Ja, je hebt het helemaal goed gelezen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk verhaal? Dat Claire Amanda niet vertrouwt? En dat heeft ze dan dus ook aan Amanda zelf verteld?
Of zit ik helemaal abuis qua verhaal?
het zou mijn humor ook zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zou kunnen dat dit Mikey's humor is...soort mannen onder elkaar geneuzel...tuffguys..
Maar hij sloeg de plank een beetje mis. Huub had meer behoefte aan wat medeleven en reageerde daarom een beetje kort.
Dat Mikey het soms niet helemaal snapt is zeker waar! Hij mist veel nuances..
Klopt, Brian zegt het waanzinnig krom ..... (zoals altijd)quote:Op maandag 7 januari 2008 14:18 schreef Marieke_B het volgende:
Claire heeft helemaal niet gezegd dat ze het het minst goed zou kunnen vinden met Lieke!
Of dat ze Lieke het minst leuk vindt..
Ze heeft juist het tegenovergestelde gezegd.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat Lieke dus vanavond masseren..
En maar roepen dat hij nooit iets krijgt van FEBO !quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
Brian is weer helemaal euforisch dat hij een plannetje verzonnen door de FEBO mag uitvoeren, Lieke masseren.
Wat is die Lieke verschrikkwelijk bij mij gedaald,helemaal, dat ze met die smerige RAT omgaat en die silicone snol,quote:Op maandag 7 januari 2008 14:20 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke vertelt Brian nu dat Huub z'n knie verrekt heeft.
en nu heeftie mazzel dat hij niemand anders geraakt heeft volgens Lieke.
+1quote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat is die Lieke verschrikkwelijk bij mij gedaald,helemaal, dat ze met die smerige RAT omgaat en die silicone snol,
Hoop dat ze de steun van Jaap ook kwijt is,ze krijgt van mij de naam sloerie.
+2quote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat is die Lieke verschrikkwelijk bij mij gedaald,helemaal, dat ze met die smerige RAT omgaat en die silicone snol,
Het is die hoge haarinplant hè?quote:
RATquote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian met jasje en dasje ..... Hij zal wel weer iets gaan koken of bakken .......
[ afbeelding ]
+3quote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden meer voor!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
St.Brian speelt de mentor van Mike. Alles komt voorbij, werk, huisvesting, inkomen. Brian zegt dat hij dat allemaal kan regelen, volgens de Party is hij nl Wonderboy Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |