Okay, ik geef het toe, die hele samjustme is gewoon een nichterige rel-kloon van me.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef MisterO het volgende:
He Dennis ik wist niet dat jij Sam was!![]()
Je hebt hem al gezien, voor een blonde jongen is ie okequote:
Je bent er iig al wel ingeburgerd.quote:
neuh, voorlopig nog niet...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je bent er iig al wel ingeburgerd.
Heb je al emigratie plannen?
Niet, ik wil het niet hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Hee, hoe serieus is dat nou, van Belgie opdelen en aan Nederland/Frankrijk geven?
hahaha... oh nee, ik moest er niet om lachen..quote:Op maandag 7 januari 2008 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet, ik wil het niet hebben.
Limburg is al erg genoeg.
ja, aan de andere kant, jullie zijn natuurlijk ook ubermenschen, en veel beter, leuker, spontaner, knapper, charismatisch, slimmer....quote:
Maar dat hébben jullie toch al langquote:Op maandag 7 januari 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
wij onder de rivieren wensten dat we maar een procent van jullie skills en looks hadden
Bespeur ik daar........afgunst en wrokquote:Op maandag 7 januari 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, aan de andere kant, jullie zijn natuurlijk ook ubermenschen, en veel beter, leuker, spontaner, knapper, charismatisch, slimmer....
jullie zijn echt goed,
wij onder de rivieren wensten dat we maar een procent van jullie skills en looks hadden
nee, alleen pure nederigheid en onderdanigheid...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bespeur ik daar........afgunst en wrok?
Verhuis dan toch naar de randstad, laat het provinciale leven achterquote:Op maandag 7 januari 2008 17:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, alleen pure nederigheid en onderdanigheid...
you guys rock!!!
dat kan ik jullie toch niet aan doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Verhuis dan toch naar de randstad, laat het provinciale leven achter!
Oh, okee. Jammer welquote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
@ Wonderer:
won't happen, will never happen...
er is nu een interim regering, en uiteindelijk komen er nieuwe verkiezingen,
en komt het ook allemaal weer op beide beentjes/op zn pootjes terecht
Zo voel ik me nou ook als ik door Tilburg loop! Ik moest laatst 3 keer pardon zeggen voordat ik verstond wat dat mens achter de kassa zei ! Alsof jullie het erom doenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat kan ik jullie toch niet aan doen.
ik zou me allochtoon voelen, niet geaccepteerd door jullie maatschappij, uitgespuugd door de elite...
geen goed plan
Hoe krijg je die dingen zwart dan? Toch niet aanbranden?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist een revolutie ontketend in de Italiaanse keuken
Caneloni di Mephisto
huisgemaakte ZWARTE Caneloni, met een felrode saus van Paprika en Chorizo
Hemels, of moet ik zeggen verduveld lekker
inktvisinktquote:Op maandag 7 januari 2008 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dingen zwart dan? Toch niet aanbranden?
Wow. En smaakt dat nog ergens naar? Ik ben wel benieuwd...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
inktvisinkt
en die haal je bij de Italiaanse traiteur
Nieuwe liefde?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
zouden er ook mooie jonge wasmachinemonteurs bestaan?
ik ben namenlijk in blijde verwachting, heb ook nog eens heerlijk gekookt
de liefde van de man...
hier doe ik het wel voor
[ afbeelding ]
Ik vind het zo'n droevige vertoning... echt, de Nederlandse politie zuigt aan alle kanten...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:56 schreef Zakje het volgende:
Wahahahahahahaha die blik! Die grafkop! Hij is nog serieus ook !![]()
Hmm, die slimfast vanille shakes vind ik best lekker, de aarbei daarentegen vind ik echt heel viesquote:Op maandag 7 januari 2008 20:11 schreef MisterO het volgende:
Het nieuwe jaar betekent weer veel sporten,
Heb wat spul gekocht bij de Tuinen, shakepoeder en creatine pillen, benieuwd of het resultaat heeft...
Alhoewel die shakes ontzettend smerig schijnen te zijn
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, die slimfast vanille shakes vind ik best lekker, de aarbei daarentegen vind ik echt heel vies.
alleen hangen de vleugels op z'n kopquote:Op maandag 7 januari 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Angel je hebt concurrentie.
Mijn stiefmams heeft ze, ik was gewoon nieuwsgierig hoe die dingen smaaktenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Muts je bent de laatste die moet lijnen, ga wat eten.
dit zijn geen afslankshakes maar eiwitshakes voor spieropbouwquote:Op maandag 7 januari 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, die slimfast vanille shakes vind ik best lekker, de aarbei daarentegen vind ik echt heel vies.
Ik heb geen shakes om mee af te vallen, maar proteine shakes, das wat andersquote:Op maandag 7 januari 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter veel mosselen en oesters eten?Schijnt bomvol proteïnen te zittenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen shakes om mee af te vallen, maar proteine shakes, das wat anders![]()
En: ik heb aardbeio o, ben benieuwd morgenochtend!
sorry.. maar dit was niet grappig binnenkomen hier... Ik vind hem engquote:Op maandag 7 januari 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Angel je hebt concurrentie.
als ik ja zeg wordt ik weer uitgemaakt voor van alles smerigsquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn het jouw types TMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |