Mja, da's dan weer trivia hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:22 schreef Doff het volgende:
Wat een vraag.
Plymouth klopt uiteraard, alleen zit je er qua jaartal een paar jaartjes naast. Jaar is 1958, die krijg je kado. Welk model Plymouth? Kom op, er zijn toch wel autoliefhebbers onder de filmliefhebbers?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
De echt gebruikte of dat wat het moest voorstellen?
Plymouth 52?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef Danny het volgende:
Jaar is 1958, die krijg je kado.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef Danny het volgende:
... in de gelijknamige film uit 1953?
jup. regie: John Carpenterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:49 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu wordt alles duidelijk. Het gaat dus toch om de Stephen King-verfilming uit de jaren 80.
Er zijn ongeveer 25 verschillende gebruikt. Zowel de Fury als de Belvedere. Het moet een 1958 Plymouth Fury voorstellen in ieder geval. Goedgekeurd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eigenlijk moet ik het weten, heb hem zelf nog gebruikt in een vraag paar maanden geleden...
Maar ik herinner me alleen nog het model (Belvedere ofzo) dat volgens sommige mensen, die er meer verstand van hebben dan ik, eigenlijk gebruikt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |