Laat je nog wel weten. kijken of ik wel zo vroeg me bed uit wilquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
lemme know, ik ben wel weer in voor wat indoorboarden.... kijken of ik t nog kan
als t goed is mag ik nog gratis naar binnen enzo
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Laat je nog wel weten. kijken of ik wel zo vroeg me bed uit wil
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even een vraagje.
Zijn jullie ook bijgelovig wat betreft snowboard?
Ik ben normaal helemaal niet bijgelovig, maar als het komt kom boarden wel.
Voorbeeld 1: Ik doe nooit een sjaal aan tijdens het boarden. Reden daarvoor is dat tijdens mijn eerste week vakantie ik om mijn muil, mijn elleboog genkneusd, ben gegaan de dag dat ik een sjaal aan had. Heel de week geen sjaal aan gehad en precies op die dag dat ik voor het eerst een sjaal om had ging het mis. Weg rest van vakantie. Al is het -30. Ik doe geen sjaal om.
Voorbeeld 2: Het een broek die ik nooit meer aan doen en die nu in mijn kast weg zit te rotten. Reden daarvoor is dat ik op de dag die broek aandeed ik ziek begon te worden. Bijna heel de week in bed gelegen met een griep. Weg vakantie en die broek zal ik nooit meer aan doen.
Jullie ook zoiets?
Lol, nee absoluut nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even een vraagje.
Jullie ook zoiets?
psshquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Lol, nee absoluut niet![]()
Verder draag ik geen sjaal maar een Polar Buff. Lekker rond je nek en geen gezever met 'sjaals'.
Zowel dus als nekding als hoofddeksel te gebruiken:
[ afbeelding ]
haha dat is die Bataleon bandana en die andere is van Neff? Die van Neff zijn met fleece aan de achterkant. Lekker warm.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
pssh
bandana's! ghetto steez!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha dat is die Bataleon bandana en die andere is van Neff? Die van Neff zijn met fleece aan de achterkant. Lekker warm.
Ik ben er morgen rond 11 uur troweuns Rnej.
10 uur is beetje te vroeg. dan moet ik om 8 uur me nest uit op me vrije dag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
mmmm ... ff over nadenken of ik over de hoofden wil lopen
je chickie kan al een beetje boarden neem k aan? .. dan ga ik gewoon lekker om 10 uur de baan op en dan zie ik jullie wel verschijnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Basje_B het volgende:
[..]
10 uur is beetje te vroeg. dan moet ik om 8 uur me nest uit op me vrije dag.
lopen...? doen we neit aan knallen gewoon overal doorheen.
Met snowboarden heb ik dat niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even een vraagje.
Ik ben normaal helemaal niet bijgelovig, maar als het komt kom boarden wel.
Voorbeeld 1: Ik doe nooit een sjaal aan tijdens het boarden. Reden daarvoor is dat tijdens mijn eerste week vakantie ik om mijn muil, mijn elleboog genkneusd, ben gegaan de dag dat ik een sjaal aan had. Heel de week geen sjaal aan gehad en precies op die dag dat ik voor het eerst een sjaal om had ging het mis. Weg rest van vakantie. Al is het -30. Ik doe geen sjaal om.
Voorbeeld 2: Het een broek die ik nooit meer aan doen en die nu in mijn kast weg zit te rotten. Reden daarvoor is dat ik op de dag die broek aandeed ik ziek begon te worden. Bijna heel de week in bed gelegen met een griep. Weg vakantie en die broek zal ik nooit meer aan doen.
Jullie ook zoiets?
1 week gedaan in val thorens. Valt mee dus. Ze had daar kut les van zo'n leraar die er geen zin meer in had.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
je chickie kan al een beetje boarden neem k aan? .. dan ga ik gewoon lekker om 10 uur de baan op en dan zie ik jullie wel verschijnen
(zoek de zwarte pants, rode jas en de witte rome flag 160)
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaaltquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
1 week gedaan in val thorens. Valt mee dus. Ze had daar kut les van zo'n leraar die er geen zin meer in had.
haha ik ga zoeken.
Zo erg is in natura uitbetaald krijgt toch ook weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaalt
is gauw genoeg over, op de laatste X-games deed ie t goed maar de nieuwe generatie jonge kereltjes komt er nu weer aan....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Basje_B het volgende:
Electric overgenomen door Volcom
http://www.boardsportsource.com/show_news_item/26316/en
Cheryl 3de in semi-finals BEO half-pipe
Bij semi-finals slope uitgeschakeld.
Shaun White trouwens weer oppermachtig.
ssjjjjt, straks leest basje tquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo erg is in natura uitbetaald krijgt toch ook weer niet
Bochtjes gaat al redelijk. Is afwachten wat er nog lukt na 3/4 jaar verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaalt
De wallen gaan dicht dus de prijs zal wel weer omhoog gaan. Noem ik dus vrij dik betaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo erg is in natura uitbetaald krijgt toch ook weer niet
Valt me toch alles mee vind ik. Ze komen hard die neiwue maar hij gaat hard meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
is gauw genoeg over, op de laatste X-games deed ie t goed maar de nieuwe generatie jonge kereltjes komt er nu weer aan....
gatorade...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Bochtjes gaat al redelijk. Is afwachten wat er nog lukt na 3/4 jaar verder.![]()
Lift is ook leuk. Waren keer in Snowplanet. ging ze onderuit met de lift en niet heel zacht nu vindt ze lift kut. weer ff proberen dus.
les voor biertje?
nice manquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Bramvanlith het volgende:
Terug uit Zell am See en Kaprun, lekker kampje gedraait daar.
Mn dagen waren wel relaxed, twee uur in de ochtend en twee uur in de middag lesgeven. Daarna en ervoor nog even zelf kunnen boarden en de laatste dag geheel zelf kunnen boarden.
4 Dagen Zell am See gehad en 1 dag Kaprun, die echt te masterlijk was. Er was super harde wind (s'middags), zodat alle liften werden afgesloten, behalve de gondels naar het middel station en die grote gondel naar het hoogste punt. Ik met mn kids die gondel in en de hele gletsjer voor mij alleen. Puntje afspreken en lekker vlammen naar benedenDe sneeuw was ook nog goed te doen en vanaf het mittelstation off piste naar beneden kunnen boarden totaan de laatste gondel naar beneden (na de les, met een andere instructeur). Was wel even een machtig gevoel.. om onderaan aan te komen met alle scholiertjes die met grote ogen naar ons aan het kijken waren
.. Volgensmij is dat stuk wel bekend bij sommige.. Het was sowieso leuk om terug te gaan naar de plek waar ik mn Anwarter heb gehaald, maar met veel meer sneeuw nu.
Ligt ook wel een leuk funparkje daar, DC's lab.. lekker afwisselend en voor het eerst weer een beetje geoefend met grinden, na mijn gebroke pols van afgelopen jaar. Super goed gevoel aan over gehouden dus, zaterdag maar weer op naar les 4 vallees in Swiss.![]()
Hoe/waar is het snowpark in les sybelles?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Schuifpui het volgende:
Mijn snowboardvakantie zit er ook al weer even op, ben de eerste week van het jaar naar les sybelles geweest. Wel tof gehad, qua drukte veel het heel erg mee Rnej.![]()
Ben ook voor het eerst in een snowpark geweest, voornamelijk wat kleine sprongen geprobeerd en dat ging best aardig. Ik was de enige van mn lesgroep die niet steeds op de tafel landde, maar iets doen tijdens de sprong lukt me dan weer niet. Heb een 180 geprobeerd, maar om de een of andere reden land ik dan altijd dwars, de eerste keer was 90 graden en daarna steeds 270.
Vanmiddag naar Zoetermeer geweest. Weer een hele tijd naar die grote schans staan kijken en weer niet gedaan.Zo'n beetje de helft van de mensen landden op die tafel, terwijl ze vanaf het begin rechtdoor gingen en niet afremden, dus het heeft denk ik een groot deel met de afzet te maken. En dat is bij mij als beginner vast niet erg goed, dus daarom niet gedaan. Is dat ding niet ook niet gewoon te hoog voor de hoeveelheid vaart die je kan maken en het platte stuk niet te lang?
Toch lijkt het me wel tof om het eea aan freestyle tricks te kunnen. Sowieso wil ik een helm kopen voordat ik echt gevaarlijke dingen doe. Nog wat tips waar ik mee moet beginnen?
Boven op de berg naast de verbindingspiste/lift tussen corbier en sorlin/toussuire, direct naast die lange sleeplift. Het eerste stuk is een boardercross en daarna een klein snowpark met een stuk of 4 kickers. (meeste dubbel een kleine met groene markering en een net iets hogere met blauwe markering.) Verder nog wat van die plateaus, een rechte, een met twee hobbels en een bocht en een verticaal ding, Ken al die namen niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef unioz het volgende:
[..]
Hoe/waar is het snowpark in les sybelles?
Heb hem gefixt, maar was foutje had van andere site geplukt zonder te kijken waar die gehost word.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:36 schreef _Arthur het volgende:
Mooie kikker Sander...
Vooral de Rome bindingen zullen kut rijdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef Dsquared2 het volgende:
Momenteel knal ik met deze combi de piste af:
Option Jordan Mendenhall 2006
[ afbeelding ]
Rome 390
[ afbeelding ]
Voor mijn gevoel mis ik een stuk controle. Ik denk zelf dat dit aan de plank ligt. Op hoge snelheid voelt de plank instabiel aan. Of ligt dit gewoon aan mezelf en is deze plank "te speels" voor mijn boardkunsten. (Dit wordt mijn 4e jaar.)
Welke board raden jullie mij aan.?
Mijn voorkeur gaat uit na een free ride/ all mountain board
Mocht die toko open zijn ga ik er zeker een keertje kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef sander89 het volgende:
Heb hem gefixt, maar was foutje had van andere site geplukt zonder te kijken waar die gehost word.
zoetermeer?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Schuifpui het volgende:
Mijn snowboardvakantie zit er ook al weer even op, ben de eerste week van het jaar naar les sybelles geweest. Wel tof gehad, qua drukte veel het heel erg mee Rnej.![]()
Ben ook voor het eerst in een snowpark geweest, voornamelijk wat kleine sprongen geprobeerd en dat ging best aardig. Ik was de enige van mn lesgroep die niet steeds op de tafel landde, maar iets doen tijdens de sprong lukt me dan weer niet. Heb een 180 geprobeerd, maar om de een of andere reden land ik dan altijd dwars, de eerste keer was 90 graden en daarna steeds 270.
Vanmiddag naar Zoetermeer geweest. Weer een hele tijd naar die grote schans staan kijken en weer niet gedaan.Zo'n beetje de helft van de mensen landden op die tafel, terwijl ze vanaf het begin rechtdoor gingen en niet afremden, dus het heeft denk ik een groot deel met de afzet te maken. En dat is bij mij als beginner vast niet erg goed, dus daarom niet gedaan. Is dat ding niet ook niet gewoon te hoog voor de hoeveelheid vaart die je kan maken en het platte stuk niet te lang?
Toch lijkt het me wel tof om het eea aan freestyle tricks te kunnen. Sowieso wil ik een helm kopen voordat ik echt gevaarlijke dingen doe. Nog wat tips waar ik mee moet beginnen?
En ik heb op de Flag 160 van Rnej gereden. Wel een beetje groot voor me korte pootjes maar reed lekker wat ik kan zeggen na 1 afdelingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
zoetermeer?
mensen die de tafel raken zetten niet af en pakken het startblok niet.. de schans is prima te halen nu...
heb m vanmorgen 1 keer gesprongen zonder afzetten maar wel met startblok en ging prima
heb op een evil twin 1.55 (van basje) gereden.... leuk plankje .... wel erg klein voor mijn dikke billen
vooral de bindingen waren een beetje te grootquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:39 schreef Basje_B het volgende:
[..]
En ik heb op de Flag 160 van Rnej gereden. Wel een beetje groot voor me korte pootjes maar reed lekker wat ik kan zeggen na 1 afdeling
je meot ook zonder voorste strap kunnen rijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
vooral de bindingen waren een beetje te groot
Does your chain hang lowquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:28 schreef ForumGek het volgende:
Does yo chain hang low
Do it wobble to the flo
Does it shine in the light
Is it platinum, Is it gold
Could you throw it over ya shoulda
If ya hot, to make ya cold
Do your chain hang low
Eddie Wall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |