ze hebben het nu nog steeds nietquote:Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wij hadden nergens in huis verwarming..
En een straalkacheltje op de badkamerquote:Op maandag 7 januari 2008 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ze hebben het nu nog steeds niet
alleen een gaskachel in de huiskamer en een in de bijkeuken
fucking koud onder dat platte dakquote:Op maandag 7 januari 2008 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kruik was ook wel nodig![]()
![]()
![]()
[..]
Brrr ja
quote:[..]
Vast. Mijn moeder moest vroeger ook vaker kolen halen, en in haar tijd moeten er ongetwijfeld nog dinosaurussen zijn geweest
oh jaquote:
Absoluut...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
fucking koud onder dat platte dak
en dan heb ik nog de koudste kamer van het huis ook
ben ik even blij dat ik nu in diem woon waar ik gewoon CV heb
quote:[..]
moesten ze weer wolharige mamoeten ontwijken enzo....
Wij hadden geen gas/kolenkachels, gasbranders of wat dan ookquote:Op maandag 7 januari 2008 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ze hebben het nu nog steeds niet
alleen een gaskachel in de huiskamer en een in de bijkeuken
Praat jij ook net als mijn ex-antilliaanse huisgenoot? Weetje?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wij hadden geen gas/kolenkachels, gasbranders of wat dan ook
Zal er wel iets mee te maken hebben dat ik opgegroeid ben op een tropisch eiland, maar toch, we hadden er niks van _o-
Kleine wasjes grote wasjesquote:Op maandag 7 januari 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Praat jij ook net als mijn ex-antilliaanse huisgenoot? Weetje?
Toen ik net in Nederland was praatte ik met een Amerikaans accentquote:Op maandag 7 januari 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Praat jij ook net als mijn ex-antilliaanse huisgenoot? Weetje?
Maar jullie hut in de rimboe had wel airco?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:57 schreef Euc- het volgende:
Zal er wel iets mee te maken hebben dat ik opgegroeid ben op een tropisch eiland, maar toch, we hadden er niks van
http://www.youtube.com/watch?v=83W3MWqAVnIquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Toen ik net in Nederland was praatte ik met een Amerikaans accent
Ik was 1 van die International school kakkers
Ja, de normale basisschool was niet goed zat voor mijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=83W3MWqAVnI
Oh noes, jij hebt ook International Bacculaureate gedaan?
"i'm not fat, it's just all this hair, it makes me look....poofy"quote:Op maandag 7 januari 2008 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut...
[..], die zijn gevaarlijk hoor
okee, nóg langer geledenquote:
oh, dat zal het verschil zijn jaquote:Op maandag 7 januari 2008 23:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wij hadden geen gas/kolenkachels, gasbranders of wat dan ook
Zal er wel iets mee te maken hebben dat ik opgegroeid ben op een tropisch eiland, maar toch, we hadden er niks van
whehehehequote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Toen ik net in Nederland was praatte ik met een Amerikaans accent
Ik was 1 van die International school kakkers
ik zat op een katholike basisschool met hele kleine klasjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, de normale basisschool was niet goed zat voor mij
Onze hele school bestond uit 6 kinderen, zo elitair waren wijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zat op een katholike basisschool met hele kleine klasjes
mijn groep 6 bestond uit 6 kinderen
De tijd dat mijn vader nog haar hadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
"i'm not fat, it's just all this hair, it makes me look....poofy"
[..]
okee, nóg langer geleden
in de tijd dat mijn vader nog haar had
[..]
oh, dat zal het verschil zijn ja
[..]
whehehehe
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
Onze hele school bestond uit 6 kinderen, zo elitair waren wij![]()
Geen idee, maar Joran woonde op Aruba, ik op Curacaoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Gezellige boel hier!![]()
Mijn ouders hadden ook zo'n koud huis met één kachel en standaard een kruik mee naar bed. In de winter streek mijn moeder mijn onderlaken wel eens vlak voor ik ging slapen, zodat ik niet zo hoefde te tandenklapperen![]()
![]()
Euc-, is dat ook die school waar Joran vd. Sloot op zat?
En algemeen: iemand van jullie ooit in de zomer in Italië op vakantie geweest?
O ik dacht dat jij ook op Aruba zat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Geen idee, maar Joran woonde op Aruba, ik op Curacao
Bij ons was het altijd een sport om figuren te ontdekken in de ijsbloemen die aan de binnenkant van de ruiten van de slaapkamer stonden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn ouders hadden ook zo'n koud huis met één kachel en standaard een kruik mee naar bed. In de winter streek mijn moeder mijn onderlaken wel eens vlak voor ik ging slapen, zodat ik niet zo hoefde te tandenklapperen![]()
![]()
Normaal, maar de verwarming in de kantine was kapot, dus na een warme choco was het aanlokkelijker om naar huis te gaan!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Daarom hoor je toch nog een paar biertjes erin te gieten?
Ik denk dat ik verslaafd ben. Serieus, heb in de kerstvakantie weinig gesport (2x hard gelopen). Ik voel me toch een stuk beter (Actiever etc) als ik wel sport....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar nynke wie heeft ooit dat onzalige idee gehad dat sporten uberhaupt gezond was
Dat had ik wel in mijn eerste 'eigen' woning in Rotterdam, toen ik studeerde. Daar was oorspronkelijk geen badkamer en 'dus' is die in de jaren '60 of zo maar op het balkon gebouwd. Zo troffen we het dus begin jaren '90 aan. Vanuit de keuken liep je dan door het badhokje (een enkellaags aftimmering) naar het balkon.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij ons was het altijd een sport om figuren te ontdekken in de ijsbloemen die aan de binnenkant van de ruiten van de slaapkamer stonden.
OMG..Steer..knipperliggie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen en morgenochtend vroeger opstaan of nu doorstuderen en morgen waarschijnlijk tot 11:00 lopen ronken in bed?
Ik ga slapen
doei.
Oh, morgen komt m'n ex weer terug naar huisAantal leuke gesprekken op Skype gehad
Hoe weet je verdomme of iemand nou de juiste persoon is voor de rest van je leven?
Enniewee.![]()
U zei ooit: "Bij twijfel niet oversteken"quote:
Nee dat kan je je niet meer indenken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Brrrr koud dude
In mijn eerste eigen huissie lagen de vaatdoekjesja die ik nu nooit meer gebruik
bevroren op het aanrecht
Kan je je toch niet meer indenken nu.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen en morgenochtend vroeger opstaan of nu doorstuderen en morgen waarschijnlijk tot 11:00 lopen ronken in bed?
Ik ga slapen
doei.
Oh, morgen komt m'n ex weer terug naar huisAantal leuke gesprekken op Skype gehad
Hoe weet je verdomme of iemand nou de juiste persoon is voor de rest van je leven?
Enniewee.![]()
Tongetjes wel zo te lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Steer, je weetsss, praatjes vullen geen gaatjes
Vooral gewoon je gevoel volgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
U zei ooit: "Bij twijfel niet oversteken"
Ze moest om 5:00 uur de taxi hebben en zij slaapt *altijd* door wekkers heen, dus we bleven de hele nacht op om Friends episodes te kijken en aan het eind werd het toch nog iets te gezellig met elkaar.quote:
Ik ben zo benieuwd wat je tegenwoordig doet golfer!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral gewoon je gevoel volgen.
Ik moet trouwens ook naar bed, mijn overvolle agenda morgen begint gelukkig wat later met pas een acquisitie bezoek in Amsterdam om 10 uur, naarna 2 intakes met kandidaten, een interne vergadering en dan nog einde van de middag nog een intakegesprek.
Ik heb blijkbaar een te leuke vacature in mijn pakket, waar iedereen wil werken (bij het RIVM, een aantal van jullie studentjes vast niet onbekend).
Bij mij is/was het critirium geestelijke verwantschap en je nooit meer aan iemand ergeren, GOD wat haat ik dat laatste.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ze moest om 5:00 uur de taxi hebben en zij slaapt *altijd* door wekkers heen, dus we bleven de hele nacht op om Friends episodes te kijken en aan het eind werd het toch nog iets te gezellig met elkaar.
![]()
![]()
ben echt niet goed hier in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |