abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:40:02 #76
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55892384
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Ach ja ik had geen grote dingen verwacht.....
Ben erg benieuw hoe het er zaterdag voor staat.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55893886
Hoe komt het ED eigenlijk aan een 4-4-2 opstelling, volgens mij stonden ze de eerst helft zo:
quote:
--------------------Lazovic--------------------

-----------------------------------------Farfan

Zonneveld-----------Afellay------------------

-----------Bakkal------------Simons---------

-------------------------------------------Fagner

Rajkovic------Da Costa----Marcellis---------
Met Bakkal als 2e controlerende middenvelder. Hij lijkt me er wel geschikt voor, ik zie toch wel gelijkenissen met van Bommel bij hem. Ziet het speletje en weet in de ruimtes te duiken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55894508
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij geeft alleen maar aan dat hij Perez graag erbij had gehad. Verder speelt hij gewoon mee met de goed-nieuwsshow die jij blijkbaar zo graag ziet.
Ik zei al: word fan van Milan of Real Madrid, een club zoals jij die graag ziet Grrrrrrrr, het niveau zal onvermijdelijk nog verder zakken. Misschien dat belgische fans van PSV dat herkennen. Dan kan je alleen op basis van positieve mentaliteit nog pieken.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:48:47 #79
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55895530
quote:
PSV'er De Jong stopt mogelijk met profvoetbal

John de Jong denkt erover na om de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. De PSV-middenvelder herstelt al twee jaar van zijn knieblessure en is nog altijd niet volledig fit verklaard.
John de Jong raakte in maart van het jaar 2005 geblesseerd aan zijn knie. De revalidatie verloopt nog altijd erg moeizaam. De 30-jarige De Jong heeft zichzelf nu drie weken de tijd gegeven om een goed gevoel te krijgen over de revalidatie.
Die heeft echt veel pech zeg
pi_55895631
Hopelijk heeft hij nog iets gestudeerd ofzo in die tijd dat 'ie geblesseerd was, want aan voetballen komt ie echt niet meer toe.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55896328
Ik vraag me toch af hoeveel zo'n speler bij PSV verdient... Het is iig bovenmodaal, maar genoeg om er voor de rest van zijn leven op te teren? Dat vraag ik me wel af.

Het is idd weer een tijdje geleden dat ik hem nog zien spelen, voordat hij geblesseerd werd heeft hij toch nog een tijdje in de basis gestaan. En met succes denk ik.

I'm back
pi_55896416
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel zo'n speler bij PSV verdient... Het is iig bovenmodaal, maar genoeg om er voor de rest van zijn leven op te teren? Dat vraag ik me wel af.

Het is idd weer een tijdje geleden dat ik hem nog zien spelen, voordat hij geblesseerd werd heeft hij toch nog een tijdje in de basis gestaan. En met succes denk ik.

I'm back
Annamarie Thomas heeft vast ook een leuk centje bij elkaar geschaatst.

Wb
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55896496
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik ben vooral bang dat de prijzen ook nog eens per ronde omhoog gaan
paar jaar geleden, kwartfinale tegen Olympique Lyon, 71 euro voor een kaartje...
Mijn pa had al betaald, voor zo'n prijs was ik ook niet gegaan (in eerste instantie), maar als je naderhand beseft wat voor een fantastische wedstrijd je ervoor kreeg, dan kan het wel waard zijn.
pi_55896549
Dan heeft je pa toch op een van de duurdere plekken gezeten. Achter de goal waren de prijzen vrij normaal.
Tegen die Zweden hoop ik op een leeg stadion, PSV moet er dan maar zo achter komen dat deze prijzen belachelijk zijn.
pi_55896680
Jan Reker nu op Radio 2, bij Frits Spits aan de tafel voor twee.
That's all folks!
pi_55896725
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

paar jaar geleden, kwartfinale tegen Olympique Lyon, 71 euro voor een kaartje...
Mijn pa had al betaald, voor zo'n prijs was ik ook niet gegaan (in eerste instantie), maar als je naderhand beseft wat voor een fantastische wedstrijd je ervoor kreeg, dan kan het wel waard zijn.
Hij reed de eerste dag dat er met een CC kon worden gekocht naar Reusel om daar kaarten te bemachtigen, ik weet niet hoe laat dat precies was. Maar veel keuze was er niet meer. En toch heeft hij het betaald (tegen mijn verwachtingen in) Ik zou er ook vrede mee hebben om thuis op tv te kijken, maar we hadden de hele CL-campagne van thuiswedstrijden al bezocht en blijkbaar wou hij er graag naartoe gaan.

Eens zoeken, we zaten in PR, HE LE MAAL bovenaan (rij 45...)
Bij de halve finale al uitverkocht
Vond ik wel jammer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 13:58:19 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55897225
quote:

I'm back
over 2006 uit de inkomens top 100 uit de sportweek
quote:
52 (49) John de Jong (voetbal) 860.000
Leek weer fit te zijn, toen hij een spierblessure opliep. Goedbetaalde PSV’er staat al een kleine twee jaar aan de kant.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55899965
quote:

I'm back
Opzich kunnen ze wel redelijk vooruit, als ze tenminste een beetje zorgvuldig met hun geld omgaan toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_55900349
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:07 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik zei al: word fan van Milan of Real Madrid, een club zoals jij die graag ziet
Voor mensen die graag het stadion bezoeken niet echt een optie
quote:
Grrrrrrrr, het niveau zal onvermijdelijk nog verder zakken. Misschien dat belgische fans van PSV dat herkennen. Dan kan je alleen op basis van positieve mentaliteit nog pieken.
Als je spelers als Perez aan je directe concurrent verkoopt is dat idd onvermijdelijk. Dan kan je op dat soort stomme zetten kritiek hebben in de hoop dat het nooit meer voorkomt of je kop in het zand steken en net doen of je neus bloedt en roepen dat we zoveel kwaliteit en talent hebben.

Reker en Sef geven allebei iig aan dat ze niet zo blij met de situatie zijn. En terrecht, Reker heeft weer eens geblunderd en Sef doet wat een goede coach moet doen: zich zorgen maken over het eerste elftal, en daar hoort ook voor een tussenpaus een mening over het transfer gebeuren bij.

Overigens vind ik het wel apart dat je zegt dat het niveau van PSV nog verder zal dalen maar tegelijkertijd
anderen wil verbieden om negatief commentaar te geven .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55900514
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

over 2006 uit de inkomens top 100 uit de sportweek
[..]
Bron ?
pi_55900845
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hangt ervan af waar je zit in het stadion .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:57:54 #93
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_55901332
Het begint alweer te kriebelen hoor, zolang het geen echt winter is, wil ik ook geen winterstop
alhoewel het voor de spelers natuurlijk wel lekker is even paar daagjes vrij te hebben. Ben echt benieuwd waar we staan eind januari.. en met welke spelers
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_55901573
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef KELDER het volgende:
Het begint alweer te kriebelen hoor, zolang het geen echt winter is, wil ik ook geen winterstop
alhoewel het voor de spelers natuurlijk wel lekker is even paar daagjes vrij te hebben. Ben echt benieuwd waar we staan eind januari.. en met welke spelers
Eerlijk gezegd ben ik nu vooral benieuwd waar we zaterdag 13 januari staan....
pi_55902751
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Overigens vind ik het wel apart dat je zegt dat het niveau van PSV nog verder zal dalen maar tegelijkertijd anderen wil verbieden om negatief commentaar te geven .
Ik verbied niemand wat, dat zou ik niet eens willen. Vind het wel vervelend als fans zo calimero doen over de eigen ploeg en de resultaten. Eerste op de ranglijst met de winter valt niet tegen, gegeven ook dat je al zolang kampioen bent.

Dat ik voorts nu stellen moet dat op langere termijn het niveau omlaag zal gaan; is onvermijdelijk, gezien de Europese en wereld marketpool waar ook de Eredivisie deel van uitmaakt. Minder geld, minder niveau. Des te korter de tijd dat spelers als Alex en Gomes in de toekomst zullen doorbrengen in ons lage-lonen-landje. Nederland heeft verder nu nog de luxe van zo goed als gratis politiebescherming en merendeel moderne stadions. Als dat niet meer is, bij economisch laagtij, kan Jupiler een klasse hoger gaan sponsoren. PSV onttrekt zich daar niet aan, of moet Europees gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 18:46:06 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55903692
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bron ?
quote:
uit de sportweek
geen idee wat de bron is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55904619
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

geen idee wat de bron is
Niet zo bijdehand doen he Je snapte zeker niet dat ie een link wilde hebben he?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 19:26:20 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55904864
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef DuTank het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand doen he Je snapte zeker niet dat ie een link wilde hebben he?
dat moet hij om een linkje vragen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55905251
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:10 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik nu vooral benieuwd waar we zaterdag 13 januari staan....
Zaterdag de 12e bedoel je vast en zeker.... zaterdag 13 januari duurt nog even (2009)
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55906845
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zaterdag de 12e bedoel je vast en zeker.... zaterdag 13 januari duurt nog even (2009)
Nog langer zelfs, 2018.

Oja, kut, jij bent een mod, je kunt m'n edit zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')