clair:quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. En dat Claire zich dan ontpopt tot een zeer mondige tegenstander van Amanda, Brian en in hun kielzog Lieke.
Eindelijk eens iemand die haar mening niet onder stoelen of banken steekt maar het zegt zoals het is: 'Amanda, je bent een ordinaire snol waar ik mijn hond nog van zou af schoppen. Brian, je bent een agressieve, huichelende dombo zonder enige skills en Lieke, jij mag in het woordenboek wel eens opzoeken wat integriteit écht betekent, want je herkent het nog niet als het je in je gezicht slaat.'
If only!
Ik houd wel van Steenbokvrouwen.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef miesy het volgende:
clair:
"ik ben niet sluw
ik ben niet bitchy
maar ik ben wel iemand die alles zegt"
klinkt goed!
dank jequote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik houd wel van Steenbokvrouwen.
ik weet er weinig van, maar volgens mij zijn ze wel pittig?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ze zal het wel een lekker ding vinden en er een zwak voor hebben..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef pullup het volgende:
Brian heeft indruk gemaakt op Claire omdat hij zo lekker gitaar speelt
Nah..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:57 schreef miesy het volgende:
[..]
ik weet er weinig van, maar volgens mij zijn ze wel pittig?
Ctrl en shift tegelijkertijd indrukken.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry toetsenbord geeft geen vraagtekens, is van slag.
kan ook met je ascedant te maken hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah..
Ik ben ook steenbok, ben zo rustig als maar wat.
ahhh....okiquote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Standvastig, aarde, trouw in vriendschappen, eerlijk.
Claire zegt impulsief te zijn, denkt nergens over na.
ik ben ook steenbok maar meer rustig...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:57 schreef miesy het volgende:
[..]
ik weet er weinig van, maar volgens mij zijn ze wel pittig?
Klopt aardig bij mij. vetgedrukte alleen totaaaaal niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ben ook steenbok maar meer rustig...
Vond dit op internet;
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
geloof er geen bal vanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft een CC van zijn vader, hij accepteert niet. Als het belangrijk is hoort hij het achter wel
Stel je voor dat je ceepees uitgeeft Jaap of is dit weer script.
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:01 schreef mootie het volgende:
http://kleinefrankie.web-(...)gesignaleerd_op.html
Gevolgd wel, maar ik kon het niet verstaanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef lorence1 het volgende:
waar hadden jaap en huub het over ... ik snapte het niet helemaal.
iemand het gevolgd?
zijn geen verkeerde eigenschappen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ben ook steenbok maar meer rustig...
Vond dit op internet;
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |