LOL, dat mondje...hahahhaha..looks like...quote:
Ik weet het nog niet...ze lijkt me wel een pittige tante.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Sonique het volgende:
Eerste indruk, en totaal nergens op gebaseerd behalve eerste indruk:
Clair is een bitch...
iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
LOL, dat mondje...hahahhaha..looks like...
[ afbeelding ]
Haha, Amanda wordt al lekker geirriteerd door Claire.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Amanda word al jaloers.Kan nog een mooi gevecht worden tussen Lieke en Amanda.
Dat hoeft niet negatief te zijn. Zou leuk zijn om een echte bitch te hebben, dan wordt het programma misschien weer wat interessanter. Wat minder leuk is, is als we weer een "iedereen tegen Huub" script gaan krijgen, want dat weten we nu wel. Claire tegen Amanda zou leuke tv kunnen opleveren, en de vakantie van Amanda heeft lang genoeg geduurt...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Sonique het volgende:
Eerste indruk, en totaal nergens op gebaseerd behalve eerste indruk:
Clair is een bitch...
Lol dat doet me denken aan Natalie uit BB5 die had ook zo' n bekkiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar manier van doen, ze probeert haar air weg te stoppen maar schemert toch er doorheen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet...ze lijkt me wel een pittige tante.
Waarom denk je dat?
Zou jij zo vriendelijk willen zijn niet voor mij te denken en te praten. Het klint n.l. heel erg dom uit jou monmd te horen dat mijn grote held Brain is. In DGK heb ik helemaal geen grote held, mijn grote held is mijn eigen man. Ik probeer alleen wel een beetje Brain zijn goede dingen ook in tge zien en niet aleen maar die gore bagger die jij toevallig ziet van Brain. Dus graag ev en bij jezelf houden dank jequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat doet jouw grote held Brian toch ook altijd? Dus speltechnisch is daar niets mis mee (hoewel het niet netjes is)...
Extra irritatie-factor voor Wifebeater B, dus ik ben bereid om het dit keer door de vingers te zienquote:
Wat valsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gooit haar cursus gesprekstechnieken (HBO, niet afgemaakt) in de strijd.
Jaaahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blac??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
de nieuwe groep: Clab...... of balc
Bijnaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaah
Is Brian al gestikt in zijn eigen geslijm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |