Dat doen ze wel elke keer maar dan komen er mensen met Gavin Degraw aanzettenquote:
Ilse de lange!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doen ze wel elke keer maar dan komen er mensen met Gavin Degraw aanzetten
Nee, nooit geweest zelfsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef amaranta het volgende:
Zit jij weer in de zaal BVO? Of mis ik even iets?
Nouquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, tsja, hmm. Tsja, ik heb ze al slechter gezien vanavond
Nieuw kopen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef Merel het volgende:
Auw! M'n arme oortjes!
Waar hebben ze diequote:
Vind je dat aantrekkelijk??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Mijn muziekradar slaat niet bepaald uit van dit optreden.... mijn gaydar des te meer
INderdaad, ik hoopte vooraf al dat dit nummer gezongen werd, behalve als Bas het zou doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tering er zitten me toch valse noten erdoor heen zeg
Als laatste van de kandidaten, dus haar favoriet was al door een andere kandidaat gekozen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef fayle het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet want Asnat gaf net aan dat ze als laatste mocht kiezen en dat alleen dit nummer nog over was.
Ze kiezen dus niet vrij!
Nee dat ie uitslaat wil niet zeggen dat ik er gelijk anaal in wil duiken hequote:
Bol.com hebben ze alles.quote:
Sandy!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef robert2006 het volgende:
jezus, echt geen zangtalent, roep ivar terug!!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat ie uitslaat wil niet zeggen dat ik er gelijk anaal in wil duiken he
Ja, het eind was niet zo tofquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:
"Je moet echt je mond houden voortaan"![]()
![]()
![]()
O gelukkig!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat ie uitslaat wil niet zeggen dat ik er gelijk anaal in wil duiken he
Die nazichick van sportquote:
Dat heeft Anouk zelf ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:52 schreef Karina het volgende:
Beetje irritante uitspraak.
Of ze is gewoonweg héél erg geschrokken van de kandidaten tijdens de Generale Repetitie.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Merel het volgende:
Wat hebben ze met Wendy gedaan? Een liter gel in dr haar en in de windtunnel?
maar kennelijk hebben ze dus wel ene beperkte keuze, aangezien ze zei dat dat de enige overgebeleven was...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als laatste van de kandidaten, dus haar favoriet was al door een andere kandidaat gekozen.
waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat zetten ze die optredens toch snel online!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
John hoort haar liever The Beatles (uit Appingedam) en The Goo Goo Dolls (uit Gorinchem) zingen.
Eh, thema, lul?
Ceee... "iets als" ...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
John hoort haar liever The Beatles (uit Appingedam) en The Goo Goo Dolls (uit Gorinchem) zingen.
Eh, thema, lul?
Eh, thema, lul?
Eh, thema, lul?
ik ook wel maar dan hadden ze haar gewoon naar huis moeten sturen, Gordon heeft haar notabene zelf de finale ingeprediktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef Karina het volgende:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, bij een Idol denk ik ook aan een jong broekie en niet aan een volwassen vrouw met volwassen geluid.
hij is wel eerlijk, een idool word je meestal niet meer als je richting de 40 gaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij zit Gordon er volgende week niet meer![]()
Thanks Svenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Asnat
Nigel
Nathalie
Pauline
Misschien is dat nu net zijn bedoelingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo! Ik heb voor het eerst gestemd.
Gordon is zelf een domme 12-jarige bakvis van geest
Al was ze 60 w.m.b., als ze een goed optreden neer kan zetten mag ze van mij de nieuwe Idol worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef amaranta het volgende:
Het spreekt natuurlijk wel voor izch dat Pauline het leeftijdstechnisch niet gaat halen.
Grote kans.quote:
voor het eerst dat ik hem wel waardeerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb het idee dat de regie zijn nekje omdraait als hij zo doorgaat
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:58 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Tiffany, vast niet haar 1e keus
Specialized in you is een veel leuker nummer
Ja, dat vonden de Dorine-fans destijds ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Al was ze 60 w.m.b., als ze een goed optreden neer kan zetten mag ze van mij de nieuwe Idol worden.
Zal wel leuk zijn als ze dat ook zegt dadelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:58 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Tiffany, vast niet haar 1e keus
Specialized in you is een veel leuker nummer
Dat was een heel leuk nummer uit de jaren '80 wat hier vakkundig is verkracht.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:57 schreef sbientje het volgende:
dat liedje van tiffany ken ik niet denk ik ...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:58 schreef Cee het volgende:
Ja jongens, dit swingt weer als een nijlpaard door dorre stront!
Nee, ze kunnen gewoon niet zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:58 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus. Nederlands product is toch niet zo verdomd slecht he.
vergis je niet, bij de kleine meisjes (jaartje of 10/11) schijnt tiffany heul populair te zijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans.
Dit kan mij echt niet bekoren
Martijn onderbrak een interessante jury discussie -quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat de reclame al begonnen was met de Hamsterweken van AH maar toen zag ik pas dat het Ollie was op de tribune
ze is gewoon een leuke barbiepop, ze moest linda, roos & jessica zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:01 schreef Saboo het volgende:
[..]
vergis je niet, bij de kleine meisjes (jaartje of 10/11) schijnt tiffany heul populair te zijn!
Ze herpakte zich wel weer vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |