En elke keer geen enkele medeleven met de kandidaat naast hem he. Gewoon opstaan schreeuwen. Lange jan nek spelen en weg lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef doeka het volgende:
Schandalig, die debiel van een Bas blijft erin.
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef Yoni het volgende:
WTF!! Waarom is zij eruit? Zou het dan toch? Omdat ze dat zei over die liedjes...
Hoe verrassend, dat vroeg ik hier net ook alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef conleche het volgende:
Wie is deze zangeres, onder het filmpje van Asnat??
Ja die bedoelde ik, kon ff niet op z'n naam komenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En elke keer geen enkele medeleven met de kandidaat naast hem he. Gewoon opstaan schreeuwen. Lange jan nek spelen en weg lopen
En er dan bij gaan staan alsof hij gewonnen heeft met zijn armen in de luchtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En elke keer geen enkele medeleven met de kandidaat naast hem he. Gewoon opstaan schreeuwen. Lange jan nek spelen en weg lopen
Nee met Bas heb je een goede binnengehaald. Conservatorium.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Welnee geen doorgestoken kaart, ze zweeft al tijden op het randje, het is niet alsof er een fantastische artiest verloren is gegaan.
Kom je naar Amsterdam verhuizen??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe verrassend, dat vroeg ik hier net ook al![]()
Dudequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen ze voortaan niet het hele Idols in het theater doen? Zonder gezeur van publiek enzo, alleen maar de jury die kiestDa's veul toffer
Volgende week gaat hij Beegees doen 100%quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef fayle het volgende:
Gotver, kan Bas nog een keer een nummer gaan verkrachten.
ik heb neit opgelet, maar dacht alicia keys?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef conleche het volgende:
Wie is deze zangeres, onder het filmpje van Asnat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |