Ik heb 'm snel weer afgezet. Verder geen woorden voorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Batsnek het volgende:
Fall out boy - love will tear us apart
Manu Chao volgens mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
van wie is het origineel ook alweer? (bongo bong)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:06 schreef Berkery het volgende:
Jan Wayne met zijn uitvoeringen van 'Only you'.
Die ja. Express geen youtube-linkje erbij want dan moet ik mezelf een note geven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bedoelt only you van yazoo?
[..]Ow... Mijn... God
Ach, d'r kan d'r best een bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die ja. Express geen youtube-linkje erbij want dan moet ik mezelf een note geven.
Die vind ik juist lekkerder klinken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
Omg, die Robbie Williams versie van bongo bong
Beter dan het origineel?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Catullus het volgende:
[..]
Die vind ik juist lekkerder klinken.
Ik hou van dansbare platen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Beter dan het origineel?
Ga je schamen jong
Of nog erger, dr versie van satisfactionquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Britney Spears - I love rock 'n roll
Shoot the bitch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Britney Spears - I love rock 'n roll
Die is abominabel iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef whosvegas het volgende:
The Wall - ik weet niet hoe die gast heet die er een house beat onder heeft gezet
Omdat-ie niet weerzinwekkend is.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:49 schreef BUG80 het volgende:
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Hoe kan ik die vergeten!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Puff Daddy & Faith Evans - I'll be missing you
het origineel is al heiligschennis.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:22 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, en A Chemical Romance - All I Want For ChristmasHeiligschennis
!
Nou ik word er anders fysiek onwel van, en veel andere mensen met mijquote:
Da's geen cover, laat staan een weerzinwekkende. Hij heeft gewoon het liedje genomen, er een stukje aangeplakt, en klaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:47 schreef tijnbrein het volgende:
Junkie XL- little les conversation
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Nog zo een die een nummer verschrikkelijk vernacheld heeft:
Lucie Silvas - Nothing Else Matters
Deze versie is zo verschríkkelijk inferieur aan deze versie:
Metallica - Nothing Else Matters (S&M)
Dat dacht je maar, het kan allemaal veeeeeeeel erger.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik heb enige tijd geleden al een topic ge opend om dat mens openlijk dood te wensen.
Man wat een verkrachting idd.
Ik vind die nog wel aardig trouwens, ze hebber er iig iets origineels en eigens mee gedaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef NanKing het volgende:
Comfortably numb van Scissor sister is het eerste wat mij te binnen schiet.
ik ging een beetje dood van binnen toen 't hoorde![]()
Is ondertussen ook één van de meest gecoverde nummers he.quote:
Ik lig echt krom van het lachenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat dacht je maar, het kan allemaal veeeeeeeel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |