Die was briljantquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:14 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen om 21.00 op Ned. 3 in Vaders & Zonen: John van Lottum en zijn vader.
Gemist, dus terug kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was briljant![]()
Aanrader voor mensen die hem nog niet gezien hebben
Knap, het is vanavond om 21.00quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gemist, dus terug kijken![]()
[ afbeelding ]
Dit wordt ( ook) weer genieten
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Knap, het is vanavond om 21.00.
Als je Dick Norman kan verslaan ben je rijp voor de top 50. Netjes.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:27 schreef Wopper1 het volgende:
Robin Haase verslaat Dick Norman met 7/5 6/4.
2e Ronde versus Santoro/Luzzi (spelen vanavond hun 1ste ronde).
Hier terug te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeps, damn wat blijf jij altijd scherp !
Ach, waarschijnlijk ook terug kijken dan maar !
quote:
Jammer.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Sluiter speelt in Rotterdam z'n laatste toernooi. Hij stopt ermee.
Bron: sportjournaal.
Was te verwachten toch ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Sluiter speelt in Rotterdam z'n laatste toernooi. Hij stopt ermee.
Bron: sportjournaal.
Mooi dat Haase steeds meer overwinningen meepakt, in eerste ronden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
Zal dus wel Haase - Santoro worden. Leuk om toch nog tegen die magiër te spelen. Aangezien het zijn laatste jaar is.
Met de relatiequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:37 schreef Tim86 het volgende:
ik zou ook stoppen als ik zo'n vriendin had..
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Tim86 het volgende:
Wat een held is Youzhny toch
http://www.youtube.com/watch?v=rBtMXHgBte8
Beetje het niveau Nalbandian die aan het zingen is. Zeer hoog dus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Tim86 het volgende:
Wat een held is Youzhny toch
http://www.youtube.com/watch?v=rBtMXHgBte8
Haarhuis verdient daar goed meequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
In AD stond een bedrijf dat tennisclinics gaat verzorgen.
Is de derde WC voor Rotterdam al definitief voor Wessels?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef wimderon het volgende:
Huta Galung kwalificeert zich voor het hoofdtoernooi van Marseille, Haase werd in de eerste kwalificatieronde uitgeschakeld door Bastl.
Nee dus, die gaat naar Baghdatis. Als hij komt tenminste...quote:Op maandag 11 februari 2008 13:28 schreef XL het volgende:
[..]
Is de derde WC voor Rotterdam al definitief voor Wessels?
Ik zie hem liever voor Huta Galung in vorm.
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef wimderon het volgende:
Huta Galung kwalificeert zich voor het hoofdtoernooi van Marseille, Haase werd in de eerste kwalificatieronde uitgeschakeld door Bastl.
quote:Tennisser Huta Galung in hoofdtoernooi Marseille
MARSEILLE - Tennisser Jesse Huta Galung heeft maandag het hoofdschema bereikt van het ATP-toernooi van Marseille. De Hillegommer versloeg in de derde kwalificatieronde de Duitser Mischa Zverev, de nummer 97 van de wereld, in twee sets: 6-4 6-4.
De 22-jarige Huta Galung staat 190e op de wereldranglijst. Vorig jaar maakte hij in Marseille zijn debuut op de ATP-tour. Hij strandde toen in de eerste ronde tegen de Fransman Gilles Simon. Zijn eerste tegenstander in het hoofdtoernooi is nog niet bekend.
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
Nee dus, die gaat naar Baghdatis. Als hij komt tenminste...![]()
XL , tip van Timquote:
Leuk dat hij weer terug isquote:Op zondag 10 februari 2008 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Soderling durft het weer aan en gaat weer spelen @ Open 13..moet meteen tegen Nieminen
goede zaak
Eens, misselijk mannetje met een slecht gevoel voor humorquote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef Norrage het volgende:
Het is jammer als spelers niet kunnen spelen maar Soderling mag van mij echt levenslang van de tennisvelden verwijderd blijven...hij is als Zweed niet eens blond!!!!!!!
Inderdaad door het Nadal moment. Ik ben geen Nadal fan, maar ik hou er wel van als iemand in zijn waarde gelaten wordt. Daarom heb ik ook een haat-liefde verhouding met Djokovicquote:Op maandag 11 februari 2008 18:55 schreef Tim86 het volgende:
alleen door dat Nadal moment? Vond ik juist briljant
Oftewel Soderling begon door op een belachelijk moment zijn racket te wisselenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Nadal begon om dat Soderling een nieuw racket ging halen
http://www.youtube.com/watch?v=7UzZdBx-deo
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:55 schreef Tim86 het volgende:
alleen door dat Nadal moment? Vond ik juist briljant
Tegen Murrayquote:Op maandag 11 februari 2008 17:39 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn eerste tegenstander in het hoofdtoernooi is nog niet bekend.
Netjes!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:04 schreef Tim86 het volgende:
verrassend goede start voor Soderling tegen Nieminen..3-0
Hij heeft vorig jaar door blessures bijna niks gespeeld. Verliest veel punten dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:30 schreef NY_Giant het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal met Malisse gebeurd? Tot juli vorig jaar stond hij nog rond de 30e / 40e plaats. Aan het eind van het jaar 112e en nu al 351e. Hij verliest natuurlijk veel punten door Chennai en Delray Beach, maar dit is wel heel extreem. Dan staat Wessels ook nog wat leuks te wachten mocht hij in de eerste ronde van Rosmalen verliezen...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar door blessures bijna niks gespeeld. Verliest veel punten dus.
Rentree Haas ook nog niet erg succesvol. Verliest in 3 sets van Diego Hartfield ()
6-2, 3-6, 6-2.
Wat een knuppels bij het ANP, kom op zegquote:DELRAY BEACH (ANP) - De rentree van de Duitse toptennisser Tommy Haas in het internationale circuit is mislukt. De 29-jarige speler moest in de eerste ronde van het ATP-toernooi in Delray Beach (Florida) zijn meerdere erkennen in de Argentijnse debutant Diego Hartfield.
Na bijna twee uur gaf Haas zich over: 6-2 3-6 6-2. Voor Hartfield was het zijn eerste zege op het hoogste tennisniveau.
jammer !quote:Eerste ronde eindstation voor Huta Galung in Marseille
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-feb-2008 13:47
sportweek
Jesse Huta Galungis er opnieuw niet in geslaagd de eerste ronde van het ATP-toernooi in Marseille door te komen. Waar de 22-jarige Hillegommer vorig jaar verloor van de Fransman Gilles Simon, dolf hij dinsdag het onderspit tegen de Brit Andy Murray: 4-6, 4-6.
In de eerste set nam Murray al vroeg een break voorsprong. Maar Huta Galung, die via de kwalificaties het hoofdtoernooi had bereikt, toonde veerkracht en brak tot tweemaal toe terug. Een derde break van de nummer elf van de wereld wist hij echter niet meer ongedaan te maken. In het tweede bedrijf had de Brit voldoende aan één break.
Klopt !quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
Had het ook niet getroffen met Murray zeg..
Twee woorden: op hardcourtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, ze zitten er ook niet een klein beetje naast...
Hij heeft dus echt leren serveren!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:24 schreef Tim86 het volgende:
coria pas 15 dubbele fouten na bijna 2 sets..wat een klasbak!
Eerst dacht ik altijd dat het was omdat hij zo klein was.... maar hij is gewoon 10 cm langer dan die lelijke Belgische dwerg en die doet daar toch ook niet zo moeilijk over?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb je dat interview met hem gelezen na Chili? Echt briljant..hij zei gewoon letterlijk (vertaald of course):
"Ik ben tevreden over mijn serveerwerk. Ik had wel veel dubbele fouten maar ze gingen dit keer niet zo ver uit"
Tuurlijk komt dat daar niet door. Toen hij nog top-10 stond sloeg hij amper dubbele fouten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
Eerst dacht ik altijd dat het was omdat hij zo klein was.... maar hij is gewoon 10 cm langer dan die lelijke Belgische dwerg en die doet daar toch ook niet zo moeilijk over?
Die ADHD oogjes moeten nog beterquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:
kz..kan je bij die smiley ook zorgen dat zijn hoofd naar links twitched zegmaar..40graden ofzo? zou wel cool zijn
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:49 schreef Tim86 het volgende:
is al wel weer beter maar bedoel eigenlijk dat alleen het hoofd beweegt..een tik naar links zegmaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
http://blog.open13.fr/live-tv/quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Baal er wel van dat ik geen enkele stream kan vinden, behalve die gelockte BET 365![]()
SUPER bedankt !!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://blog.open13.fr/live-tv/
Als ie niet werkt moet je even dat ding installeren van die link eronder
Die stream is top. Thxquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://blog.open13.fr/live-tv/
Als ie niet werkt moet je even dat ding installeren van die link eronder
LOL, heb precies hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:23 schreef wimderon het volgende:
Djoko gaat maar eens de derde set in, kansen voor Rotterdam worden steeds kleiner [ afbeelding ]
Nou ja, een rondje meedoen voor de vorm (entreegeld) is ook nog een optiequote:Op donderdag 14 februari 2008 19:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
LOL, heb precies hetzelfde gevoel.
Zie het eigenlijk wel gebeuren.
Tuurlijk, hij welquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, een rondje meedoen voor de vorm (entreegeld) is ook nog een optie
Nou ja, hij heeft ook Dubai op het programma staan, en aangezien ze daar meer knaken neerleggen zal hij die sowieso willen spelen. Dus of niet of een rondje Rotterdam maximaal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij wel. Weekje op het strand schat ik. En dan niet dat van Scheveningen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Simon. Wat een fouten van Djoko op momenten dat 'ie een BP had.
Ik vind het wel meevallen. Hij heeft zo'n gave backhand (imo top 3 van de wereld), slaat daar ook geweldige winners mee. Alleen al terugdenken aan Wimbledon tegen Roddick (wat een comebackquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef Norrage het volgende:
Gasquet is ook echt een antitennisser...ik hoop dat ie snel uit de top flikkert of dat ie zijn spel snel wat aanvallender maakt!
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Murray won met 6-2 6-2.
Ancic wint relatief simpel van Baghdatis in Marseille: 6-4 6-2.
Geweldige finale imo tussen Murray en Ancic morgen.
Ja dat dacht ik dusquote:Op zondag 17 februari 2008 15:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik las mijn post nog eens na, en het lijkt net alsof ik voor Murray ben
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray 6-3 6-4, leuke partij.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Nalbandian het volgende:
GSM Murray. Hij speelde gewoon een solide partij ! Waarschijnlijk gaat ie vanavond Kraai bellen dat ie toch wel wat last van zijn enkel heeft![]()
WTFquote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef Tim86 het volgende:
GSM and the championship for Kei Nishikoriiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
Je ava !!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:29 schreef XL het volgende:
Nishikori speelde zich vorig jaar al een paar keer in de kijker. Wel supergaaf dat hij een ATP-tje wint!
quote:Almagro verslaat Moyà in Brazilië
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 17-feb-2008 23:24
Nicolás Almagro heeft het tennistoernooi van Costa do Sauípe op zijn naam geschreven. De 22-jarige Spanjaard was in drie sets met 7-6(4), 3-6,7-5 te sterk voor zijn 31-jarige landgenoot Carlos Moyà. Het was de derde toernooizege voor Almagro die eerder twee keer in Valencia won. Met zijn zege bracht hij de onderlinge stand tegen Moyà op 2-2.
Gister helemaal niet meer aan gedacht, maar wat een prestatie van Keiquote:Op zondag 17 februari 2008 22:22 schreef Leatherface het volgende:
Voor het eerst sinds 1992 weer een Japanse winnaar van een ATP-toernooi.
Nishikori dus in Delray Beach.
Je zou verwachten dat zo'n groot land wel wat meer succes in tennis zou hebben behaald.
Blakequote:Op maandag 18 februari 2008 19:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gister helemaal niet meer aan gedacht, maar wat een prestatie van Kei![]()
Nu kan Blake tenminste volgend jaar weer een filmpje op de toernooi-site zetten dat voor "gold" gaat
1.00 uur onze tijd ?quote:
Haas heeft natuurlijk nog wel een pussyservice vanwege z'n schouderoperatie, maar toch knap.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:54 schreef Tim86 het volgende:
Sampras heerst in demonstratiewedstrijd tegen Haas
Uitgegeven: 19 februari 2008 11:24
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 12:02
AMSTERDAM - Pete Sampras zette vijf jaar geleden een punt achter zijn carrière, maar is het tennissen nog niet verleerd. Maandag rekende de inmiddels 36-jarige Amerikaan tijdens een demonstratiepotje in San José met 6-4, 6-2 af met de Duitser Tommy Haas.
Hier ook foto's http://www.nu.nl/news/144(...)rijd_tegen_Haas.html
die zetten ze er alleen bij in de hoop wat gratis reclame in de media te scoren..net als unibet met die rare weddenschappen..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haas heeft natuurlijk nog wel een pussyservice vanwege z'n schouderoperatie, maar toch knap.
Wellicht gaat Pete wel een paar toernooitjes spelen, bookmaker Totesport heeft er in ieder geval vertrouwen in (Wimbledon):
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:51 schreef suus21 het volgende:
Nadal speelt dan ook veel en veel meer dan Sampras deed...dat doen ze tegenwoordig allemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |