prima duim. dat ie Koevermans maar goed mag bedienenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef ErikT het volgende:
Onze nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Balázs Dzsudzsák, linkshalf / linksbuiten.
PSV Kampioen
Als hij een leuke start maakt dan kan hij zomaar een basisspeler wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef Kadoc het volgende:
Ik ben benieuwd naar die Hongaar. Wordt er verwacht dat hij veel in de basis zal spelen?
Ik ben dus wel heel erg benieuwd naar waar we over een maand staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ok, daar heb je me. Maar dan nog, kan je volgens mij beter in de zomer aan het begin van een nieuw tijdperk gaan investeren.
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik ben niet zo geďnteresseerd in waar we staan. Ik ben benieuwd naar wat dit team kan over een jaar of anderhalf.
Hij lijkt er iig zin in te hebbenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef ErikT het volgende:
Onze nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Balázs Dzsudzsák, linkshalf / linksbuiten.
PSV Kampioen
het is iig niet de bedoeling dat CL gaan missenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben dus wel heel erg benieuwd naar waar we over een maand staan.![]()
Het missen van CL voetbal zal een gat in de begroting slaan van misschien wel tientallen miljoenen euro's. Dan kan je je investeringen wel op je buik schrijven.
Dat dusquote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
prima duim. dat ie Koevermans maar goed mag bedienen
Volgens mij is die foto van drie maanden geledenquote:
Klopt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto van drie maanden geleden
Je bent bang dat hij ondertussen heeft gezien hoe het niveau van PSV is en totaal gedesillusioneerd is?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto van drie maanden geleden
Ach het zal nog altijd hoger zijn dan dat van de gemiddelde Hongaarse clubquote:Op zondag 6 januari 2008 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij ondertussen heeft gezien hoe het niveau van PSV is en totaal gedesillusioneerd is?
huidige status:quote:Op maandag 7 januari 2008 00:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
hopelijk dit jaar geen winterkampioen grap zoals vorig jaarquote:Op maandag 7 januari 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
huidige status:
Landskampioen!
Winterkampioen!
de situatie is ook wel iets andersquote:Op maandag 7 januari 2008 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hopelijk dit jaar geen winterkampioen grap zoals vorig jaar
Of een hele leuke waarbij we punten gaan pakken in al die moeilijke uitwedstrijden, of een zwaar klote maand waarbij we het kampioenschap definitief gaan verspelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:49 schreef appelsientje het volgende:
oooooo PSV wat ben jij mooi
Gaat een leuke maand worden, januari
Idd.. het zal wel een spannende maand gaan worden...quote:Op maandag 7 januari 2008 07:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Of een hele leuke waarbij we punten gaan pakken in al die moeilijke uitwedstrijden, of een zwaar klote maand waarbij we het kampioenschap definitief gaan verspelen.
Definitief het kampioenschap verspelen zie ik niet gebeuren, zelfs als alle uitwedstrijden deze maand worden verloren, simpelweg omdat de concurrentie ook te wisselvallig is.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Of een hele leuke waarbij we punten gaan pakken in al die moeilijke uitwedstrijden, of een zwaar klote maand waarbij we het kampioenschap definitief gaan verspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |