PEBKACquote:Op zondag 6 januari 2008 21:12 schreef JortK het volgende:
Waarom begint mijn laptop nu ook foutmeldingen te geven
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dia_traffic_cam.html
en wat is de temperatuurschade?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was weer lekker
Een nette stijgende lijn, we zitten alweer op 37.8.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nette stijgende lijn, we zitten alweer op 37.8.
Maar de arts heeft nog niet gebeld. Nu is het natuurlijk de huisartsenpost, dus het kan even duren, ik ben niet de enige.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Geil en dan met een ambulance weggebracht worden. De vorige keer waren ze ook al zo laat, toen lag ik 30 minuten op straatquote:Op zondag 6 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Waarom bel je niet gewoon 112 Ph?
tis bijna een spannende soap: Pheno and the hospitalcircus, help Pheno het ziekenhuis in!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
Hij belt nu met het ziekenhuis, wss heeft hij betere connecties dan ik (namelijk spoedeisend en het algemene nummer)
Sla jij eens onder de gordelquote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis bijna een spannende soap: Pheno and the hospitalcircus, help Pheno het ziekenhuis in!
Je beroep is?quote:
Toenemende buikpijn, ongeveer te vergelijken met 3 maanden geleden. Ik zit niet tegen het plafond dus, maar lekker voelt het zeker niet.quote:
Baggeraarquote:
Dan moet je in elk topic tvp'enquote:
Dat zeg ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |