En Brian helemaal topquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
De kaarten zijn geschudt.
Ze vind Huub een irritant ventje, Lieke een sterke vrouw en Amandel heel erg lief
Zucht...........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:58 schreef Marieke_B het volgende:
ze wil vooral de beste visagiste van Nederland worden.
Jaap vindt ze een toffe peer.
Wat een verrassing, dat had echt niemand van te voren verwachtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
Ze vind Huub een irritant ventje, Lieke een sterke vrouw en Amandel heel erg lief
Zo voorspelbaar. Das die gestoorde Deborah Flens weer met d'r influisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Lieke is een sterke meid, en Amanda een leuke lieve meid.
secretaresse...quote:
Mijn god, hoe krijgen ze het voor elkaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Oke geen Huub fan dus.Weer voor Amanda en Brian.Brian is altijd goed zegt ze.
Brian weet alles over Claire en zegt dat hij dat weet omdat ze een Steenbok is, zo doorzichtig allemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
Brian heeft volgens mij dus dat Telegraaf artikel al gezien.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
Zei ze nou dat ze Brian wel leuk vond? Het is nogal verwarrend.
Precies wat ik en anderen al dachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
Nee ze had t over wat dr moeder van de miljonairs vond hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:02 schreef Rotterdammert het volgende:
Claire: 'Brian is gewoon altijd goed'
jammer weer een brian lover
Dan staat voor mij ook al vast naar wie ze toe zal trekken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian weet alles over Claire en zegt dat hij dat weet omdat ze een Steenbok is, zo doorzichtig allemaal.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
Dat kind is 5 minuten binnen en het gaat al over sex...
Brian zegt nu even wat hij over haar op internet heeft gelezen dus hij was op de hoogte...
leuk script!
Amanda : "Wat voor sterrenbeeld heb je? "
Klopt toch ongeveer ook wel?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |