clair:quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. En dat Claire zich dan ontpopt tot een zeer mondige tegenstander van Amanda, Brian en in hun kielzog Lieke.
Eindelijk eens iemand die haar mening niet onder stoelen of banken steekt maar het zegt zoals het is: 'Amanda, je bent een ordinaire snol waar ik mijn hond nog van zou af schoppen. Brian, je bent een agressieve, huichelende dombo zonder enige skills en Lieke, jij mag in het woordenboek wel eens opzoeken wat integriteit écht betekent, want je herkent het nog niet als het je in je gezicht slaat.'
If only!
Ik houd wel van Steenbokvrouwen.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef miesy het volgende:
clair:
"ik ben niet sluw
ik ben niet bitchy
maar ik ben wel iemand die alles zegt"
klinkt goed!
dank jequote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik houd wel van Steenbokvrouwen.
ik weet er weinig van, maar volgens mij zijn ze wel pittig?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ze zal het wel een lekker ding vinden en er een zwak voor hebben..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef pullup het volgende:
Brian heeft indruk gemaakt op Claire omdat hij zo lekker gitaar speelt
Nah..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:57 schreef miesy het volgende:
[..]
ik weet er weinig van, maar volgens mij zijn ze wel pittig?
Ctrl en shift tegelijkertijd indrukken.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry toetsenbord geeft geen vraagtekens, is van slag.
kan ook met je ascedant te maken hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah..
Ik ben ook steenbok, ben zo rustig als maar wat.
ahhh....okiquote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Standvastig, aarde, trouw in vriendschappen, eerlijk.
Claire zegt impulsief te zijn, denkt nergens over na.
ik ben ook steenbok maar meer rustig...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:57 schreef miesy het volgende:
[..]
ik weet er weinig van, maar volgens mij zijn ze wel pittig?
Klopt aardig bij mij. vetgedrukte alleen totaaaaal niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ben ook steenbok maar meer rustig...
Vond dit op internet;
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
geloof er geen bal vanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft een CC van zijn vader, hij accepteert niet. Als het belangrijk is hoort hij het achter wel
Stel je voor dat je ceepees uitgeeft Jaap of is dit weer script.
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:01 schreef mootie het volgende:
http://kleinefrankie.web-(...)gesignaleerd_op.html
Gevolgd wel, maar ik kon het niet verstaanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef lorence1 het volgende:
waar hadden jaap en huub het over ... ik snapte het niet helemaal.
iemand het gevolgd?
zijn geen verkeerde eigenschappen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ben ook steenbok maar meer rustig...
Vond dit op internet;
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
Zou het echt waar zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:01 schreef mootie het volgende:
http://kleinefrankie.web-(...)gesignaleerd_op.html
Huub heeft Lieke gezien..ze stond druk te praten boven in de fitness en liep volgens Huub weg met een ' oneliner'...hij vroeg Jaap of hij weet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef lorence1 het volgende:
waar hadden jaap en huub het over ... ik snapte het niet helemaal.
iemand het gevolgd?
Mooi omschrevenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die haar mening niet onder stoelen of banken steekt maar het zegt zoals het is: 'Amanda, je bent een ordinaire snol waar ik mijn hond nog van zou af schoppen. Brian, je bent een agressieve, huichelende dombo zonder enige skills en Lieke, jij mag in het woordenboek wel eens opzoeken wat integriteit écht betekent, want je herkent het nog niet als het je in je gezicht slaat.'
If only!
Japio lult het dan wel door zodat Huub kan meespelen, dus Claire trekt naar Lieke toe die dan geen noodzaak meer heeft om bij B&A te blijven, natuurlijk houdt ze Amanda wel te vriend, dat is alleen maar makkelijk en die is te lijmen met girl talk en tutten in de kapsalon, uiteindelijk dan wel dekking voor Lieke, dan kan het maar zo 4-2 worden tegen Jaap en Huub.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:15 schreef Marieke_B het volgende:
Nou, ik begreep uit dat hele gesprek tussen Jaap en Claire dat Claire graag tv wil maken met Jaap.
En wat bedenken ze als briljante eerste actie?
Huub voor lul zetten!
Claire wil dat Jaap Huub wijs gaat maken dat Claire Huub helemaal ziet zitten.. Huub zal dat volgens Jaap zeker gaan geloven want zijn personage heeft altijd alles met vrouwen in het huis..
Claire lijkt dit een dolkomisch script..
Dat is dan verhaallijn nr 16 ten koste van Huub...
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Standvastig, aarde, trouw in vriendschappen, eerlijk.
Ik gok op de linkerquote:Op maandag 7 januari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Deze foto staat op de site van Dennix, zij waren aanwezig in Zoetermeer. Zou het een van deze 2 zijn die zijn framboos/aarbei/bosvruchten heeft geproeft?![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd jarig jobquote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
Dankjewel iedereen.
Is Brian weer onder invloed van het een of ander en werd er iets gezegd?quote:
Amanda mag niet meer over het triootje praten van haar pooierquote:Op maandag 7 januari 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Brian weer onder invloed van het een of ander en werd er iets gezegd?
Kaal als in dronken of haar haren?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Leuke topic voor hierna??
"wordt Amanda kaal?"
Zou het niet mogen van het hokje of wil Lieke niet, that's the question.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda mag niet meer over het triootje praten van haar pooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |