Extra doortrekken, dat is er zo 1 die weer terug komt na 1 keer doortrekkenquote:
Sure, dat is het standaard antwoord van nieuwkomers. Ze kijken alleen tv en sinds 2 weken streams.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze kijkt nog maar 2 weken de streams.....
Ik zie je voor het eerst in het blauw, Succes Noekjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef noekje het volgende:
Ik wens Bram veel sterkte met het screenen van de brieven.
Dus ze heeft een lagere opleiding dan Mavo/Mbo. Zie je wel Amanda's new best friendquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef fredfik het volgende:
ze heeft de havo niet afgemaakt ,de doos hoor!
ging na 2 jaar van cobbenhage af(school in tilburg)
ging bij mammie in de kapsalon werken
Fokkers hebben een enorme mensenkennis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Copycat het volgende:
De vooroordelen lijken gegrond?
Welneequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Extra doortrekken, dat is er zo 1 die weer terug komt na 1 keer doortrekken
Nee denk het niet. Lieke heeft dezelfde functie voor Claire als Jaap met Dennis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gepland toeval ?
[ afbeelding ]
Ik ben bang van wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Copycat het volgende:
De vooroordelen lijken gegrond?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
Arrrggghhhh Lieke duikt er bovenop als een aasgier
In vergelijking is Havo toch hoger dan ik heb gedaan. Maar als ze 'm niet heeft afgemaakt....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus ze heeft een lagere opleiding dan Mavo/Mbo. Zie je wel Amanda's new best friend
correctie Brian is de man in het hokjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:03 schreef Carlaa het volgende:
Brian heeft de telegraaf gelezen....
Vergeet niet dat zij ook de redding voor Huub is. Nu zal Jaap Huub niet snel weg stemmen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Ik lees morgen wel terug, wat een nepzooi. Succes voor de COSsers.
Nee totaal geen last.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:12 schreef ruby het volgende:
Weheheeee, ik heb weer last van buffers. Jullie ook?
Precies wat we dachten, vijand van Huub, vriendin voor Lieke, Amandel en Brianquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zouden me roepen![]()
Is het wat, die Claire?
ALS je hem afmaakt is Havo hoger ja, maar dit is hetzelfde geval als bij Amanda. Die was begonnen met Havo, maar dat was te moeilijk, dus ging ze naar Mavo, maar daar ging ze ook wel en ging naar een speciale school (die ze OOk niet afgemaakt heeft). Maar als je vraagt welke opleiding Amanda gedaan heeft zegt ze gewoon HAVOquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:12 schreef F04 het volgende:
In vergelijking is Havo toch hoger dan ik heb gedaan. Maar als ze 'm niet heeft afgemaakt....(VMBO/MBOn4)
Japio moet natuurlijk van het hokje zen bek houden en niet al te slimme vragen stellen (Zijn allemaal leeghoofden behalve hij)quote:Waarom moet Japie naar achteren?
Ja leuke meid, vooral dat accent!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zouden me roepen![]()
Is het wat, die Claire?
Jaap zei dat de show in maart zou stoppen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:13 schreef F04 het volgende:
Waarom moet Japie naar achteren?
de nieuwe groep: Clab...... of balcquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies wat we dachten, vijand van Huub, vriendin voor Lieke, Amandel en Brian
Helemaal leuk dan, gaan we weer naar een 2-2-2 situatie. Dan mogen Jaap en Huub weer wat terror gaan uitoefenen, en trekt Claire (en dus Lieke) wat meer naar Amanda en Brian.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat zij ook de redding voor Huub is. Nu zal Jaap Huub niet snel weg stemmen.
Ja, op dezelfde manier staat er op de site van Claire ook VWO/HAVO. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
ALS je hem afmaakt is Havo hoger ja, maar dit is hetzelfde geval als bij Amanda. Die was begonnen met Havo, maar dat was te moeilijk, dus ging ze naar Mavo, maar daar ging ze ook wel en ging naar een speciale school (die ze OOk niet afgemaakt heeft). Maar als je vraagt welke opleiding Amanda gedaan heeft zegt ze gewoon HAVO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |