zou niet zo mogen zjin. zou niet weetn waarom hij stuk zou moeten zijn. Denk dat de trojan mijn pc zelf heeft genekt.quote:
Heb je wel drivers voor je ethernet kaart geinstalleerd?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ben ik het zat, de lan is nu heelmaal verdwenen.
morgen maar gewoon een formatje c doen en alles opnieuw installeren, kjken wat ie dan doet
Om met de woorden van mijn vroegere aardrijkskundeleraar te spreken wanneer iemand weer eens vroeg of me een onverwachte overhoring zouden krijgen:'Altijd blijven hopen'quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
Of ik morgen al duidelijkhied krijg kan ik me niet voorstellen
Nah, het ziekenhuis is niet zo snelquote:Op zondag 6 januari 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om met de woorden van mijn vroegere aardrijkskundeleraar te spreken wanneer iemand weer eens vroeg of me een onverwachte overhoring zouden krijgen:'Altijd blijven hopen'
lekkerquote:
watvoor chipsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb net een zak citroen chips los getrokken
Tieten!quote:
chips met een citroensmaakquote:
OMGquote:
jij kent zequote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die met lime zeker?
ja best welquote:
Chips & Lemonquote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die met lime zeker?
met geraspte kaas in de oven en dan met hete salsadipquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Chips
Als ik weer mag dan ga ik weer voor doritos met dip
De guacamole vind ik ook zo lekker. Maar ik lig al kreupel van een toastje met pesto filet americain, dus laat ik me even rustig houden.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
met geraspte kaas in de oven en dan met hete salsadip
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je wel drivers voor je ethernet kaart geinstalleerd?
dat maak ik nooit eigenlijk en als dat over is kan ik het wegmieterenquote:
awwwquote:Maar ik lig al kreupel van een toastje met pesto filet americain, dus laat ik me even rustig houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |