Mja daar heb je wel gelijk in maar als ik dit zo zie had ik die gast toch echt een rotschop tegen zijn kop gegevenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef Locusta het volgende:
Ik snap niet dat die omstanders die kerel eerst alleen maar schoppen.... als je ziet dat het geen zin heeft, stort je op die vent en trek hem van die vrouw af!
Maarja, makkelijk zeggen natuurlijk van iemand die er niet bij was
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Apfel. het volgende:
hoax
Iedereen op Fok! is een held blijkbaar. Natuurlijk had jij dat niet gedaan, ik vind het heel dapper wat die mensen doen. Staat daar toch een agressieve man met een mes.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef Locusta het volgende:
Ik snap niet dat die omstanders die kerel eerst alleen maar schoppen.... als je ziet dat het geen zin heeft, stort je op die vent en trek hem van die vrouw af!
Maarja, makkelijk zeggen natuurlijk van iemand die er niet bij was
Precies. Niets meer dan respect voor de omstanders, zonder hun was ze waarschijnlijk overleden.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef Stigma het volgende:
[..]
Iedereen op Fok! is een held blijkbaar. Natuurlijk had jij dat niet gedaan, ik vind het heel dapper wat die mensen doen. Staat daar toch een agressieve man met een mes.
Dat dacht ik ook al.quote:
Nee joh, die vrouw zei gewoon dat z'n moeder een hoer was.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:33 schreef Digiwave het volgende:
Die kerel is ziek in zijn hoofd...
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee joh, die vrouw zei gewoon dat z'n moeder een hoer was.
Haha kut-vegetarier-alert.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:10 schreef MacKniver het volgende:
Het filmpje op zich is niet zo schokkend. Een gemiddeld filmpje over de bio industrie daarentegen wel.
Een kutvegetarier? Een homo dus?quote:
FOK! goes GS-stylequote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef Tarabass het volgende:
Eensch is. Voor een site zonder leeftijdsgrenzen zou dit niet mogen kunnen. Mijn dochtertje van 8 kan het ook aanklikken natuurlijk. En juist met dit soort dingen moet er verantwoordelijkheid gedragen worden kinderen te beschermen tegen dit soort filmpjes. Maar op de frontpage zijn de de laatste tijd heel aso bezig, en vooral zonder respect wordt alles in eigen woorden en met eigen meningen erop gekwakt alsof iemand daar op zit te wachten..
Ja, inderdaad. Nou, dat moeten ze dan maar lekker op hun weblog doen. Want uiteindelijk is GS een weblog en geen nieuws-site. Op een nieuws-site ben je objectief, professioneel en draag je een bepaalde verantwoordelijkheid. Blijkbaar kunnen de kleutertjes op de frontpage (lees: nieuwsposters) daar niet mee omgaan..quote:
Nou, filmpje uit de OP heb ik weggeklikt, bio-industrie kan ik wel kijken. Magoed, jij bent dan ook een vegetarier, denkik.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:10 schreef MacKniver het volgende:
Het filmpje op zich is niet zo schokkend. Een gemiddeld filmpje over de bio industrie daarentegen wel.
Dat deed 'ie ook tot hij op youtube verwijderd werdquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:37 schreef thedude0 het volgende:
dat filmpje moet gewoon automatisch in het groot verschijnen als je de frontpage bezoekt, dan valt er nog wat te lachen daar
Nou tegen zijn zak lijkt me nog beter!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef Calyx het volgende:
[..]
Mja daar heb je wel gelijk in maar als ik dit zo zie had ik die gast toch echt een rotschop tegen zijn kop gegeven
Schrikreactie denk ik ook... die man die het filmt zegt wel dat ze moet gaan zitten, en er staat een fietser bij haar...quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Ik snap wel dat je niet gelijk zo'n vent van die vrouw aftrekt, je hebt geen zin om zelf een paar messteken in je nek te krijgen. Aan de andere kant hadden die kerels die af en toe een trap uitdeelden met z'n allen 1, 2, 3 moeten roepen en dan in één keer bovenop die vent moeten springen.
Uiteindelijk werd hij wel van die vrouw afgehaald gelukkig, al had dat inderdaad veel eerder kunnen gebeuren.
Wat ik nog veel, veel vreemder vind, is dat er niemand, maar dan ook niemand, even naar die bloedende vrouw toeloopt! Die staat daar compleet wezenloos op straat helemaal bloedend en alleen! Onbegrijpelijk!
Eens,quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:07 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het prima. Laat mensen maar zien wat voor kut idioten er in de wereld/NL zijn.
Ik zou ook niet weten wat ik bij die vrouw zou moeten hoor, ik ken niets van EHBO en dat spectaculair afbinden van wonden oid zoals in de film zie ik me ook nog niet doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Ik snap wel dat je niet gelijk zo'n vent van die vrouw aftrekt, je hebt geen zin om zelf een paar messteken in je nek te krijgen. Aan de andere kant hadden die kerels die af en toe een trap uitdeelden met z'n allen 1, 2, 3 moeten roepen en dan in één keer bovenop die vent moeten springen.
Uiteindelijk werd hij wel van die vrouw afgehaald gelukkig, al had dat inderdaad veel eerder kunnen gebeuren.
Wat ik nog veel, veel vreemder vind, is dat er niemand, maar dan ook niemand, even naar die bloedende vrouw toeloopt! Die staat daar compleet wezenloos op straat helemaal bloedend en alleen! Onbegrijpelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |