maar kennelijk hebben ze dus wel ene beperkte keuze, aangezien ze zei dat dat de enige overgebeleven was...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als laatste van de kandidaten, dus haar favoriet was al door een andere kandidaat gekozen.
waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat zetten ze die optredens toch snel online!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
John hoort haar liever The Beatles (uit Appingedam) en The Goo Goo Dolls (uit Gorinchem) zingen.
Eh, thema, lul?
Ceee... "iets als" ...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
John hoort haar liever The Beatles (uit Appingedam) en The Goo Goo Dolls (uit Gorinchem) zingen.
Eh, thema, lul?
Eh, thema, lul?
Eh, thema, lul?
ik ook wel maar dan hadden ze haar gewoon naar huis moeten sturen, Gordon heeft haar notabene zelf de finale ingeprediktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef Karina het volgende:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, bij een Idol denk ik ook aan een jong broekie en niet aan een volwassen vrouw met volwassen geluid.
hij is wel eerlijk, een idool word je meestal niet meer als je richting de 40 gaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij zit Gordon er volgende week niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |