Nee, dan organiseer ik een 300km brevet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef Bismarck het volgende:
Zijn er overigens meer mensen die meedoen aan de toereditie van de RVV op 5 april?
Ja,zoiets ontwikkel je snel..quote:Op zondag 17 februari 2008 18:21 schreef Tommeke het volgende:
Vorig jaar moest ik altijd gas geven wou ik rond de 30 km/h fietsen.
Nu merk ik dat ik altijd terug moet schakelen en wat rustiger moet rijden als ik 30 wil fietsen, tis een beetje m'n standaardtempo geworden
50 km/u is ook niet echt het principe van een fietspad, vind ik... bij zoiets kan ik me in beide partijen goed inleven hoor! Als je op een fietspad loopt, ook al mag dat officieel niet, ben je totaal niet bedacht op iemand die zonder geluid met 50 op je af komt. Kwaad worden lijkt me een beetje jammer.quote:Alleen op het laatst zo'n achterlijke wandelster die in een keer op de rechterhelft gaat lopen, zat er bijna bovenopHeb haar maar ff duidelijk gemaakt wat het principe van een fietspad is, kutwijf.
Tuurlijk remde ik ook ruim van te voren, ik stond ongeveer stil toen ik ze inhaalde. Met dat ik haar inhaalde zei ik tegen haar: Oppassen he? Omdat ze dus zomaar naar rechts ging.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef wortels het volgende:
[..]
50 km/u is ook niet echt het principe van een fietspad, vind ik... bij zoiets kan ik me in beide partijen goed inleven hoor! Als je op een fietspad loopt, ook al mag dat officieel niet, ben je totaal niet bedacht op iemand die zonder geluid met 50 op je af komt. Kwaad worden lijkt me een beetje jammer.
Ik reed vandaag ook met hoge snelheid op een dijk met wandelaars en hardlopers, maar dan rem ik gewoon af als ik iemand nader die me niet ziet aankomen. En dan zeg ik gewoon vrolijk sorry als ik passeer, en daarna ga ik wel weer harder fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |