geef de links eens dan kijk ik even echtquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn het jouw types TMM
Ja zijn lijf is beter dan dat van mijquote:Op maandag 7 januari 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Angel je hebt concurrentie.
Oh mijn god.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef MisterO het volgende:
Het nieuwe jaar betekent weer veel sporten,
Heb wat spul gekocht bij de Tuinen, shakepoeder en creatine pillen, benieuwd of het resultaat heeft...
Alhoewel die shakes ontzettend smerig schijnen te zijn
Ja, DIE doen we dus niet he!quote:
Dra-ma.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, DIE doen we dus niet he!![]()
Da's de jongen waarmee de vorige vriend van Dennis vreemd is gegaan.
Ja, 't is echt een vreselijk eng klein sukkeltje. Klein misselijkmakend herrieshcoppend kreng is 't. Grootste bek in de pallaz. Klein relnichtje. Blech. Sowieso VEELS te jong voor TMMquote:
Je kan je beschermende taken met je heilige vriendschap niet loslatenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja, 't is echt een vreselijk eng klein sukkeltje. Klein misselijkmakend herrieshcoppend kreng is 't. Grootste bek in de pallaz. Klein relnichtje. Blech. Sowieso VEELS te jong voor TMM
http://www.gadgetgarden.nl/archives/2008/01/zing_pillen_1.phpquote:Op maandag 7 januari 2008 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sorry.. maar dit was niet grappig binnenkomen hier... Ik vind hem eng
Dit maal bescherm ik de Heiligen niet (kunnen ze best zelf), maar TMMquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan je beschermende taken met je heilige vriendschap niet loslaten?
ik dacht al waar ken ik hem van, maar dát is die jongen die te jong voor me wasquote:Op maandag 7 januari 2008 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 't is echt een vreselijk eng klein sukkeltje. Klein misselijkmakend herrieshcoppend kreng is 't. Grootste bek in de pallaz. Klein relnichtje. Blech. Sowieso VEELS te jong voor TMM
Je kan ook doordraven met alle bijnamen enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Dit maal bescherm ik de Heiligen niet (kunnen ze best zelf), maar TMM
Dus ik ben niet de enige die van mening is dat het nogal.....'excentriek' is om je vrienden bijnamen als 'god' te geven ? Hoe zijn jullie er eigenlijk ooit op gekomen elkaar zo te noemen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan ook doordraven met alle bijnamen enzo
Het consequente gebruik ervan vind ik freakier.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef Zakje het volgende:
Dus ik ben niet de enige die van mening is dat het nogal.....'excentriek' is om je vrienden bijnamen als 'god' te geven ?
Nee dát is die jongen die eerst ruzie kreeg in de Pecheur met die kamper en hem ging trappen, hangende aan die strippers-paalquote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht al waar ken ik hem van, maar dát is die jongen die te jong voor me was
tnx mopquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gadgetgarden.nl/archives/2008/01/zing_pillen_1.php
Ik zie niet in waarom het excentrieker is dan bijnamen als "Poes" of "Bambi" of "La Chica" of weet ik veel wat voor enge zoetige bijnamen die nichten elkaar altijd gevenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die van mening is dat het nogal.....'excentriek' is om je vrienden bijnamen als 'god' te geven ? Hoe zijn jullie er eigenlijk ooit op gekomen elkaar zo te noemen?
Hoezo bij wegblijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dát is die jongen die eerst ruzie kreeg in de Pecheur met die kamper en hem ging trappen, hangende aan die strippers-paalDie. Dat. Daarom blijf je er maar bij weg
Ik ben het al héél lang gewend dat niemand me bij m'n echte naam noemt. Of het nu Steeph of Steffie of Angel of Engeltje of Slet is of Wupsieflupsie... zodra iemand me Stephan noemt denk ik altijd dat ze boos op me zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het consequente gebruik ervan vind ik freakier.
Aangezien ie altijd overduidelijk aanwezig is hoef je daarvoor niet dicht bij hem te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 21:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoezo bij wegblijven, als je zo iemand tegenkomt moet je er juist bij in de buurt blijven, dan sta je 1e rij bij zulke vermakelijke acties
!
Maar je wilt het toch goed zien, klinkt als een vermakelijk type, al hangende aan een strippaal vechtenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ie altijd overduidelijk aanwezig is hoef je daarvoor niet dicht bij hem te staan
Het was echt hylarisch. Hylarisch sneu dan he, niet hylarisch ha ha grappig.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar je wilt het toch goed zien, klinkt als een vermakelijk type, al hangende aan een strippaal vechten!
Ik vind het stiekem altijd reuze grappig om rasnichten te zien vechten, vooral als ze vals spelen, het zal wel een karakterfoutje zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt hylarisch. Hylarisch sneu dan he, niet hylarisc ha ha grappig.
Op politieke wijze geantwoordt.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik ja zeg wordt ik weer uitgemaakt voor van alles smerigs
en niet alle foto's zijn even helder![]()
Gelukkig doe ik daar ook niet aan mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie niet in waarom het excentrieker is dan bijnamen als "Poes" of "Bambi" of "La Chica" of weet ik veel wat voor enge zoetige bijnamen die nichten elkaar altijd geven
Ik weet al niet eens meer waar het om ging. Waarschijnlijk stond de ene in het licht of op het dansplekje van de ander of zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd reuze grappig om rasnichten te zien vechten, vooral als ze vals spelen, het zijn zal wel een karakterfoutje zijn
Geen idee eigenlijk. Ik zie ze beide wel gebruikt worden, maar welke dat er nou goed is. Ik vind met een Y mooierquote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik daar ook niet aan mee.
En is het niet hilarisch?
Ik heb voor alles en iedereen bijnamen. Mijn vrienden in de allereerste plaats dus niet uitgezonderd.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik daar ook niet aan mee.
En is het niet hilarisch?
Ieder z'n ding, I suppose..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb voor alles en iedereen bijnamen. Mijn vrienden in de allereerste plaats dus niet uitgezonderd.
Hij is niet sexy (imho), waarom boeit het jou wat de rest vindt?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:35 schreef samjustme het volgende:
Ik vind hem sexy, waarom vindt de rest hem ieuw
quote:
ach als ie kan schommelen kan ie ook wippenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dát is die jongen die eerst ruzie kreeg in de Pecheur met die kamper en hem ging trappen, hangende aan die strippers-paalDie. Dat. Daarom blijf je er maar bij weg
Als je maar niet denkt dat je hem óóit mee op bezoek mag nemenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach als ie kan schommelen kan ie ook wippen
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het al héél lang gewend dat niemand me bij m'n echte naam noemt. Of het nu Steeph of Steffie of Angel of Engeltje of Slet is of Wupsieflupsie... zodra iemand me Stephan noemt denk ik altijd dat ze boos op me zijn
volgens mij is het echt uit he tussen onsquote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dus François is gewoon God, Çois, Çoisie of Goddelepopsie (als ik iets gedaan moet krijgen) en Dennis is Saint Nasty, Sint Nasty, Den of Troeliewoelie (wederom, als ik lief moet zijn). Ik ben gewoon Engeltje of Steeph (of Poedeliewoepsie) en Eef is de Maagd Maria, kleine Eef of Wupsieflupsie.
Jeeez... Goddelepopsie, Troeliewoelie, Poedeliewoepsie en Wupsieflupsie klinken wel als een leger zoetsappige troetelberen
]quote:Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je hem óóit mee op bezoek mag nemen
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Ang3l het volgende:Dus François is gewoon God, Çois, Çoisie of Goddelepopsie (als ik iets gedaan moet krijgen) en Dennis is Saint Nasty, Sint Nasty, Den of Troeliewoelie (wederom, als ik lief moet zijn). Ik ben gewoon Engeltje of Steeph (of Poedeliewoepsie) en Eef is de Maagd Maria, kleine Eef of Wupsieflupsie.
Jeeez... Goddelepopsie, Troeliewoelie, Poedeliewoepsie en Wupsieflupsie klinken wel als een leger zoetsappige troetelberen
Het ging nou toch over de Heiligen, of niet?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij is het echt uit he tussen ons
je zegt niet eens erbij dat je mij Mama noemt
Tja, de ene gedraagd zich niet naar zijn leeftijd door bijnamen te verzinnen die te absurd voor woorden zijn, de ander door sterren na te jagenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
![]()
Remind me of your age again?
Nouja........een foto met een celeb is tof, maar als 1 van mijn vrienden me in het openbaar poedelewoepsie o.i.d. zou noemen zou ik door de grond zakken van schaamtequote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, de ene gedraagd zich niet naar zijn leeftijd door bijnamen te verzinnen die te absurd voor woorden zijn, de ander door sterren na te jagenWe hebben allemaal ons ding zullen we dan maar zeggen.
is daar ook al een film van?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging nou toch over de Heiligen, of niet?
En ja, jou noem ik Mama ja. Klopt.
[ afbeelding ]
Nah, en nu ga ik de film kijken. Met bergen wierook natuurlijk, want dat is bij die zweverij wel nodig
Al laaaaang! Die's al weer enkele jaren oud joh.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is daar ook al een film van?
trailer?
nou.. fijn dan..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
Bijnamen zijn leuk!
Ze geven meestal iets bloot van hoe mensen tegen anderen aankijken.
zelf al gevondenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is daar ook al een film van?
trailer?
Anders kom je hierheen? Kijken we samenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al laaaaang! Die's al weer enkele jaren oud joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |