abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 13:42:03 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_55846363
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef 2live het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid.
Straks zei ze nog dat ze niet wist hoe laat haar moeder geopereerd werd, was ze vergeten te vragen.
De Febo hoeft niet voor haar te denken, dat moet ze zelf maar doen.
M.a.w., het interesseert haar minder dan ze doet voorkomen of het verhaal rond de ziekte van haar moeder wordt flink aangedikt.
Ze zit nu alweer te lullen over Quintin.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator maandag 7 januari 2008 @ 13:42:50 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55846382
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:

Brian zegt dat Lieke ceepees uit de pot moet vragen om haar moeder te bellen, zijn stem heeft ze....wat is het toch een goedzak.
Zijn houding tegenover Sylvia, toen haar vader was overleden, daar sprak ook zoveel warmte uit.

En ook het feit dat hij Huub tegen zichzelf beschermde, en hem niet naar de pijnlijke en emotionele begrafenis van zijn honkbalcoach liet gaan: grote klasse.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 7 januari 2008 @ 13:43:14 #53
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55846394
Gaat Brian Lieke vanavond masseren?
Ik viel er net in..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55846446
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

M.a.w., het interesseert haar minder dan ze doet voorkomen of het verhaal rond de ziekte van haar moeder wordt flink aangedikt.
Ze zit nu alweer te lullen over Quintin.
Dat weet ik dus niet ....maar iemand postte hier nog; ze weet niet hoe laat haar moeder geholpen wordt maar wel hoe laat de kapper zou komen.
Dat was toen idd een vreemde opmerking van Lieke.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 7 januari 2008 @ 13:45:47 #55
168813 Marieke_B
pi_55846457
Lieke zegt dat Brians punten ook nooit opraken..
Brian heeft punten van Jaap gekregen?

En hij zorgt er altijd voor dat hij een geïntegreerde oplossing heeft: hij zorgt dat hij altijd in de plus staat.
Huub verbrast alles meteen zeggen Lieke en Brian..hij is looseminded..
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 13:48:28 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_55846530
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:45 schreef 2live het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet ....maar iemand postte hier nog; ze weet niet hoe laat haar moeder geholpen wordt maar wel hoe laat de kapper zou komen.
Dat was toen idd een vreemde opmerking van Lieke.
Ik vind het allemaal maar vreemd. Eerst wil ze niet vertellen wat haar moeder mankeert, haar zus op bezoek die niks zegt, een paar dagen later komt de brief die al 4 dagen bij de FEBO lag.......het spijt me zeer maar ik ruik hier toch een script. (ik hoop dat Lieke's moeder niks mankeert hoor, daar niet van).
― Mark Twain
pi_55846576
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal maar vreemd. Eerst wil ze niet vertellen wat haar moeder mankeert, haar zus op bezoek die niks zegt, een paar dagen later komt de brief die al 4 dagen bij de FEBO lag.......het spijt me zeer maar ik ruik hier toch een script. (ik hoop dat Lieke's moeder niks mankeert hoor, daar niet van).
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Margo37 het volgende:
Lieke weet het tijdstip van de operatie van haar moeder niet zegt ze tegen Amanda ze had willen mailen, ze weet wel dat de kappen eigenlijk om 12 uur zou komen
Deze bedoelde ik dus.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 7 januari 2008 @ 13:51:11 #58
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55846618
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is idd een beetje geheimzinnig allemaal, het lijkt wel of het niet bekend mag worden voordat Lieke een beslissing heeft genomen, ik kan me niet voorstellen dat ze hier om gaan liegen, het zou toch wel erg laag zijn om hier een script op toe te passen.
be nice or go away
pi_55846642
Nee het intresseerd Huub niet, dat is iets anders. Zijn eerste punten die hij had heeft hij verloren in een wedstrijd lopen tegen Bart. Hij deelt ze ook net zo makkelijk, want hij gunde ze ook aan Lieke zoals wij weten.

Ik vind dat Lieke in het geval van haar moeder wel wat meer de aandacht er aan mag geven, want ze moet zelf denken en niet laten denken, krijg soms de indruk dat het haar ook niet echt beroerd, maar ja is mijn mening, ze heeft vannacht toch heerlijk liggen slapen, denk dat ik wakker gelegen zou hebben en idd 12 uur en punten gevraagd zou hebben, ook al bestaat de mogelijkheid dat Huub het zou weigeren.

Het is lekker makkelijk om de febo de schuld te geven, dat ze pas nu geinformeerd wordt.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:52:59 #60
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55846681
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:49 schreef 2live het volgende:

[..]

[..]

Deze bedoelde ik dus.
Als haar moeder niet meteen als eerste 's morgens geopereerd word dan kan het zijn dat ze een indicatie onder voorbehoud hebben gegeven van de tijd, je weet immers nooit hoe lang de voorgaande operatie duurt en wanneer de chirurg dus weer vrij is.
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 13:54:00 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_55846702
Hé, Mike praat Papiaments met Brian en nu vertaalt hij het.
Claire zou volgens Huub gezegd hebben dat Claire Amanda niet mag, volgens Mike heeft Claire gezegd dat ze Amanda niet vertrouwd.
Mike begint zich dus toch met het spel te bemoeien.
― Mark Twain
  maandag 7 januari 2008 @ 14:00:15 #62
130755 Kinga
versier hier
pi_55846869
Amanda gaat haar pruik afzetten
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 14:03:12 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_55846924
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef Kinga het volgende:
Amanda gaat haar pruik afzetten
Vergeet het maar, dat doet ze nooit. Daar wacht ze mee tot het mag in het hokje, off cam.
― Mark Twain
pi_55846947
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
Hé, Mike praat Papiaments met Brian en nu vertaalt hij het.
Claire zou volgens Huub gezegd hebben dat Claire Amanda niet mag, volgens Mike heeft Claire gezegd dat ze Amanda niet vertrouwd.
Mike begint zich dus toch met het spel te bemoeien.
Weet je zeker dat Mikey zich met het spel wil bemoeien ? Hij heeft een duidelijk gevoel voor eerlijkheid en vanuit dat gevoel zei hij dat Huub woorden verdraaid. Ik zie het niet als bemoeien.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 7 januari 2008 @ 14:04:39 #65
168813 Marieke_B
pi_55846950
Huub is terug van de dokter.
Mikey vraagt wat het advies was: ' je een beetje rustig houden?'
(laatdunkend ondertoontje)
Nee, de kniebanden zijn verrekt..
Mikey zegt: ' en de dokter zei zeker dat je niet meer zoveel moet drinken?
(laatdunkend ondertoontje)
Nee zegt Huub, dat zei de dokter niet.

Lieke is ondertussen in de keuken en geeft geen blijk van belangstelling of medeleven..
pi_55847033
Brian gaat meteen naar de kapsalon en confronteerd zowel Claire als Amanda met het verhaal. Beiden bevestigen de woorden van Mikey.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 7 januari 2008 @ 14:08:53 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55847047
Slettebak wil een pet met "Stoeipoes"
Wie stuurt haar een pet met "Slettebak"?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 14:08:58 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_55847052
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Weet je zeker dat Mikey zich met het spel wil bemoeien ? Hij heeft een duidelijk gevoel voor eerlijkheid en vanuit dat gevoel zei hij dat Huub woorden verdraaid. Ik zie het niet als bemoeien.
Als ik de post van Marieke_B lees krijg ik toch een ander idee. Mike is volgens mij aan het stoken. ( ik weet het dus niet zeker)
― Mark Twain
  maandag 7 januari 2008 @ 14:10:53 #69
168813 Marieke_B
pi_55847095
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

ok twijfel..hij heeft zich wel een mening gevormd
en ' stookt' op zijn manier in beide kampen.

Tegen Brian enLieke zei hij net dat Huub en Jaap weer de good en de bad guy spelen.
En dat Jaap degene is die alles aankijkt, a zegt, en uiteindelijk b beslist..

Gisteren zei hij in 't kantoor tegen jaap en Huub dat Brian het één zegt en het ander doet.
En toen vroeg Huub...en ik dan?
Jij doet wat je zegt zei Mikey toen..
pi_55847132
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als ik de post van Marieke_B lees krijg ik toch een ander idee. Mike is volgens mij aan het stoken. ( ik weet het dus niet zeker)
ik heb dat stukje ook meegekregen... op mij kwam het over dat mikey een grapje maakte.. alleen huub deed vrij laagdunkend tegen mikey en kon het niet echt waarderen

mikey snapt het soms niet helemaal, maar ik heb het idee dat hij dingen met goede bedoelingen zegt, uit eerlijkheid en niet om te stoken...
en misschien heeft hij wel van het hokje te horen gekregen dat als hij zich meer laat zien dat hij dan langer mag blijven
vandaag zou hij toch zijn moeder kunnen bellen? ik heb m daar nog niet over gehoord...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  maandag 7 januari 2008 @ 14:12:15 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55847135
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat meteen naar de kapsalon en confronteerd zowel Claire als Amanda met het verhaal. Beiden bevestigen de woorden van Mikey.
Welk verhaal? Dat Claire Amanda niet vertrouwt? En dat heeft ze dan dus ook aan Amanda zelf verteld?
Of zit ik helemaal abuis qua verhaal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2008 @ 14:12:49 #72
168813 Marieke_B
pi_55847159
Jaap en Huub zijn samen naar achter trouwens..
  maandag 7 januari 2008 @ 14:14:25 #73
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55847192
Jaap en Huub zijn weer bij de Febo geroepen,instructies halen,spannend (maar niet heus)
  maandag 7 januari 2008 @ 14:15:45 #74
168813 Marieke_B
pi_55847227
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:12 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ik heb dat stukje ook meegekregen... op mij kwam het over dat mikey een grapje maakte.. alleen huub deed vrij laagdunkend tegen mikey en kon het niet echt waarderen

mikey snapt het soms niet helemaal, maar ik heb het idee dat hij dingen met goede bedoelingen zegt, uit eerlijkheid en niet om te stoken...
en misschien heeft hij wel van het hokje te horen gekregen dat als hij zich meer laat zien dat hij dan langer mag blijven
vandaag zou hij toch zijn moeder kunnen bellen? ik heb m daar nog niet over gehoord...
zou kunnen dat dit Mikey's humor is...soort mannen onder elkaar geneuzel...tuffguys..
Maar hij sloeg de plank een beetje mis. Huub had meer behoefte aan wat medeleven en reageerde daarom een beetje kort.

Dat Mikey het soms niet helemaal snapt is zeker waar! Hij mist veel nuances..
  maandag 7 januari 2008 @ 14:16:17 #75
168813 Marieke_B
pi_55847241
Brian gaat Lieke dus vanavond masseren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')