dat Klopt.maar Brainless gaf al aan...op stream hij is dronken ik pak hem zo wel aan, en ja hoor 2 bewakers. houden hem vast en wat denk je, Brainless geeft een trap na.( of trapje toe ) hoe LAF!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:20 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke vertelt Brian nu dat Huub z'n knie verrekt heeft.
en nu heeftie mazzel dat hij niemand anders geraakt heeft volgens Lieke.
ik wel, hij had die rat voor zijn kloten moeten schoppen , zijn wij van alles af! ( he Flens)quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat Huub de gescheurde kniebanden verdient, beetje een vaas kapot schoppen, hoe durft hij.
Ik zeg niks.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
dat Klopt.maar Brainless gaf al aan...op stream hij is dronken ik pak hem zo wel aan, en ja hoor 2 bewakers. houden hem vast en wat denk je, Brainless geeft een trap na.( of trapje toe ) hoe LAF!
Aiaiaiaia, wat verdient Brian zelf dan allemaal niet? Met tig kapot geslagen/ges=chopte deuren, glazen en vriendin?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat Huub de gescheurde kniebanden verdient, beetje een vaas kapot schoppen, hoe durft hij.
Ik zeg niks.
Ook goed maar ik doelde meer op al het glaswerk dat door toedoen van Brian gesneuveld is, de vuile rat.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik wel, hij had die rat voor zijn kloten moeten schoppen , zijn wij van alles af! ( he Flens)
Intervieuw geven aan het AD.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:12 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap en Huub zijn samen naar achter trouwens..
ik wordt gek van die laffe hond, ik ga nog eens dat hek over, maar dan pak ik die flens er ook bij!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aiaiaiaia, wat verdient Brian zelf dan allemaal niet? Met tig kapot geslagen/ges=chopte deuren, glazen en vriendin?
Ik word zo misselijk van die zo misplaatste air van die sukkel.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:52 schreef bloodymary het volgende:
Ik wou dat dat trio onderhand kwam, dan zijn we daar vanaf. Dat is niet zoiets als naar de tandarts gaan. Je zit er anders maar tegenaan te hikken, dan kun je er beter snel vanaf zijn.
Liefst roze of wit is haar wens.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef mazaru het volgende:
Slettebak wil een pet met "Stoeipoes"
Wie stuurt haar een pet met "Slettebak"?
glaswerk............ een glascontainer vol..........quote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook goed maar ik doelde meer op al het glaswerk dat door toedoen van Brian gesneuveld is, de vuile rat.
Met STOEIPOES uitgevoerd in Zwarovski steentjes?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Liefst roze of wit is haar wens.
Ja, dat we even duidelijk hebben dat Claire Lieke magquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Claire zet het even recht, ze mag Lieke wel. Brian is verbaasd en zegt dat hij het verkeerd begrepen heeft, sure.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met STOEIPOES uitgevoerd in Zwarovski steentjes?
+ 4quote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat is die Lieke verschrikkwelijk bij mij gedaald,helemaal, dat ze met die smerige RAT
omgaat en die silicone snol,
Hoop dat ze de steun van Jaap ook kwijt is,ze krijgt van mij de naam sloerie.
Kan het niet uitstaan dat Brian nooit eens gepakt word.Ook al weten we dat hij dan ontploft,maar dat mag geen excuus zijn om het dan maar niet te doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 4
Mikey mag mij ook wel weer opdonderen trouwens, die gast gaat zich hoe
langer en meer met alles bemoeien. Met dank aan zijn mentor Brian![]()
Claire ...Ik vertrouw Amanda niet zo, dat is mijn gevoel, ik kan haar niet plaatsen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de duidelijkheid :
- Claire heeft gezegd dat ze niet weet of ze Amanda kan vertrouwen
- Huub maakt daarvan dat Claire Amanda niet mag
Mentor Braaien van het Judas-College te Almere.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 4
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Noem hem AUB niet bij zijn voornaam,gewoon RAT dan weet iedereen wie er bedoeld wordt.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:53 schreef rooie3 het volgende:
Waarom ziet iedereen de fouten van Huub enzo wel en gooien ze die op tafel.Heb ik over Brian nog nooit gehoord.
+1quote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan het niet uitstaan dat Brian nooit eens gepakt word.Ook al weten we dat hij dan ontploft,maar dat mag geen excuus zijn om het dan maar niet te doen.
Ik ga er eens een onderzoekend sms-je tegenaan gooien!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar als dat manipulerende kutwijf echt weg is,
Da's mooi, ik wil nu wel eens weten of de geruchten waar zijn, thanx.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga er eens een onderzoekend sms-je tegenaan gooien!
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Claire zet het even recht, ze mag Lieke wel. Brian is verbaasd en zegt dat hij het verkeerd begrepen heeft, sure.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga er eens een onderzoekend sms-je tegenaan gooien!
Probleem is dat hij binnen no time flipt en hij alles verrot slaat.En dat weet achter en de andere miljonairs en daarom laten ze hem met rust.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Maar als dat manipulerende kutwijf echt weg is, bestaat er nog wel een kans dat
dat ook eindelijk eens gaat gebeuren. Laten we het hopen, zijn vakantie heeft wat mij
betreft lang genoeg geduurd.
Helaas. Mijn cp heeft geen idee. Heb gevraagd het me te melden als ze er wel iets over hoort, maar ik zou vooral je thee niet koud laten worden tot we antwoord hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef kahaarin het volgende:
, koekje erbij, lust iemand anders nog thee?
*vol spanning af wacht.*
Jaap zei tegen Huub, hoe moeilijker en gespannen Lieke zich voelt,quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Lieke zit fluitend fanmail te beantwoorden.
Mag ik zeggen dat ik dat nogal vreemd vind?
Ik zou stijf staan van de stress en bezorgheid.
[ afbeelding ]
Jammer, ik ben wel benieuwd, het is wel tijd voor een frisse wind imho.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas. Mijn cp heeft geen idee. Heb gevraagd het me te melden als ze er wel iets over hoort, maar ik zou vooral je thee niet koud laten worden tot we antwoord hebben.
Mijn cp wel. Flens zit er nog gewoon. Ze kan eventueel van de DGK programma-leiding afgehaald zijn, maar ze is niet ontslagen. En wij denken dat zij haar eigen opdrachten schrijft - ze is de baas.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas. Mijn cp heeft geen idee. Heb gevraagd het me te melden als ze er wel iets over hoort, maar ik zou vooral je thee niet koud laten worden tot we antwoord hebben.
Enig idee wat het oordeel is?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
Alles is goed met de moeder van Lieke, ze is al thuis.
Brian ontving 26 december 150 contactpunten na een deal van een 2/uursstemming die Jaap kreeg,quote:Op maandag 7 januari 2008 13:45 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke zegt dat Brians punten ook nooit opraken..
Brian heeft punten van Jaap gekregen?
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mijn cp wel. Flens zit er nog gewoon. Ze kan eventueel van de DGK programma-leiding afgehaald zijn, maar ze is niet ontslagen. En wij denken dat zij haar eigen opdrachten schrijft - ze is de baas.
Beetje vaag verhaal. Er zijn wel dingetjes weggenomen, die staan nu op kweek. Hoe kan ze dan zeggen dat alles goed is, ze hoort die uitslag pas over een maand.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Enig idee wat het oordeel is?
Of komt de uitslag later?
Gelukkig mocht ze naar huis, lijkt me altijd een goed teken.
Bedankt , je hebt dus toch nog wel een info..lijn richting DGK.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef dieenebart het volgende:
Mijn cp wel. Flens zit er nog gewoon. Ze kan eventueel van de DGK programma-leiding afgehaald zijn, maar ze is niet ontslagen. En wij denken dat zij haar eigen opdrachten schrijft - ze is de baas.
Jammer.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat een arts wel kan zien of het echt mis is of niet, dan had ze waarschijnlijk wel moeten blijven, die kweekjes doen ze standaard bij een kijkoperatie, als er iets gevonden word, was ook zo bij mijn vader vorige maand, gelukkig kreeg hij de uitslag de 24e december, niets ergs.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal. Er zijn wel dingetjes weggenomen, die staan nu op kweek. Hoe kan ze dan zeggen dat alles goed is, ze hoort die uitslag pas over een maand.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Weet jij ook of Stijn terug is, dat vind ik wel zo belangrijk.
Zelfs naar Jaap gaat ze niet.Vies kreng.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef mootie het volgende:
Aaaaaarr wat is het toch een naar wijf! Ze weigert Huub antwoord te geven over haar moeder en rent snel naar Brian om uitgebreid over moeders te vertellen.
Huub snapt er helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |