ik denk dat huub daar gelijk in heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Dark het volgende:
Huub doet even een analyse van Lieke:
Oh zal ik je het huis even laten zien? Let op! Lieke gaat haar de komende dagen helemaal overstelpen met aandacht, let op - aldus Huub.
Wat zou Huub Flens toch hebben aangedaan? Wou ie 'r niet nemen ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Huub moet natuurlijk wel in het verdomhoekje blijven van Flens
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Huub moet natuurlijk wel in het verdomhoekje blijven van Flens
Ja haar en nagels en visagie zijn ook echt heel belangrijke dingen , ik zal geboeid aan de streams gekluisterd zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef agter het volgende:
[..]
Eerste indruk:
Denk dat Claire 100X beter en professioneler in visagie is dan Amanda (is ook niet veel voor nodig). En waarschijnlijk ook in alle dingen die Amanda graag wil kunnen: Haar stylen, kapper etc.
Denk inderdaad dat Amanda dit niet leuk gaat vinden...haha!
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Huub Flens toch hebben aangedaan? Wou ie 'r niet nemen ofzo?
Een soort van Overkill zoals met Selene..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Dark het volgende:
Huub doet even een analyse van Lieke:
Oh zal ik je het huis even laten zien? Let op! Lieke gaat haar de komende dagen helemaal overstelpen met aandacht, let op - aldus Huub.
Huub kwam terug en dat wilde Flens niet.Maar ome John wilde dat wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Huub Flens toch hebben aangedaan? Wou ie 'r niet nemen ofzo?
Lieke leert alleen maar aan anderen, zelf is ze al klaar..............quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Een soort van Overkill zoals met Selene..
Maar daar zal ze van geleerd hebben.
Ze zijn briljant in dit soort dingen Peterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, hoe kan je nu een nieuwe bewoner toelaten tijdens Idols.
Zei hij dat echt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef T-lex het volgende:
Huub: (nu claire weg is en de rest nog aan tafel zit) "1 van deze 5 gaat winnen...."
Jaap: "1 van deze 4..." er op doelend dat Lieke daar niet bij hoord.![]()
Dat vond ik juist wel weer een goede zet, stom programma, alleen de voorrondes zijn leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, hoe kan je nu een nieuwe bewoner toelaten tijdens Idols.
Wauw, wat een goede opmerking....daar moet je minimaal havo voor gehad hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
Huub: Zoals het nu is, gaat 1 van deze 5 mensen winnen'![]()
Het is nog aan tussen Ollie en Stephanie.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze zijn briljant in dit soort dingen Peter
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ze kijkt bijna elke dag, wat een gek wijf
Het is idd een slappe entree.... geen statements en niets..... geen leuke begeleidende brief die een knuppel in het Gouden Hoenderhok gooitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze zijn briljant in dit soort dingen Peter
Tiffanyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is nog aan tussen Ollie en Stephanie.
(ook RTL).
Dat doet jouw grote held Brian toch ook altijd? Dus speltechnisch is daar niets mis mee (hoewel het niet netjes is)...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft praten voor Lieke, wat een slechte eigenschap. Hij blijft denken dat Lieke weer alles in het werk zal zetten om met Clair samen te spannen. Hoe zielig kan je zijn.
Ze moet er maar mee leren leven dat rancuneuze mens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kwam terug en dat wilde Flens niet.Maar ome John wilde dat wel.
Ik denk dat Jaap een beetje pissed is... Hij wist al niet wat hij aan moest met de Huub/Lieke situatie... Hij heeft mazzel dat ie niet duidelijker stelling tegen Huub heeft genomen..quote:
Wat is dat dan voor een waanzin om VWO/HAVO op die site te zetten. Als je eerlijk bent doe je dat alleen als je het diploma ook echt hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Claire is na de derde klas HAVO gestopt, want ze dacht What the fuck, ik ga mijn kappersdiploma halen. Maar ook die opleiding heeft ze niet afgemaakt.
En anders moet ze gewoon oprottenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze moet er maar mee leren leven dat rancuneuze mens.
Huub, Amanda, Lieke Dennix, Nadia, Eric, Jaap...blijkbaar is dat een vereiste om in DGK te mogen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Claire is na de derde klas HAVO gestopt, want ze dacht What the fuck, ik ga mijn kappersdiploma halen. Maar ook die opleiding heeft ze niet afgemaakt.
De redaktie wilt de schijn ophouden dat het een programma met klasse en intelligente bewoners is. Dat het gewoon allemaal paupers zonder opleiding zijn hangen ze liever niet aan de grote klok...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Wat is dat dan voor een waanzin om VWO/HAVO op die site te zetten. Als je eerlijk bent doe je dat alleen als je het diploma ook echt hebt.
Voor 24 jarige vind ik haar er erg ouwelijk uit zien... Niet dat belangrijk is...quote:
Ja, die schrok zich een ongeluk toen Lieke opeens om haar nek hing vandaag en bleef hangen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef rooie3 het volgende:
Amanda word al iets feller tegen Lieke.Denk dat het een goede zet is om haar erin te zetten.
Aan de andere kant, op deze manier kan ik ook een heel uitgebreid, indrukwekkend CV maken, maar ik zal snel door de mand vallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een waanzin om VWO/HAVO op die site te zetten. Als je eerlijk bent doe je dat alleen als je het diploma ook echt hebt.
Maar dat is juist het punt, ze kan die drol maar niet wegslikken, dat merkt Huub dus dag in dag uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze moet er maar mee leren leven dat rancuneuze mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |