*kuch*quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:46 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als in; VGA-kabels die er in moeten?
sorry, zit een broadcom chip in & ik ben op zoek naar een Hermes kaartje...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:30 schreef Kakakoka het volgende:
[..]
Het is model nummer WPC54G-EU ver. 3
Ik zal er een extra zacht matje neerleggen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:57 schreef Kakakoka het volgende:
Hij is onderweg Herr Flick!
Denk dat hij morgen op je mat ligt
Ja die zijn al verkocht. Gitaar is er nog steeds maar ik hoef voorlopig ook nog niet naar Eindhovenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef El.Wulfo het volgende:
PS2 verlengkabels + geheugenkaartje 5 euro,
zijn die al weg of nog niet?
en heb je die gitaar nog uit een ander topic?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef Kakakoka het volgende:
Sorry
Ja gaan vga kabels in, maar hij is al verkocht!
Maken we er 12,50 incl van dan heb je een deal. Indien akkoord graag even pm sturen.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
10 euro inclusief verzenden geboden op de vga
Griep, voor zover ik kan opmaken uit de PM.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar in 't topic reageert ie niet meer?
quote:Hallo,
Het spijt me ontzettend maar ik ben zwaar geveld door de griep. Wilde even een berichtje sturen omdat je je misschien afvraagt waar de spullen blijven. Ik laat het even weten als ik naar het postkantoor kan..
Mocht dit problematisch voor je zijn dan wil ik het geld ook wel weer terugstorten, vind het vervelend dat het wat lang duurt.
Groeten,
Barry
nee, die heb ik al thuis liggen sinds gisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef Konoko het volgende:
Super mario galaxy nog in de aanbieding?
Zo ja, dan maak ik nu 30,- naar je over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |