Gun werkt op zich wel grappig maar ik vind, persoonlijk, richten uit de pols makkelijker.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Wii-gun, werkt dat 'n beetje? Interesse ook in Mario & Sonic Olympische spelen
Bod genoteerd, wacht even af, denk dat 25,- euro ook een mooie prijs is.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:36 schreef HekkeySE het volgende:
Wii game: Super mario galaxy
20 euro incl. geboden.
Is wat mij betreft wel akkoord. Eric Cantona heeft ook interesse, als hij afhaakt dan is hij voor jou.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:13 schreef Herr.Flick het volgende:
Mario & Sonic op de olympische spelen
25,- incl.
Yup alleen via Firewirequote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Die Pinnacle Moviebox DV, is die alleen via FireWire aan te sluiten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:18 schreef Herr.Flick het volgende:
Okee...Ja, is ook wel weer een beetje waar ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil die taferelen voorkomen dat mensen in feedback gaan klagen dat dingen onder hun neus verkocht worden. Maar hij heeft idd geen bod gedaan dus je hebt eigenlijk wel gelijk.
Pm maar, handelen we het verder af
Ok, je kan mij eventueel mailen op menno_m at hotmail.comquote:Op maandag 7 januari 2008 18:15 schreef Kakakoka het volgende:
Bod genoteerd, wacht even af, denk dat 25,- euro ook een mooie prijs is.
[..]
26 geboden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Mario Galaxy, 25 geboden. Heb evt ook wel interesse in het JVC surround setje. voor 50 ofzo.
Voor 75,- excl. heb je wmb een deal. Pm maar als je wiltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Mario Galaxy, 25 geboden. Heb evt ook wel interesse in het JVC surround setje. voor 50 ofzo.
Helaas, was ondertussen al verkocht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:27 schreef curtazimo het volgende:
Mario & Sonic: 30 euro incl. verzenden geboden
Ik wacht Heatwave heel even af. Verkoop dan liever de jvc en spel aan hem ineens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef pleeborstel het volgende:
28 incl voor SMG!
20,- incl. past mij beterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:05 schreef isitreal het volgende:
bied tientje voor de radio exc
Je hebt PMquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:30 schreef Kakakoka het volgende:
[..]
Voor 75,- excl. heb je wmb een deal. Pm maar als je wilt
Hij moet in een livebox o.i.d.?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:13 schreef Athmozz het volgende:
Linksys WLan PCMCIA kaartje
Compleet met doos, software etc. 100% goed werkend.
Richtprijs 10,- euro
kan je hiervan het exacte typenummer geven? Gaat me om de chip die in die kaart gebruikt wordt (dus als je die zelf kan opzoeken is dat ook goed voor me)...
hij moet perfect samenwerken met aircrack NG voor windowsquote:
Is wel akkoord. Videorecorders zijn beide van Akai, spelen van NTSC onbekend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef classpc het volgende:
20 euro geboden voor PS2 verlengkabels + geheugenkaartje en Belkin Omnicube 4-poorts KVM switch samen.
Wat voor merk zijn beiden videorecorders? Spelen ze NTSC?
Ermm maak hier 35,- van en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef Mark_Rutte het volgende:
30 incl. geboden voor de radio + dvd speler.
Hier kom ik morgen even op terug. Als ik nu op zolder ga rommelen is dochterlief wakker en dat wil ik liever voorkomenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:13 schreef Athmozz het volgende:
Richtprijs 10,- euro
kan je hiervan het exacte typenummer geven? Gaat me om de chip die in die kaart gebruikt wordt (dus als je die zelf kan opzoeken is dat ook goed voor me)...
Ja, sowieso met tulp en volgens mij ook met s-vhs. Geef ik morgen even uitsluitsel over maar via tulp sowieso geen probleem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef mcwops het volgende:
kun je met die Marmitek Gigavideo ook een dvdspeler verbinden aan een beamer?
Laten we maar doen, pm maar even om af te handelen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:41 schreef donderopman het volgende:
15 Euro inc. voor Scarface - the world is yours..
Is wel akkoord. Breng ik dan wel een keer in combinatie met andere dingen naar het postkantoor, ga ik niet specifiek voor aan de wandel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef Hugorion het volgende:
10 euro inclusief verzenden voor Pinnacle moviebox DV
quote:Belkin Omnicube 4-poorts KVM switch
Voor aansluiten 4 pc's op 1 monitor, tb en muis.
quote:kun je met die Marmitek Gigavideo ook een dvdspeler verbinden aan een beamer?
Ja, sowieso met tulp en volgens mij ook met s-vhs. Geef ik morgen even uitsluitsel over maar via tulp sowieso geen probleem.
Het is model nummer WPC54G-EU ver. 3quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:13 schreef Athmozz het volgende:
Richtprijs 10,- euro
Ja dat werkt, daar is dat apparaat namelijk specifiek voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:57 schreef mcwops het volgende:
om te weten: de beamer hangt aan het plafond en de dvdspeler staat elders in de zaal, zo'n 10 meter uitelkaar. als ik dan een kastje (ontvanger) op de beamer aansluit (tulp?) en ander kastje (verzender) weer aan de dvdspeler zou ie dan kunnen werken?
[..]
*kuch*quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:46 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als in; VGA-kabels die er in moeten?
sorry, zit een broadcom chip in & ik ben op zoek naar een Hermes kaartje...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:30 schreef Kakakoka het volgende:
[..]
Het is model nummer WPC54G-EU ver. 3
Ik zal er een extra zacht matje neerleggen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:57 schreef Kakakoka het volgende:
Hij is onderweg Herr Flick!
Denk dat hij morgen op je mat ligt
Ja die zijn al verkocht. Gitaar is er nog steeds maar ik hoef voorlopig ook nog niet naar Eindhovenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef El.Wulfo het volgende:
PS2 verlengkabels + geheugenkaartje 5 euro,
zijn die al weg of nog niet?
en heb je die gitaar nog uit een ander topic?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef Kakakoka het volgende:
Sorry
Ja gaan vga kabels in, maar hij is al verkocht!
Maken we er 12,50 incl van dan heb je een deal. Indien akkoord graag even pm sturen.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
10 euro inclusief verzenden geboden op de vga
Griep, voor zover ik kan opmaken uit de PM.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar in 't topic reageert ie niet meer?
quote:Hallo,
Het spijt me ontzettend maar ik ben zwaar geveld door de griep. Wilde even een berichtje sturen omdat je je misschien afvraagt waar de spullen blijven. Ik laat het even weten als ik naar het postkantoor kan..
Mocht dit problematisch voor je zijn dan wil ik het geld ook wel weer terugstorten, vind het vervelend dat het wat lang duurt.
Groeten,
Barry
nee, die heb ik al thuis liggen sinds gisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef Konoko het volgende:
Super mario galaxy nog in de aanbieding?
Zo ja, dan maak ik nu 30,- naar je over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |