Als een Chinees dit zou vragen zou ik zeggen : 'Heel heet'quote:
Wil je hetel saus of hele hetel sausquote:Op maandag 7 januari 2008 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als een Chinees dit zou vragen zou ik zeggen : 'Heel heet'
Lijkt me van welquote:Op maandag 7 januari 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand ooit Jambo gegeten?
Is dat een halve jamboterham?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand ooit Jambo gegeten?
Yup, en we hebben een winnaar. MM +1quote:Op maandag 7 januari 2008 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Okra
Als ex-bewoner van de Amsterdamse Bijlmermeer, regelmatig bezoeker van het Kwakoe-toernooi aldaar en de Antilliaanse eilanden niet...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Bedankt Mad, was dat nou zo moeilijk??
shamuquote:Op maandag 7 januari 2008 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ex-bewoner van de Amsterdamse Bijlmermeer, regalmatig bezoeker van het Kwakoe-toernooi en de Antilliaanse eilanden niet...
En dit is?
[ afbeelding ]
quote:
Slecht, slecht, vrouwen: die zijn pas slecht!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Flitspaal het volgende:
En dat was me toch een slechte film.
Persoon uit The Silence of the Lambs?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie is Frederick Chilton
inderdaad. AM +1quote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Persoon uit The Silence of the Lambs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |