ik vind dat gewone vuurwapens gelegaliseerd moeten worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef jef666 het volgende:
ik vind het echt stom dat airsoft in nederland niet legaal is. Nederland is het enigste land in de EU die airsoft verbied. Airsoft is net zoiets als paintbal. Bij airsoft heb je wapens die op echte wapens lijken, alleen dan schiet je niet met kogels maar met kleine gele balletjes. Vanaf een afstand groter dan 5 meter doet dit bijna geen zeer. Airsoft lijkt mij een leuke sport waarin je een echte schietpartij goed kunt nabootsen.
Oftewel airsoft is amper gevaarlijk en ik vind dat het in nederland gelegaliseerd moet worden.
Hoe denken julie hierover?
Dan airsoft ook nietquote:
Drugs ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef thommy-g het volgende:
Wel! Er zijn al twijfels over of ze het nou wel of niet moeten doen en er zijn heel veel mensen voor!
deal waar wil je dat gaan doen? ik ken 500 mensen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef thommy-g het volgende:
Gewoon een airsoft war organiseren met zn alle op een afgesproken plaats in nl, als je een air wapen hebt
En allemaal afgeschoten worden door de politie als stukken vee.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef thommy-g het volgende:
Gewoon een airsoft war organiseren met zn alle op een afgesproken plaats in nl, als je een air wapen hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |