* Againzender schenkt een mooie Ardbeg inquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik skip het bier en ga gelijk voor het toetje: whisky.
Moet ik nog even naar je "knie" kijken trouwens?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
* Againzender schenkt een mooie Ardbeg in
Van welke van zn drie benen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik nog even naar je "knie" kijken trouwens?
Guinnessquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
vooraf Pils
hoofdgerecht Abdijbier
dessert Guinness
ofzo ?
beverwijk ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Oi
En weer terug van de zwarte markt..
Yupquote:
En niet eens zwaaien naar borisz en mij? Pfft...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Jaren geleden eens geweest..
Was wel leuk... gelukkig niet zo druk
wat EC zegtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Jaren geleden eens geweest..
Was wel leuk... gelukkig niet zo druk
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En niet eens zwaaien naar borisz en mij? Pfft...
Of heb je gezwaaid en heb ik het niet gezien?
Wat heb je gekocht? Make-upjes? Mobieltjes? Kebab?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gezwaaid... zelfs nog keihard geroepen.. maar niemand reageerde
wel veel goedkope spulletjes
Deodorant.. en een luchtje en een vest (moest ik nog hebben)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Make-upjes? Mobieltjes? Kebab?
Tja we moeten nog een keer.... we waren er veel te laat (tegen 2 uur)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Ik moet weer langs chinatown trouwens. Mijn bamisoup is op.
oh en de lekkerste patat op de zwarte markt kan je krijgen bij de kraam die je tegen komt richting de oosterse markt
Ik ga er denk ik ook een gewoonte van maken even langs te wippen af en toe. En dan voornamelijk de Orientaalse supermarkt en de Oosterse markt. Erg handig en lekker, als je het goede meeneemtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Ik moet weer langs chinatown trouwens. Mijn bamisoup is op.
oh en de lekkerste patat op de zwarte markt kan je krijgen bij de kraam die je tegen komt richting de oosterse markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |