Ik ben lid van www.eigenlijkbenikeenprinsesje.nl en ik werk dus maar drie daagjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh dude, hoe was je eerste werkdag ff afzien zekeren veel kussen van students
??
Dat moet je toelichten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij is/was het critirium geestelijke verwantschap en je nooit meer aan iemand ergeren, GOD wat haat ik dat laatste.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben lid van www.eigenlijkbenikeenprinsesje.nl en ik werk dus maar drie daagjesJa daarnaast freelance ik soms wat
Maar ik hoef dus pas woensdag weer te beginnen
En de studenten zitten begraven in tentamens, ik hoef geen college te geven.
Wel moet ik hun dossiers beoordelen op wie er verder mag en niet. Vanaf woensdag ga ik me daaraan zetten.
Het is ook leuk. Gewoon op je ouwe dag iets geheel anders doen dan de laatste 35 werkjaren is leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat je tegenwoordig doet golfer!
Het klinkt zo hartstikke leuk
Moet datquote:
Nou, dat idee heb ik met mijn werk ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik werk ook maar 3 daagjes hoorAcht cut the shame ook
Maar heb het idee dat als je mijn werk 5 dagen doet, je meteen rijp bent voor afdeling B6
Ik begreep 'dat laatste' niet, als waaraan je je ergerde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dat
Dat was als in een soort antwoord op de vraag van Steer, wanneer weet je of je de 'ware' ontmoet/hebt
Wil je zijn naam?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep 'dat laatste' niet, als waaraan je je ergerde.
ff vanaf mijn Palm in bed: ik erger me vrij vaak aan haar, niet omdat ze een slecht mens is, maar omdat ze te laat komt / traag van begrip is met logische dingen / met mij in discussie gaat dat de trein van Eindhoven naar Utrecht die ik al 1000x heb genomen niet 50 minuten maar 80 minuten duurt etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij is/was het critirium geestelijke verwantschap en je nooit meer aan iemand ergeren, GOD wat haat ik dat laatste.
O je bedoelde 'de laatste' waarschijnlijk. Neu, geloof je welquote:
Bijna niemand is echt slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff vanaf mijn Palm in bed: ik erger me vrij vaak aan haar, niet omdat ze een slecht mens is, maar omdat ze te laat komt / traag van begrip is met logische dingen / met mij in discussie gaat dat de trein van Eindhoven naar Utrecht die ik al 1000x heb genomen niet 50 minuten maar 80 minuten duurt etc.
Die ergernissen waren dan ook een van de hoofdredenen waarom ik wél echt zou willen dat we permanent uit elkaar zouden zijn, maarja, het zijn echt gewoon praktische ergernissen, niet omdat ze zo slecht is ofzo.![]()
Wel druk, maar op een leuke manier zo.. behalve de verplichte nummertjes (werk en studie)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga weer wat werken en studeren. Daarna vanmiddag naar een motor kijken. ff sporten en dan uit eten. druk druk druk
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een te leuke vacature in mijn pakket, waar iedereen wil werken (bij het RIVM, een aantal van jullie studentjes vast niet onbekend).
Met mijn rechtervoet heb ik al moeite...ben benieuwd naar die handquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
zolang je die rechthand maar een beetje kan beheersen
Woeiquote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Krnkje!![]()
Hoe gingen de tentamens?
Nope, vrije dag, lekker op mijn gemakkie brunchen, naar de toko fietsen, therapieën en nog wat overige boodschappies doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:34 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allemaal
Iedereen weer een drukke dag voor de boeg, qua werk studie etc.?
Ik ben er zowat uit ontsproten hoor, uit het RIVM (voor de M in het woord zat werkte mijn vader er en ons huis, waar ik geboren ben zat ertegenaan geplakt) Op mijn 4e zijn we helaasquote:
Lucky you ... Njoy !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, vrije dag, lekker op mijn gemakkie brunchen, naar de toko fietsen, therapieën en nog wat overige boodschappies doen
Doe ik met volle teugjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |