Ach ja ik had geen grote dingen verwacht.....quote:
Met Bakkal als 2e controlerende middenvelder. Hij lijkt me er wel geschikt voor, ik zie toch wel gelijkenissen met van Bommel bij hem. Ziet het speletje en weet in de ruimtes te duiken.quote:--------------------Lazovic--------------------
-----------------------------------------Farfan
Zonneveld-----------Afellay------------------
-----------Bakkal------------Simons---------
-------------------------------------------Fagner
Rajkovic------Da Costa----Marcellis---------
Ik zei al: word fan van Milan of Real Madrid, een club zoals jij die graag zietquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij geeft alleen maar aan dat hij Perez graag erbij had gehad. Verder speelt hij gewoon mee met de goed-nieuwsshow die jij blijkbaar zo graag ziet.
Die heeft echt veel pech zegquote:PSV'er De Jong stopt mogelijk met profvoetbal
John de Jong denkt erover na om de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. De PSV-middenvelder herstelt al twee jaar van zijn knieblessure en is nog altijd niet volledig fit verklaard.
John de Jong raakte in maart van het jaar 2005 geblesseerd aan zijn knie. De revalidatie verloopt nog altijd erg moeizaam. De 30-jarige De Jong heeft zichzelf nu drie weken de tijd gegeven om een goed gevoel te krijgen over de revalidatie.
Annamarie Thomas heeft vast ook een leuk centje bij elkaar geschaatst.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel zo'n speler bij PSV verdient... Het is iig bovenmodaal, maar genoeg om er voor de rest van zijn leven op te teren? Dat vraag ik me wel af.
Het is idd weer een tijdje geleden dat ik hem nog zien spelen, voordat hij geblesseerd werd heeft hij toch nog een tijdje in de basis gestaan. En met succes denk ik.
I'm back
paar jaar geleden, kwartfinale tegen Olympique Lyon, 71 euro voor een kaartje...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben vooral bang dat de prijzen ook nog eens per ronde omhoog gaan
Hij reed de eerste dag dat er met een CC kon worden gekocht naar Reusel om daar kaarten te bemachtigen, ik weet niet hoe laat dat precies was. Maar veel keuze was er niet meer. En toch heeft hij het betaald (tegen mijn verwachtingen in) Ik zou er ook vrede mee hebben om thuis op tv te kijken, maar we hadden de hele CL-campagne van thuiswedstrijden al bezocht en blijkbaar wou hij er graag naartoe gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
paar jaar geleden, kwartfinale tegen Olympique Lyon, 71 euro voor een kaartje...
Mijn pa had al betaald, voor zo'n prijs was ik ook niet gegaan (in eerste instantie), maar als je naderhand beseft wat voor een fantastische wedstrijd je ervoor kreeg, dan kan het wel waard zijn.
over 2006 uit de inkomens top 100 uit de sportweekquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel zo'n speler bij PSV verdient... Het is iig bovenmodaal, maar genoeg om er voor de rest van zijn leven op te teren? Dat vraag ik me wel af.
Het is idd weer een tijdje geleden dat ik hem nog zien spelen, voordat hij geblesseerd werd heeft hij toch nog een tijdje in de basis gestaan. En met succes denk ik.
I'm back
quote:52 (49) John de Jong (voetbal) 860.000
Leek weer fit te zijn, toen hij een spierblessure opliep. Goedbetaalde PSV’er staat al een kleine twee jaar aan de kant.
Opzich kunnen ze wel redelijk vooruit, als ze tenminste een beetje zorgvuldig met hun geld omgaan toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef ASSpirine het volgende:
I'm back
Voor mensen die graag het stadion bezoeken niet echt een optiequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zei al: word fan van Milan of Real Madrid, een club zoals jij die graag ziet
Als je spelers als Perez aan je directe concurrent verkoopt is dat idd onvermijdelijk. Dan kan je op dat soort stomme zetten kritiek hebben in de hoop dat het nooit meer voorkomt of je kop in het zand steken en net doen of je neus bloedt en roepen dat we zoveel kwaliteit en talent hebben.quote:Grrrrrrrr, het niveau zal onvermijdelijk nog verder zakken. Misschien dat belgische fans van PSV dat herkennen. Dan kan je alleen op basis van positieve mentaliteit nog pieken.
Bronquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over 2006 uit de inkomens top 100 uit de sportweek
[..]
Hangt ervan af waar je zit in het stadionquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
paar jaar geleden, kwartfinale tegen Olympique Lyon, 71 euro voor een kaartje...
Mijn pa had al betaald, voor zo'n prijs was ik ook niet gegaan (in eerste instantie), maar als je naderhand beseft wat voor een fantastische wedstrijd je ervoor kreeg, dan kan het wel waard zijn.
Eerlijk gezegd ben ik nu vooral benieuwd waar we zaterdag 13 januari staan....quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef KELDER het volgende:
Het begint alweer te kriebelen hoor, zolang het geen echt winter is, wil ik ook geen winterstop
alhoewel het voor de spelers natuurlijk wel lekker is even paar daagjes vrij te hebben. Ben echt benieuwd waar we staan eind januari.. en met welke spelers
Ik verbied niemand wat, dat zou ik niet eens willen. Vind het wel vervelend als fans zo calimero doen over de eigen ploeg en de resultaten. Eerste op de ranglijst met de winter valt niet tegen, gegeven ook dat je al zolang kampioen bent.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vind ik het wel apart dat je zegt dat het niveau van PSV nog verder zal dalen maar tegelijkertijd anderen wil verbieden om negatief commentaar te geven.
quote:
geen idee wat de bron isquote:uit de sportweek
Niet zo bijdehand doen hequote:
dat moet hij om een linkje vragenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen heJe snapte zeker niet dat ie een link wilde hebben he?
Zaterdag de 12e bedoel je vast en zeker.... zaterdag 13 januari duurt nog even (2009)quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:10 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik nu vooral benieuwd waar we zaterdag 13 januari staan....
Nog langer zelfs, 2018.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zaterdag de 12e bedoel je vast en zeker.... zaterdag 13 januari duurt nog even (2009)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |