Ik ook niet. Is niet zo vreemd na wat er allemaal gebeurd is de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Carlaa het volgende:
Ik heb zomaar geen goed gevoel over deze nieuwe.. vreemd he, ik heb alleen haar foto gezien.
Ze versprak zich vanmiddag al over een nieuwe miljonair ze wisten het alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:50 schreef coldstar het volgende:
Hoezo Amanda dom, er zijn nog nooit gastspelers gekomen met fakkels.
We weten wat ze bij de sollicitatie vragen:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is niet zo vreemd na wat er allemaal gebeurd is de afgelopen maanden.
Die paupers in dat huis kunnen echt geen 5 minuten net alsof doen hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:52 schreef Marieke_B het volgende:
Brian zegt ' mevrouw Claire komt binnen '
Met goedkeuring van de bewoners want ze zijn niet in opstand gekomen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef coldstar het volgende:
Toch een vreemde situatie, zit de ene helfd er al ruim een jaar en bijna een jaar in. Komt er gewoon een nbieuwe speelster in
That's it babyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
Het zal wel even snel gaan... Daarom alvast een nieuwe COS....
[COS #3132] Claire is gearriveerd ....
Ik vind haar eigenlijk mooier dan Lieke, en véél mooier dan Amanda. Maar bij Nathalie haalt ze het uiteraard niet...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef diedirk het volgende:
Wat een nietszeggend kinderlijk kind en nog lelijk ook......zal wel iemand voor Huub zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |