Hij zal wel veel in het Rotterdamse nachtleven aanwezig zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Onze kikker is al snel ingeburgerd: http://pancake35.hyves.nl/ .
Had wel mogen scoren.quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Puik ingevallen vandaag..
De reden dat zijn hyves Pancake heet, is omdat hij regelmatig pannenkoeken eet.
Die bal had hij er niet ingekregen, hoek was inderdaad te moeilijk.quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Moeilijke hoek leek het.. heb het niet goed gezien tho'.
Klopt. Vraag me af wat die mankeertquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:10 schreef heiden6 het volgende:
Weinig meer van vernomen de laatste tijd.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De reden dat zijn hyves Pancake heet, is omdat hij regelmatig pannenkoeken eet.
Eind januari speelde hij nog met Jong Feyenoord. Dus voorlopig gewoon vooral in het tweede spelend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt. Vraag me af wat die mankeert
in dit Feyenoord kan niemand doorbrekenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is volgens mij eventjes geblesseerd geweest. In de minuten dat hij speelde maakte hij op mij een goede indruk in ieder geval. Toch vrees ik dat je met 1.63 moeilijk kan doorbreken. Zeker in dit Feyenoord, die op de 'lange bal' spelen.
Heel rustig, hij kan er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:37 schreef Happel het volgende:
Zal niks aan de hand zijn. De beste jongen wordt rustig gebracht door Feijenoord.
Messi: 1.69quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
in dit Feyenoord kan niemand doorbreken
maar lengte maakt niet uit, zie bijvoorbeeld Messi en Sneijder (al zijn zij niet zo klein als Erasmus)
het is maar net hoe je de speler gebruikt
Is ie ooit langer dan een kwartier ingevallen dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel rustig, hij kan er gewoon niks van.
Heeft die met zijn invalbeurten al laten zien ook
Die paar centimeters maken natuurlijk ook geen verschil meer. Sowieso een belachelijke opvatting, dat lengte er toe doet. Het is handig uiteraard, maar je hebt het alleen écht nodig om te slagen als je een keeper bent.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Messi: 1.69
Sneijder: 1.70
Kermit: 1.67
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |