ik denk dat huub daar gelijk in heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Dark het volgende:
Huub doet even een analyse van Lieke:
Oh zal ik je het huis even laten zien? Let op! Lieke gaat haar de komende dagen helemaal overstelpen met aandacht, let op - aldus Huub.
Wat zou Huub Flens toch hebben aangedaan? Wou ie 'r niet nemen ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Huub moet natuurlijk wel in het verdomhoekje blijven van Flens
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Huub moet natuurlijk wel in het verdomhoekje blijven van Flens
Ja haar en nagels en visagie zijn ook echt heel belangrijke dingen , ik zal geboeid aan de streams gekluisterd zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef agter het volgende:
[..]
Eerste indruk:
Denk dat Claire 100X beter en professioneler in visagie is dan Amanda (is ook niet veel voor nodig). En waarschijnlijk ook in alle dingen die Amanda graag wil kunnen: Haar stylen, kapper etc.
Denk inderdaad dat Amanda dit niet leuk gaat vinden...haha!
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Huub Flens toch hebben aangedaan? Wou ie 'r niet nemen ofzo?
Een soort van Overkill zoals met Selene..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Dark het volgende:
Huub doet even een analyse van Lieke:
Oh zal ik je het huis even laten zien? Let op! Lieke gaat haar de komende dagen helemaal overstelpen met aandacht, let op - aldus Huub.
Huub kwam terug en dat wilde Flens niet.Maar ome John wilde dat wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Huub Flens toch hebben aangedaan? Wou ie 'r niet nemen ofzo?
Lieke leert alleen maar aan anderen, zelf is ze al klaar..............quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Een soort van Overkill zoals met Selene..
Maar daar zal ze van geleerd hebben.
Ze zijn briljant in dit soort dingen Peterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, hoe kan je nu een nieuwe bewoner toelaten tijdens Idols.
Zei hij dat echt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef T-lex het volgende:
Huub: (nu claire weg is en de rest nog aan tafel zit) "1 van deze 5 gaat winnen...."
Jaap: "1 van deze 4..." er op doelend dat Lieke daar niet bij hoord.![]()
Dat vond ik juist wel weer een goede zet, stom programma, alleen de voorrondes zijn leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, hoe kan je nu een nieuwe bewoner toelaten tijdens Idols.
Wauw, wat een goede opmerking....daar moet je minimaal havo voor gehad hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
Huub: Zoals het nu is, gaat 1 van deze 5 mensen winnen'![]()
Het is nog aan tussen Ollie en Stephanie.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze zijn briljant in dit soort dingen Peter
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ze kijkt bijna elke dag, wat een gek wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |