Wel 3.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:11 schreef hamkaastosti het volgende:
en echte nerd met zo'n CRT vissenkom?![]()
net zo hoog als mijn 24" ????quote:Op maandag 7 januari 2008 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders maak je je zorgen om andere dingenWat kan jou het nou weer schelen hoe hoog mijn (22"
) monitor staat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:25 schreef Pakspul het volgende:
Echte nerds hebben een nek vergroeien en nergens last van
e-penis alertquote:
Ik heb ook een laptop, echt veel beter.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:54 schreef Muck het volgende:
ik ben 1.60, maar ik heb niet eens een monitor
alleen een laptop en daar zit ik meestal mee op de bank
Laptops zijn al helemaal a-ergonomischquote:Op maandag 7 januari 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb ook een laptop, echt veel beter.
Gamen doe ik er niet op, daar heb ik de Xbox 360 voor
Dus de laptop die staat dan daar, dan weer daar etc
Tafel/stoel/bed/grond overal kan ie liggen
Kost geld he.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef DroogDok het volgende:
... en een extra steuntje ofzo is zeker teveel moeite.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het dan nog te laag isquote:Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef pberends het volgende:
Dit slaat echt nergens op, of je moet 1 meter 60 zijn.
Mijn verhogingsding is een KVM-switch.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:41 schreef yosander het volgende:
Ik heb zo'n verhogings-ding, waardoor mijn monitor zo'n 15~20cm hoger staat!
ja precies!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik heb ook een laptop, echt veel beter.
Gamen doe ik er niet op, daar heb ik de Xbox 360 voor
Dus de laptop die staat dan daar, dan weer daar etc
Tafel/stoel/bed/grond overal kan ie liggen
Vooral als je niet achter een bureau zit.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:16 schreef pberends het volgende:
Laptops zijn al helemaal a-ergonomisch! Vreselijk.
Dit is niet goedquote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef classpc het volgende:
De mijne is qua hoogte denk ik wel beter, maar qua afstand en grootte denk ik niet goed.
Maar ik gebruik hem vooral voor films kijken dus dan lig of zit ik op bed en is de afstand alweer wat groter. Voeten op het buro.
[ afbeelding ]
Of je bent een lilliputter van 1.42 of je bureau staat op 1 meter hoogte.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe wil jij het hebben dan? Dat je omhoog moet kijken?
Ik heb hem op bureauhoogte en ik kijk gewoon naar voren.
En niet te vergeten, HET pluspunt:quote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies!
gamen op de XboX, DS of Wii en de laptop kan overal liggen
Zij is dan ook een stuk kleiner dan ikquote:Op maandag 7 januari 2008 21:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit is niet goed
Ik heb geleerd dat als je recht vooruit kijkt je ongeveer tegen de bovenkant van je bureaublad moet kijken....
Tot je aan een nekhernia geopereerd moet worden jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
totaal geen last van mn nek
zien we dan welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Tot je aan een nekhernia geopereerd moet worden ja.
Nekklachten gegarandeerd. Ik hoef maar 10 minuten op een laptop te werken of ik heb enorme last van nek en rug. Ik snap ook niet hoe zoveel mensen nog steeds met zo'n slechte monitorplaatsing kunnen werken. Bij mij liggen er 3 MCSE boeken onder, dan is het al een stuk beter. Ik ga nu al wekelijks naar de fysiotherapeut wegens nek/rugklachten dankzij een verkeerde houding en ik kan je vertellen dat die klachten echt niet prettig zijn. Dus als je ook maar iets om je rug of nek geeft, doe daar wat aan, het kan je een hele hoop ellende besparen...quote:
Laat jouw bureau eens zien? Je zit wel commentaar op anderen te geven, maar we moeten dan ook de kans krijgen jouw bureau te beoordelen op ARBO-standaarden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:59 schreef pberends het volgende:
Tot je aan een nekhernia geopereerd moet worden ja.
Dat snap ik ook niet, alhoewel ik dat ook eens, wegens plaatsgebrek, heb gehad... Maar toen had ik nog nergens last van, misschien is het uiteindelijk ook wel daardoor gekomen... De aanschaf van mijn 19"TFT monitor destijds is toch wel een van de beste aankopen ooit geweest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:14 schreef maartena het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mensen kunnen werken met een SCHUINE monitor plaatsing, dus dat je altijd in een hoek kijkt zoals in de OP.
Totdat je ana je nekhernia word geopereerd! Zeg dan niet dat niemand het gezegd heeft!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef dubidub het volgende:
wat een onzin, me dunkt.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef maartena het volgende:
Laat jouw bureau eens zien? Je zit wel commentaar op anderen te geven, maar we moeten dan ook de kans krijgen jouw bureau te beoordelen op ARBO-standaarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |