Zoot +1quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef Zoot het volgende:
touch of evil
witness for the prosecution
the blue angel
[/edit]quote:Throughout his career as a producer or producer-director, .... became renowned for tackling difficult social issues in his films.
His films dealt with thorny issues such as race, Nazi war crimes, social justice and nuclear holocaust.
Jahoor.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een nieuwste Disney?
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef Gillingham het volgende:
Tom Hanks?
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef Doff het volgende:
Jan?
Doff + 1quote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef Doff het volgende:
Adam Sandler?
En nu zijn naam nogquote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
the hunchback of notre dame
Ik zie dan nog steeds de kikker.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik copy paste gewoon de url naar een nieuw scherm en dan doet hij het wel
ik was bloedserieusquote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef Doff het volgende:
Oh, ik dacht dat Patch een grapje maakte.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:07 schreef Doff het volgende:
Mississippi Burning? Of ging dat niet om de Kluk Klux Klan?
Lonewolf2003 + 1quote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Robin Hood Prince of Thieves?
InTrePidIvity + 1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Evan Almighty.
Ja, de icoontjes zijn al een paar dagen klaar, alleen kom ik er niet uit met het omzetten naar animated GIF'jes. Dus als iemand anders daar beschikbaar voor isquote:Op maandag 7 januari 2008 15:30 schreef Patch het volgende:
Hoe staat het met de icoontjes Intre?
Jessica Albaquote:
Lonewolf +1quote:Op maandag 7 januari 2008 11:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Almost Famous
Raenius + 1quote:Op maandag 7 januari 2008 19:40 schreef Raenius het volgende:
cast away?
gechecked enquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:35 schreef Hulkio het volgende:
Oftewel The Crow.
Lonewolf2003 + 1quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben heel erg geneigd om Videodrome te zeggen, maar ik weet niet waarom. Heb de film nog nooit gezien
Je mag dan wel de baas zijn, maar je moet wel de regels lezen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Danny het volgende:
http://imdb.com/title/tt0099365/
ik denk ik help ff
Was trouwens een boutfilm imo. Ben ik gvd nog voor naar de bios geweest ook
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Danny het volgende:
ik denk ik help ff
welke regels? Die scenes zijn stuk voor stuk herkenbaar uit die film. Als vervolgens niemand de film blijkt te kennen kan ik wel alleen de titel neerplempen maar daar heb je niet zoveel aan. Ik denk ik doe er een linkje bijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je mag dan wel de baas zijn, maar je moet wel de regels lezen...
Stel dan een makkelijke vraag ofzo....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef Danny het volgende:
[..]
welke regels? Die scenes zijn stuk voor stuk herkenbaar uit die film. Als vervolgens niemand de film blijkt te kennen kan ik wel alleen de titel neerplempen maar daar heb je niet zoveel aan. Ik denk ik doe er een linkje bij
Heb 'm nog op video ergens op zolder liggen. Vraag me niet waarom ik 'm ooit gekocht heb. Waarschijnlijk omdat ik toen in een videotheek werkte en er goeikoop aan kon komen. Heb nog een shitload videobanden. Esselte video, gele hoes met op de voorkant darkman in oranje letters. Op de achtergrond iets van een explosie. Heb de hoes al 15 jaar niet meer gezien, maar you can take the boy out of the videotheek but you can never take the videotheek out of the boy he
edit: laat dat uur wachten op een nieuwe maar zitten. Kwam hier toevallig terecht en heb niet direct een vraag klaarstaan.
denk wel ff na danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Stel dan een makkelijke vraag ofzo....
en welke heb ik gebroken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef wyccie het volgende:![]()
Dannyboy, jouw forum heeft een policy. Dit spelletje heeft spelregels.
tot dusver niks...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
denk wel ff na dan
[..]
en welke heb ik gebroken?
ervan uitgaande dat ie echt wel wist welke film het was....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Danny het volgende:
ik denk ik help ff
Je mag niet opzoeken. Dus? Heb ik ook niet gedaan. Ik zie Darkman en besluit er een link bij te pakken. Lijkt me iets anders dan zoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef Flitspaal het volgende:
Ik probeer ook altijd IMDb-nummers uit mijn hoofd te leren van de films die ik gezien heb.
Veel minder werk dan Openingsposts te lezen.
+1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:55 schreef Patch het volgende:
Walley World?
Ik geloof ook echt wel dat hij het wist. Maar om nou zo de link te posten.... dat is zo... ja...wat is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef Patch het volgende:
ervan uitgaande dat ie echt wel wist welke film het was....
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef Patch het volgende:
Of Las Vegas?
als ik de volgende keer een film opzoek zal ik geen linkje plaatsen, ok?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt wel dat hij het wist. Maar om nou zo de link te posten.... dat is zo... ja...wat is het?
voor de duidelijkheidquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Danny het volgende:
als ik de volgende keer een film opzoek zal ik geen linkje plaatsen, ok?
wordt 'er mogen geen linkjes geplaatst worden' dan ook in de regels opgenomen? Staat er nu niet in namelijk. Er staat dat je niet mag opzoeken, niet dat je geen linkjes mag plaatsen.quote:
Daar gaat het dus foutquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
als ik de volgende keer een film opzoek zal ik geen linkje plaatsen, ok?
och, ik kon niet op doc komen. Gelukkig stond die al gemeld in het topicquote:
En Happy maakt 7quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Danny het volgende:
Dopey, Sneezy, Sleepy, Grouchy, Bashful, Happy en Doc
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:22 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ken maar twee Christine films. Die Stephen King -verfilming uit begin jaren tachtig en een film uit 1960? met Romy Schneider en Alain Delon, waarin Romy de Christine is.
zou in de laatste een van de hoofdpersonen de naam Arnie Cunningham dragen denk je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:22 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ken maar twee Christine films. Die Stephen King -verfilming uit begin jaren tachtig en een film uit 1960? met Romy Schneider en Alain Delon, waarin Romy de Christine is.
Mijn uiteenzetting maakte hopelijk duidelijk dat ik de film niet kenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
zou in de laatste een van de hoofdpersonen de naam Arnie Cunningham dragen denk je?
ow, ik dacht van wel aangezien je begint met:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mijn uiteenzetting maakte hopelijk duidelijk dat ik de film niet ken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:22 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ken maar twee Christine films.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Tweede gok: Porsche Spyder 1946
Jah, wat had je dan gedacht? Dat je TOEVALLIG juist zou gokken?quote:
Dat had toch best gekund.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:53 schreef Danny het volgende:
Jah, wat had je dan gedacht? Dat je TOEVALLIG juist zou gokken?
Hint: In de film is de auto ROOD
Mja, da's dan weer trivia hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:22 schreef Doff het volgende:
Wat een vraag.
Plymouth klopt uiteraard, alleen zit je er qua jaartal een paar jaartjes naast. Jaar is 1958, die krijg je kado. Welk model Plymouth? Kom op, er zijn toch wel autoliefhebbers onder de filmliefhebbers?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
De echt gebruikte of dat wat het moest voorstellen?
Plymouth 52?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef Danny het volgende:
Jaar is 1958, die krijg je kado.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Danny het volgende:
... in de gelijknamige film uit 1953?
jup. regie: John Carpenterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:49 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu wordt alles duidelijk. Het gaat dus toch om de Stephen King-verfilming uit de jaren 80.
Er zijn ongeveer 25 verschillende gebruikt. Zowel de Fury als de Belvedere. Het moet een 1958 Plymouth Fury voorstellen in ieder geval. Goedgekeurd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eigenlijk moet ik het weten, heb hem zelf nog gebruikt in een vraag paar maanden geleden...
Maar ik herinner me alleen nog het model (Belvedere ofzo) dat volgens sommige mensen, die er meer verstand van hebben dan ik, eigenlijk gebruikt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |