quote:
quote:"Dion is the Antichrist of the indie sensibility, an overemoting schmaltz-bot who has somehow managed to convert the ethos of Wal-Mart into sine waves and broadcast them, at kidney-rupturingly high volume, directly into our internal soulPods."
Dat bewijst maar weer eens dat ik eerst een bak koffie moet drinken voor het posten.quote:
Een geweldig voorbeeld van de Me First and the Gimme Gimmes school dat sneller en harder = beterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toevallig op de radio (3fm):
Save Ferris - Come On Eileen.
Maar dan de carnavalsuitvoering
Ja maar Me First and the Gimme Gimmes nemen zichzelf natuurlijk ook niet serieusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een geweldig voorbeeld van de Me First and the Gimme Gimmes school dat sneller en harder = beter.
Je weet dat Save Ferris het ook coverde?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toevallig op de radio (3fm):
Save Ferris - Come On Eileen.
Maar dan de carnavalsuitvoering
Dude, I know my 80's classics.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je weet dat Save Ferris het ook coverde?
Dude, ik ben geen dude.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dude, I know my 80's classics.
Was bij wijze van sprekenquote:
Ik vind hem verdacht weinig toevoegen aan de Deep Purple cover, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind die Kula Shaker versie best gaaf eigenlijk.
Hoeveel voegde de Deep Purple versie toe aan het origineel, eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind hem verdacht weinig toevoegen aan de Deep Purple cover, eigenlijk.
Erger nog, waar DP het refrein begint met de na-na-na-na's, maakt KS er na-na-na-now-now van, wat ik slecht om aan te horen vind.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik meen hem ooit wel eens gehoord te hebben, maar hij staat me niet echt meer voor de geest. Zal zich wel beperken tot meer snelheid en rauwere gitaar, DP als de Me First van hun generatiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoeveel voegde de Deep Purple versie toe aan het origineel, eigenlijk?
(Oprechte vraag, ik ken de originele versie verder niet)
Voor originele versie eens googlen op Billy Joe Royal of Joe South.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik meen hem ooit wel eens gehoord te hebben, maar hij staat me niet echt meer voor de geest. Zal zich wel beperken tot meer snelheid en rauwere gitaar, DP als de Me First van hun generatie. Alhoewel het natuurlijk niet onmogelijk is dat, zeker in de tijd van de heren Evans en Simper, het lalalala-refrein ook maar eens nieuw zou kunnen zijn in dat arrangement.
Ja, maar niet op mijn werkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voor originele versie eens googlen op Billy Joe Royal of Joe South.
Linkje?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef Grobbel het volgende:
Nu ik de versie van Billy Joe Royal hoor, vind ik de versie van Deep Purple eigenlijk ook niet echt bijzonder.
Aha, ik kon hem zelf namelijk op youtube etc niet vinden. Heb hem thuis nog ergens op plaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen linkje, ik heb het gewoon van een p2p-programma gedownload.
Hij voegt niet veel toe, maar is prima ingespeeld en derhalve op geen enkele wijze weerzinwekkend te noemen imo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ook wel wat ver inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij voegt niet veel toe, maar is prima ingespeeld en derhalve op geen enkele wijze weerzinwekkend te noemen imo.
ahhhquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef tony_clifton- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FjeMDvCdrtc
De eerste 30 seconden: Shit, dit klinkt niet geweldig. Goedkoop keyboardje, goedkoop geluid.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef tony_clifton- het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef tony_clifton- het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef tony_clifton- het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:25 schreef Mhjoezick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oPkytVdy5Us
Jim carrey - I am the walrus
Je hoeft m niet stiekem leuk te vinden, want dat is juist een goede cover, imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cyndi Lauper was nog eerder dacht ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:54 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Het origineel is toch van Roy Orbison? Mooie versie is dat.
Van de zomer stonden ze op lowlands, wat een leuk concert was dat. Ze doen namelijk alleen maar bluegrass/country versies van allemaal bekende nummers. En slobberen ondertussen een fles whisky leeg, terwijl de boel geestig aan elkaar wordt geluld.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:43 schreef Berkery het volgende:
Hier is ook niks mis mee. Eigenlijk.
Hayseed Dixie - I Don't Feel Like Dancing
Dit leert wikipedia ons:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Cyndi Lauper was nog eerder dacht ik
Nix mis mee, nummer naar een ander genre gegooid, en dat kan soms best grappig zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:43 schreef Berkery het volgende:
Hier is ook niks mis mee. Eigenlijk.
Hayseed Dixie - I Don't Feel Like Dancing
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Cyndi Lauper was nog eerder dacht ik
Tja, en wat is dan de cover?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:35 schreef elkravo het volgende:
[..]
Geschreven voor Roy Orbison... die deed 'm eerst niet... toen deed Cyndi Lauper 'm...
Later besluit Roy Orbison het toch op te nemen...
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:24 schreef tong80 het volgende:
Diane van Therapy. Als je het origineel kent weet je niet wat je hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |