Kan jij mij laten zien waar zij ziekenhuizen hebben gebouwd.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lees het door je zelf geplaatste nieuwsbericht nog eens. Er is veel informatie beschikbaar op internet over de inspanningen van de Nederlandse troepen, waaronder het bouwen van publieke voorzieningen. Ook is er op internet veel informatie beschikbaar over de misdaden van de Taliban. Nogmaals schaam je diep.
Appels en deuren vergelijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Marokkanen horen hier niet.
Ze horen in Marokko en niet hier de boel te verzieken.
ze hadden ze niet beschermd en hun taken hebben ze niet gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 01:47 schreef Geerd het volgende:
Dus jij denkt dat de nederlanders daar met opzet op die kinderen hebben geschoten?
Jij kan net zo gemakkelijk zelf zoeken. Zie bijvoorbeeld: http://www.mindef.nl/miss(...)bouw_ziekenhuis.aspxquote:Op maandag 7 januari 2008 01:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan jij mij laten zien waar zij ziekenhuizen hebben gebouwd.
met foto en video erbij
zo niet dan jij diep schamen
Terwijl ze beschoten worden met raketwerpers?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hadden ze niet beschermd en hun taken hebben ze niet gedaan
ze moeten daar ziekenhuizen bouwen niet soldaten spelen
Ik weet niet in hoeverre je op de hoogte bent van de missie die onze (niet de jouwe) jongens daar uitvoeren.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom niet, ze zijn toch dood?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:53 schreef thedude0 het volgende:
die waardeloze soldaten daar kunnen dus niet eens goed richten![]()
Als je voor Afghaanse kindertjes wilt opkomen moet je dat in Afghanistan doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat... ik ben hier de enige die voor de onschuldige kinderen opkomt.
eentje maar in 4 jaar tijd en met 1200 manquote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij kan net zo gemakkelijk zelf zoeken. Zie bijvoorbeeld: http://www.mindef.nl/miss(...)bouw_ziekenhuis.aspx
Schaam je diep.
dat het veranderd is is NIET mijn probleemquote:Op maandag 7 januari 2008 01:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je op de hoogte bent van de missie die onze (niet de jouwe) jongens daar uitvoeren.
Het is namelijk een vechtmissie. Dat is iets heel anders dan een opbouwmissie.
In eerste instantie was het inderdaad de bedoeling dat ze daar zouden gaan opbouwen maar dat is in het verloop van de missie veranderd, mede op verzoek van de Afgaanse regering.
goed gedaan inderdaad, van de 7 mensen die beschoten zijn, zijn er 3 kinderen gewond en 1 dood. als je niet kan schieten dan moet je geen soldaat wordenquote:
Als je voor moordenaars wilt opkomen moet je doen bij Bush niet hierquote:Op maandag 7 januari 2008 01:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je voor Afghaanse kindertjes wilt opkomen moet je dat in Afghanistan doen.
Tja, hoe minder baarden hoe beter.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:00 schreef thedude0 het volgende:
[..]
goed gedaan inderdaad, van de 7 mensen die beschoten zijn, zijn er 3 kinderen gewond en 1 dood. als je niet kan schieten dan moet je geen soldaat worden
Nee,quote:Op maandag 7 januari 2008 02:00 schreef Meki het volgende:
[..]
dat het veranderd is is NIET mijn probleem
Als jou soort mensen er niet waren hadden we allemaal een goede hartquote:Op maandag 7 januari 2008 02:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja, hoe minder baarden hoe beter.
Bron ??\quote:Op maandag 7 januari 2008 02:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee,
Die onschuldige kinderen die 'per ongeluk' met een granaatwerper vanuit een huis naar Nederlandse militairen hebben geschoten wel zeker?
De moordenaars zijn de Taliban want die zij begonnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je voor moordenaars wilt opkomen moet je doen bij Bush niet hier
Nee de bezetters bezetten en stelen landquote:Op maandag 7 januari 2008 02:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De moordenaars zijn de Taliban want die zij begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |