 70quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook wel foto's van mij uit de jaren 70 en 80
even zoeken hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ah kijk, ik met al mijn broers en zussen
[ afbeelding ]
ik ben van '86quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
die van mij waren nog in z/w > 60s
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef KrnKje het volgende:
Geweldige foto's!!
Ik heb weer opnieuw boterbabbelaars gemaakt, maar nu met koffiesmaak
Mijn eerste poging om dat te doen was finaal mislukt omdat ik niet zag wanneer de suiker caramelliseerde... en dus bij 160 graden vond ik het wel oke en toen steeg er rook op uit de pan... wat een lucht!!
Dat denk ik ook weleens. Mooie broden, zelfgemaakte jams en chutneys... Daar moet een markt voor zijn, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:56 schreef KrnKje het volgende:
Ik ga een delicatesse zaak beginnen waar je alleen spullen kunt kopen die super vers bereid zijn
*of toch studie afmaken*
sesamzaad goed roosteren tot het zwart ziet en voila ..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Die zaadjes
Die van mij zagen er waarschijnlijk uit als dinosaurusjes dan
Terug van de toko, allerlei lekkers en alvast wat voorraad gekocht om receptjes/loempia's van te maken als we zin hebben. Ze hadden alleen geen zwart sesamzaad.
Over zaad gesproken
Boterbabbelaars... mmm ook maar eens maken, lijkt me leuk om te doen
Mag ik komen eten mama Bluezz?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Terug van de toko, allerlei lekkers en alvast wat voorraad gekocht om receptjes/loempia's van te maken als we zin hebben. Ze hadden alleen geen zwart sesamzaad.
er is wel markt voor, maar veel mensen zijn vooral gewend aan onestopshopping > meestal wordt dit op markten en braderi-en aan de man gebracht. ..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weleens. Mooie broden, zelfgemaakte jams en chutneys... Daar moet een markt voor zijn, toch?
Librije winkel in Zwolle, Cucina Mosae in Maastricht (in de kelders naast het gemeentehuis, is heeeel uitgebreid, heel erg leuk!), Weerter delicatesseshop, in Eindhoven ken ik zo 2 winkels die zo een formule hebben. Ze zijn er echt welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:20 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
er is wel markt voor, maar veel mensen zijn vooral gewend aan onestopshopping > meestal wordt dit op markten en braderi-en aan de man gebracht. ..
Bluezz!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe ik met volle teugjes
Voor muck : ff foto's van foto's gemaakt... het jaar 1975, bloesje was 16 en ging voor het eerst op stage in haar zusterpakkie
Waarom ik in godsnaam dat pakkie al aanhad in de trein is me nog steeds een raadsel trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar, waar, waar!?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Librije winkel in Zwolle, Cucina Mosae in Maastricht (in de kelders naast het gemeentehuis, is heeeel uitgebreid, heel erg leuk!), Weerter delicatesseshop, in Eindhoven ken ik zo 2 winkels die zo een formule hebben. Ze zijn er echt wel
Eentje als je van het MMC richting ROC gaat, kom je langs een klein winkelcentrumpje, daar zit (of zat, 2 jaar geleden iig nog welquote:
Ik had vannacht een natte droomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe ik met volle teugjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euc, ken je die tent met open keuken aan de Kleine Berg, MANGIARE ofzo? Is dat wat, en zo ja, wat is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Librije winkel in Zwolle, Cucina Mosae in Maastricht (in de kelders naast het gemeentehuis, is heeeel uitgebreid, heel erg leuk!), Weerter delicatesseshop, in Eindhoven ken ik zo 2 winkels die zo een formule hebben. Ze zijn er echt wel
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had vannacht een natte droom
Van een jonge Bloes die zonder schroom
In zusterrok
... langzaam haar bril uittrok
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had vannacht een natte droom
Van een jonge Bloes die zonder schroom
In zusterrok
... langzaam haar bril uittrok
Nee, zegt me niks. Ik ga bijna nooit uit eten in Eindhoven, enige wat ik er dus ook echt ken omdat ik er vaker kom is Avant-Garde van Groeningen, in het PSV stadionquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euc, ken je die tent met open keuken aan de Kleine Berg, MANGIARE ofzo? Is dat wat, en zo ja, wat is het?
Zou dat alleen niet proberen bij Avant-Garde, voor 8 euro heb je net 1 glas wijn namelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Heb van een vriendin gehoord dat je voor 8 EUR puik kunt lunchen in het Philips Stadion. Moet ik toch maar eens proberen ook.
Pfoe dat scheelt weer anderhalf euro, daar kun je waarschijnlijk dan nog een culinair bitterballetje voor bestellen (eentje danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Keek net ff op de laatste rekening, 6,50, vooruit
Waarom denk je dat ik zo graag naar thailand wilquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef cul_non_kul het volgende:
BTW Euc, dan zul je Azie wel leuk vinden, superlekker eten en het kost je voor een maaltijd plus wat drank minder dan dat wijntje bij Avant-Garde
Backpacken iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:32 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik had zoiets idd van je gelezen .. backpacken is het toch?
Azie is tof om doorheen te reizen
goed eten, vriendelijke mensen
goedkoop qua alles (behalve natuurlijk de echte luxe)
Ik zat vorig jaar nog schandalig aan de cocktails aan een Vietnamees strand ... pfff ik moest nogmaals kijken of de rekening wel klopte
Thaifood is jummie....en pittig ook (daarentegen is het bier goedkoop) kijk er overigens niet raar van op als ze een klont ijs in je bier willen gooien
Spannend!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:37 schreef KrnKje het volgende:
Wauw![]()
Wij mogen de 16e ons poezebeestje ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |