Good for you en je vaderquote:Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat een arts wel kan zien of het echt mis is of niet, dan had ze waarschijnlijk wel moeten blijven, die kweekjes doen ze standaard bij een kijkoperatie, als er iets gevonden word, was ook zo bij mijn vader vorige maand, gelukkig kreeg hij de uitslag de 24e december, niets ergs.
Huub stemt er niemand meer uit.Hij wil tot december blijven zitten.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:30 schreef fredfik het volgende:
nou lieke wat ben jij een trut geworden zeg,getverdemme!!!
om huub niks te vertellen over de uiitslag van d,r moedder,maar wel die rat om z,n nek vliegen
ik hoop dat ze er uit vliegt deze mnd
Inderdaad, het is echt een naar, zuur kutwijf geworden. Voor wie het interesseert,quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef mootie het volgende:
Aaaaaarr wat is het toch een naar wijf! Ze weigert Huub antwoord te geven over haar moeder
en rent snel naar Brian om uitgebreid over moeders te vertellen.
Wat is die griet toch door de mand gevallen zeg. In mijn ogen kan ze geen goed meer doen, speltechnisch of niet, dit is echt een naaistreek.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef mootie het volgende:
Aaaaaarr wat is het toch een naar wijf! Ze weigert Huub antwoord te geven over haar moeder en rent snel naar Brian om uitgebreid over moeders te vertellen.
Huub snapt er helemaal niks van.
Gek he. Eergisteren fluisterde Huub nog zo lief naar Lieke dat hij hoopte dat haar moeder zo ziek was dat Lieke daarom naar huis zou gaan. ....... Of fluisterde hij nou niet lief en tertederend ?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef mootie het volgende:
Aaaaaarr wat is het toch een naar wijf! Ze weigert Huub antwoord te geven over haar moeder en rent snel naar Brian om uitgebreid over moeders te vertellen.
Huub snapt er helemaal niks van.
De komende dagen maar eens beter de aftiteling in de gaten houden, dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef dieenebart het volgende:
Mijn cp wel. Flens zit er nog gewoon. Ze kan eventueel van de DGK programma-leiding afgehaald zijn, maar ze is niet ontslagen. En wij denken dat zij haar eigen opdrachten schrijft - ze is de baas.
Je moet niet alles gelovenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub stemt er niemand meer uit.Hij wil tot december blijven zitten.
Weet je het niet, of weet je niet of hij terug is? Sorry voor mijn gevraag, ik wil het graag weten.quote:
Komt mij bekend voor!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for you en je vader![]()
Toch blijf ik het een vreemd verhaal vinden maar dat zal wel aan mij liggen. De test van vorig maand wijst aan dat er iets ernstigs aan de hand is en nu dit. Hou me ten goede, ik ben blij voor de moeder van Lieke hoor.
Dat wij denken dat ze zelf kan beslissen of ze wel of niet dagelijks met DGK bezig is. Hetgeen wil zeggen dat ze ook op afstand de grote lijn kan bewaken.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
De komende dagen maar eens beter de aftiteling in de gaten houden, dan.
En wat bedoel je eigenlijk met 'eigen opdrachten schrijven'?
Ik weet het allebei niet. lekker vaag ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je het niet, of weet je niet of hij terug is? Sorry voor mijn gevraag, ik wil het graag weten.
Dat hoef ik je vast niet uit te leggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef dieenebart het volgende:
Waarom wil je dat dan zo graag weten?
verder hebben ze toch niks met elkaar gemeen, dus waar moeten ze het anders over hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
In de Chill praten Lieke, Mike en Brian weer over.......Huub, Huub, Huub. Mute.
Ik weet nog niet wat ik van Claire moet denken, ze houdt zich behoorlijk van de domme. Ze heeft in de 1e selectieprocedure gezeten en doet alsof ze niks weet, volgens mij is ze de mol.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
Claire is tof!
ik kan haar houding niet uitstaan, maar deze bergijp ik dan wel weer.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gek he. Eergisteren fluisterde Huub nog zo lief naar Lieke dat hij hoopte dat haar moeder zo ziek was dat Lieke daarom naar huis zou gaan. ....... Of fluisterde hij nou niet lief en tertederend ?
Ach, zolang ze een gangetje gaat graven waar St.Brian en Dellie in vallen kan me dat niets schelen!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van Claire moet denken, ze houdt zich behoorlijk van de domme. Ze heeft in de 1e selectieprocedure gezeten en doet alsof ze niks weet, volgens mij is ze de mol.
ze komt bij mij tot nu toe wel lekker luchter over.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van Claire moet denken, ze houdt zich behoorlijk van de domme. Ze heeft in de 1e selectieprocedure gezeten en doet alsof ze niks weet, volgens mij is ze de mol.
Hecht aan mening ook vooral geen waarde. Ik vond Nadia in het begin lief én mooi.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
valt mij ook steeds vaker op.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef markthemen het volgende:
[..]
wooww vind dr hier wel erg op silvia lijken
Zo dat is wel een beetje bijzonder een oud/klasgenootje in dit tv/prgramma te zien.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:33 schreef fredfik het volgende:
maar ze is wel anders als in de,r gewone leventje...
ken ze van vroeger ,heeft bij me in de klas gezeten en
tot voor kort werkte ze bij de 3 gezusters in tilburg
idd... vind het leuk, dat ze op Syllie lijkt ... tot nu toe mag ik er welquote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef markthemen het volgende:
[..]
wooww vind dr hier wel erg op silvia lijken
wat ik het liefste wil is dat brian en lieke een stelletje wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb ook het idee dat het 3-3 gaat worden. Of misschien is dat gewoon wat ik het liefste wil...
heel verlegen en een kakertjequote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is wel een beetje bijzonder een oud/klasgenootje in dit tv/prgramma te zien.
Hoe was Claire in haar gewone leventje...
Ik help het je hopen. En dat Claire zich dan ontpopt tot een zeer mondige tegenstander van Amanda, Brian en in hun kielzog Lieke.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb ook het idee dat het 3-3 gaat worden. Of misschien is dat gewoon wat ik het liefste wil...
Het is echt rottig verkniptquote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef Verida het volgende:
Wat is Jaap's haar verknipt zeg. Zo zat het bij mijn broertje vroeger ook als mijn moeder de periodes tussen het de knipbeurten wat langer wilde laten zijn. Een soort 'op de groei' geknipt zeg maar
Is dat modern of zo?
Hij wilde een kapsel waar hij niks aan hoefde te doen smorgens, hij zei dat ie gel haat.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt rottig verknipt
[ afbeelding ]
Ahh, dat klinkt niet verkeerd. Het was 15 maanden een overschot aan iets anders.......quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef markthemen het volgende:
heeft wel een scheve kop die claire
Ha, nu heb ik je bij je lurven:quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef Kinga het volgende:
'tv maken', 'show maken', dat is werkelijk het enige waar Jaap het nog over heeft....
hey jarige jet.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult weer dingen.... over reality vs soap
Dankjequote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, nu heb ik je bij je lurven:
![]()
![]()
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |