Het was gewoon een nietszeggende troela.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je ziet nooit iets officieels op wat voor medium dan ook, en of er een notaris bij is.
Er is totoaal geen publieke inzage of de stemmen wel eerlijk verlopen, want ik blijf het raar vinden dat Asnat er "toevallig" uit ligt, omdat ze vanavond zei dat ze ee liedje zong wat niet haar keuze was.
dat zeggen ze héquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een notaris is?
Mag toch hopen dat je daar wat meer muzikale zelfkennis opbouwt. Ook vanavond vond hij het best weer lekker gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
b. Conservatorium is geen school waar je leert zingen.
Kan jij ook in een 3 delig pak daar gaan zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat zeggen ze hé... belangrijk figuur ..blablabla
Precies.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was gewoon een nietszeggende troela.
Doos.quote:
FOK!king hell, wat ben ik het ineens eens met jou vanavondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies.
Eén van de beste zangeressen flikkert eruit bij de eerste show en deicoontjes zijn niet aan te slepen maar zo'n nietszeggende tjilpende muts moet het afleggen tegen een gast die een paar stemmen meer krijgt en nu is het opeens oneerlijk.
Je hebt toch ook een site met kijkcijfers?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef Treezz het volgende:
[..]
Als er een finale is , dan zie altijd een notaris zitten in zo'n hokkie
Ik vind bas meer een ..Bas uit idols1 en joel uit idols 1 en Serge van idols 3quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef SSJKliko het volgende:
Echt Bas is de nieuwe Alice, door die kutdoos waren er toen ook al 2 goede mensen uit, en nou hetzelfde bij Basvuile egocentrische kuthufter
kan iemand z'n nek een stukje kleiner hameren?
zo dat lucht op
Het is niet mijn theorie he? Ze zei het live op TV, dat het liedje niet haar eerste keus was....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was gewoon een nietszeggende troela.
So much for your conspiracy theory
Die heb ik afgelopen donderdag in Hair zien spelen, die jongen viel tussen de rest op door zijn stiijfheid en irritante stem...quote:
*proest*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Cee het volgende:
Als Asnat nou zo'n geweldig was maar die trien klonk als een hamster aan de helium. Dus
Dat zeg ik toch ook niet. Ik hoorde dat ze dat zelf zei, maar JIJ maakt er van dat ze er daardoor uit is gegaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is niet mijn theorie he? Ze zei het live op TV, dat het liedje niet haar eerste keus was....
Wel bij de les blijven... en anders kijk je het morgen in de herhaling maar na.
Die waren ook om te huilenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:23 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik vind bas meer een ..Bas uit idols1 en joel uit idols 1 en Serge van idols 3
Neil vind ik meer een aiice
Hoe was Dewi? Afgezien van prettig naakt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen donderdag in Hair zien spelen, die jongen viel tussen de rest op door zijn stiijfheid en irritante stem...
Dewi was overigens(en ook heel prettig om naakt te aanschouwen)...
Ik weet niet wie je bedoeld, maar die twee zusjes waren ook steengoed.... en die werden ook ineens weggestemd door de jury.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies.
Eén van de beste zangeressen flikkert eruit bij de eerste show en deicoontjes zijn niet aan te slepen maar zo'n nietszeggende tjilpende muts moet het afleggen tegen een gast die een paar stemmen meer krijgt en nu is het opeens oneerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |