Ik weet al niet eens meer waar het om ging. Waarschijnlijk stond de ene in het licht of op het dansplekje van de ander of zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd reuze grappig om rasnichten te zien vechten, vooral als ze vals spelen, het zijn zal wel een karakterfoutje zijn
Geen idee eigenlijk. Ik zie ze beide wel gebruikt worden, maar welke dat er nou goed is. Ik vind met een Y mooierquote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik daar ook niet aan mee.
En is het niet hilarisch?
Ik heb voor alles en iedereen bijnamen. Mijn vrienden in de allereerste plaats dus niet uitgezonderd.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik daar ook niet aan mee.
En is het niet hilarisch?
Ieder z'n ding, I suppose..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb voor alles en iedereen bijnamen. Mijn vrienden in de allereerste plaats dus niet uitgezonderd.
Hij is niet sexy (imho), waarom boeit het jou wat de rest vindt?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:35 schreef samjustme het volgende:
Ik vind hem sexy, waarom vindt de rest hem ieuw
quote:
ach als ie kan schommelen kan ie ook wippenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dát is die jongen die eerst ruzie kreeg in de Pecheur met die kamper en hem ging trappen, hangende aan die strippers-paalDie. Dat. Daarom blijf je er maar bij weg
Als je maar niet denkt dat je hem óóit mee op bezoek mag nemenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach als ie kan schommelen kan ie ook wippen
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het al héél lang gewend dat niemand me bij m'n echte naam noemt. Of het nu Steeph of Steffie of Angel of Engeltje of Slet is of Wupsieflupsie... zodra iemand me Stephan noemt denk ik altijd dat ze boos op me zijn
volgens mij is het echt uit he tussen onsquote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dus François is gewoon God, Çois, Çoisie of Goddelepopsie (als ik iets gedaan moet krijgen) en Dennis is Saint Nasty, Sint Nasty, Den of Troeliewoelie (wederom, als ik lief moet zijn). Ik ben gewoon Engeltje of Steeph (of Poedeliewoepsie) en Eef is de Maagd Maria, kleine Eef of Wupsieflupsie.
Jeeez... Goddelepopsie, Troeliewoelie, Poedeliewoepsie en Wupsieflupsie klinken wel als een leger zoetsappige troetelberen
]quote:Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je hem óóit mee op bezoek mag nemen
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Ang3l het volgende:Dus François is gewoon God, Çois, Çoisie of Goddelepopsie (als ik iets gedaan moet krijgen) en Dennis is Saint Nasty, Sint Nasty, Den of Troeliewoelie (wederom, als ik lief moet zijn). Ik ben gewoon Engeltje of Steeph (of Poedeliewoepsie) en Eef is de Maagd Maria, kleine Eef of Wupsieflupsie.
Jeeez... Goddelepopsie, Troeliewoelie, Poedeliewoepsie en Wupsieflupsie klinken wel als een leger zoetsappige troetelberen
Het ging nou toch over de Heiligen, of niet?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij is het echt uit he tussen ons
je zegt niet eens erbij dat je mij Mama noemt
Tja, de ene gedraagd zich niet naar zijn leeftijd door bijnamen te verzinnen die te absurd voor woorden zijn, de ander door sterren na te jagenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
![]()
Remind me of your age again?
Nouja........een foto met een celeb is tof, maar als 1 van mijn vrienden me in het openbaar poedelewoepsie o.i.d. zou noemen zou ik door de grond zakken van schaamtequote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, de ene gedraagd zich niet naar zijn leeftijd door bijnamen te verzinnen die te absurd voor woorden zijn, de ander door sterren na te jagenWe hebben allemaal ons ding zullen we dan maar zeggen.
is daar ook al een film van?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging nou toch over de Heiligen, of niet?
En ja, jou noem ik Mama ja. Klopt.
[ afbeelding ]
Nah, en nu ga ik de film kijken. Met bergen wierook natuurlijk, want dat is bij die zweverij wel nodig
Al laaaaang! Die's al weer enkele jaren oud joh.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is daar ook al een film van?
trailer?
nou.. fijn dan..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
Bijnamen zijn leuk!
Ze geven meestal iets bloot van hoe mensen tegen anderen aankijken.
zelf al gevondenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is daar ook al een film van?
trailer?
Anders kom je hierheen? Kijken we samenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al laaaaang! Die's al weer enkele jaren oud joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |