het punt is in ieder geval wel dat je er ziek van wordt, al is het alleen maar je eigen 'aanstellerij'quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
Niet alleen op zondag, maar als ik mensen op een nieuwjaarsreceptie zie en iedereen zegt dat ik er slecht uit zie....het zweet staat op mijn voorhoofd. En ik ben bang voor de uitslag: u stelt u aan.
Als ze dat zeggen, zijn ze helemaal gek.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
Niet alleen op zondag, maar als ik mensen op een nieuwjaarsreceptie zie en iedereen zegt dat ik er slecht uit zie....het zweet staat op mijn voorhoofd. En ik ben bang voor de uitslag: u stelt u aan.
er moeten ook programma;s gecontrolleerd worden, t is niet alleen opnemenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh
Waarom ben je dan nog aan het werk
Je weet toch van te voren al welke programma's er komen en welke je op moet nemen
Of is het in geval van nood er een journaal tussen gepropt moet worden dan jij op her 'record'-knopje moet drukken
Ik kijk mijn gevoel nog even aan. En anders maar weer naar het ziekenhuis. Zonder tussenkomen van huisarts(post), want als er geen hoge koorts en/of bloed vloeit doen die niets.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen, zijn ze helemaal gek.![]()
Jij weet alleen hoe en wat je voelt, dus aanstellen kan het niet zijn.
mag ik vragen wat nu op dit moment dan het probleem is?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk mijn gevoel nog even aan. En anders maar weer naar het ziekenhuis. Zonder tussenkomen van huisarts(post), want als er geen hoge koorts en/of bloed vloeit doen die niets.
Pheno, niet voor t een of t ander.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ga ook niet, ze vinden toch niets. En ik wil die lijers van een verzekering ook geen geld geven omdat ik het nodig vond mijn eigen risico te verspelen. Ik bel morgen de huisarts voor een doorverwijzing.
Sjowhan word modquote:Op zondag 6 januari 2008 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd
Ik vind ook dat het te lang duurt, maarja, maak dat de huisarts maar duidelijk.
dat heb ik 3 jaar gehad met mijn pols, om uiteindelijk te horen dat er weldegelijk iets aan de hand is en ermee geholpen te zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heeft Ph. zich al een aantal keren laten nakijken, maar steeds weer moeten aanhoren dat hij niets heeft.
Hoe heb jij dat gedaan dan? Constant zeuren? Extra onderzoeken vragen?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik 3 jaar gehad met mijn pols, om uiteindelijk te horen dat er weldegelijk iets aan de hand is en ermee geholpen te zijn
de aanhouder wint
second opions aangevraagd bij ander ziekenhuis. extra scan aan laten vragen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan dan? Constant zeuren? Extra onderzoeken vragen?
en en en ? hebik gelijk?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sjowhan word mod
hij kan laaaaaat door slotjes heenposten
t viel mij ook al op ja!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sjowhan word mod
hij kan laaaaaat door slotjes heenposten
Kut smoesquote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ga ook niet, ze vinden toch niets. En ik wil die lijers van een verzekering ook geen geld geven omdat ik het nodig vond mijn eigen risico te verspelen. Ik bel morgen de huisarts voor een doorverwijzing.
Dat heb ik al 2x gedaan. Maar die huisartsen die daar zitten hebben ook niets gevonden. Ik ben er gistermorgen nog geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:11 schreef Ynske het volgende:
je kunt toch ook contact opnemen met de HAP?
volgens mij moet je altijd je eigen risico betalen, en dus ook een stukje van t ziekenhuisbezoek.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef qu63 het volgende:
toch belachelijk dat je je nu tegen laat houden omdat je 150 euro moet lappen
en als je je via huisarts door laat verwijzen hoef je niks te betalen
ohjaquote:Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij moet je altijd je eigen risico betalen, en dus ook een stukje van t ziekenhuisbezoek.
maar als het nu steeds vooruit geschoven word, is het blijkbaar niet erg genoeg. Anders hadden ze lijkt me wel al in t ziekenhuis gezeten.
Je hebt in deze vakantie nog wel een award gewonnen hequote:
het kan of FOT zijn, of KPDquote:Op zondag 6 januari 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
SJOWHANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Vertel dan eenssssssssssssssssss
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
het kan of FOT zijn, of KPD
Ik ga voor de laatste
Mij ookquote:
ah, in Limburg lopen ze dus niet zo heel veel achterquote:
Haha.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, in Limburg lopen ze dus niet zo heel veel achter
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Toch naar de HAP geweest. Wederom niets gevonden. Al moet ik morgen linea recta naar mijn huisarts omdat dit te lang duurt. Vooral omdat het ziekenhuis het zo laat afweten, dus hij wilt dat ik doorverwezen wordt. Maar niet naar spoedeisend op zondagavond.
wat Bengels zegt eigenlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Toch naar de HAP geweest. Wederom niets gevonden. Al moet ik morgen linea recta naar mijn huisarts omdat dit te lang duurt. Vooral omdat het ziekenhuis het zo laat afweten, dus hij wilt dat ik doorverwezen wordt. Maar niet naar spoedeisend op zondagavond.
Is daar ook al een topic over?quote:
Is je vrouw er niet? Dat zij kan zorgen dat je zo lang mogelijk slaapt en zij dan even voor je belt?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb vrijdag op zaterdag niet geslapen, en vannacht met een dosis medicijnen waar je u tegen zegt werd ik om half 2 wakke, om daarna weer in slaap te vallen tot 10 uur. Ik mag hopen dat het nu ook zo gaat. Nou ja, dan niet tot 10 uur, want ik moet meteen de huisarts bellen, wil je er nog morgen bij kunnen
Thats sick.quote:
Geen idee, ik keek gewoon naar het post-idquote:
En hoeveel daarvan zijn er van jou ?quote:
Als ik om 8.10 erbij kan dan heeft dat weinig nutquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is je vrouw er niet? Dat zij kan zorgen dat je zo lang mogelijk slaapt en zij dan even voor je belt?
[..]
Thats sick.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zijn er van jou ?
maar 33304 van mijquote:
Aha duidelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik om 8.10 erbij kan dan heeft dat weinig nut
Dus ik ga vroeg naar bed, ben toch zo gammel en misselijk als wat.
64102 van mijquote:
quote:
sub]nu dus 64103[/sub]quote:
huhquote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
64102 van mij
[
[..]
[..]
sub]nu dus 64103[/sub]
ik klikte 1x op quote!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat dit toch echt aan jou ligt.
Daar heb je het alquote:
Zou jij niet vroeg naar bed???quote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
Hoi Fles (alvast voor morgen)
Heb je geen TV-in op je pc?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:00 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er iemand nog een TV over zodat ik mijn digitenne proefpakket kan proberen?
Jaquote:Op zondag 6 januari 2008 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand hier verder?
Heb ik ookquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen afzienbare tijd maar voor een tv kaart moet gaan shoppen
Ik hierquote:Op zondag 6 januari 2008 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand hier verder?
Oh. Nee, ik moet morgen naar het ziekenhuis. En nu iets teveel pijn om te slapen. Dus ik wacht nog evenquote:
Ik heb wel plugins gevonden voor o.a. Winamp, maar als je verder zoekt kan je best wat vinden jaquote:Op zondag 6 januari 2008 23:28 schreef mcDavid het volgende:
Vraagje heh,
Kun je met zo'n afstandsbediening dan ook je PC aan en uit zetten?
Sterkte dan maarquote:Op zondag 6 januari 2008 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Nee, ik moet morgen naar het ziekenhuis. En nu iets teveel pijn om te slapen. Dus ik wacht nog even
Straks nog een dyclo om de pijn te stillen en dan slapen. maar die kon ik nog niet nemen omdat ik er al 1 op had en het mag volgens de bijsluiter niet te snel achter elkaar
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ach, gewoon met een moker op mijn hand slaan, dan geeft dat afleiding
Truste!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu wel pitten, het is genoeg geweest voor vandaag.
Lijkt er wel opquote:
Trustequote:Op zondag 6 januari 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu wel pitten, het is genoeg geweest voor vandaag.
Ah da's wel relaxt. Moet de boel natuurlijk wel vanuit bed kunnen bedienenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb wel plugins gevonden voor o.a. Winamp, maar als je verder zoekt kan je best wat vinden ja
Je hebt ook speciale media Center editions, die hebben het soms standaard
das toch een spelletje met een worm ofzoquote:Op zondag 6 januari 2008 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
Kut, supaplex werkt niet meer onder vista
binnen 2 minuten 20 posts lukt niet echt geloof ikquote:Op maandag 7 januari 2008 00:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon een topic openen in ONZ over bier ofzo.
Dat dusquote:Op maandag 7 januari 2008 07:07 schreef Kuukske het volgende:
Gooooeeedemorgen. Het is weer maandag. We mogen weer werken. Joechei. Joechei.
bijnaquote:Op maandag 7 januari 2008 08:25 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, is het al weer weekend?
Ah kijk, dat schiet opquote:Op maandag 7 januari 2008 08:35 schreef leonieke het volgende:
En als ik aan het tempo doordoe als dat mensen mij vandaag gewenst hebben, heb ik tegen het einde van het jaar vier kinderen![]()
Eigenlijk welquote:Op maandag 7 januari 2008 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah kijk, dat schiet op![]()
Je had zeker dat nieuwe truitje aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |