abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:52:22 #251
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56128798
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Rnej het volgende:

[..]

lemme know, ik ben wel weer in voor wat indoorboarden.... kijken of ik t nog kan

als t goed is mag ik nog gratis naar binnen enzo
Laat je nog wel weten. kijken of ik wel zo vroeg me bed uit wil
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:56:37 #252
71115 Rnej
I walk the line
pi_56128916
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Laat je nog wel weten. kijken of ik wel zo vroeg me bed uit wil
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:12:08 #253
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_56129286
Even een vraagje.
Zijn jullie ook bijgelovig wat betreft snowboard?

Ik ben normaal helemaal niet bijgelovig, maar als het komt kom boarden wel.

Voorbeeld 1: Ik doe nooit een sjaal aan tijdens het boarden. Reden daarvoor is dat tijdens mijn eerste week vakantie ik om mijn muil, mijn elleboog genkneusd, ben gegaan de dag dat ik een sjaal aan had. Heel de week geen sjaal aan gehad en precies op die dag dat ik voor het eerst een sjaal om had ging het mis. Weg rest van vakantie. Al is het -30. Ik doe geen sjaal om.

Voorbeeld 2: Het een broek die ik nooit meer aan doen en die nu in mijn kast weg zit te rotten. Reden daarvoor is dat ik op de dag die broek aandeed ik ziek begon te worden. Bijna heel de week in bed gelegen met een griep. Weg vakantie en die broek zal ik nooit meer aan doen.

Jullie ook zoiets?
pi_56129504
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

Jullie ook zoiets?
Nee, dat brengt ongeluk.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:19:59 #255
71115 Rnej
I walk the line
pi_56129516
quote:
Even een vraagje.

Voorbeeld 1: Ik doe nooit een sjaal aan tijdens het boarden. Reden daarvoor is dat tijdens mijn eerste week vakantie ik om mijn muil, mijn elleboog genkneusd, ben gegaan de dag dat ik een sjaal aan had. Heel de week geen sjaal aan gehad en precies op die dag dat ik voor het eerst een sjaal om had ging het mis. Weg rest van vakantie. Al is het -30. Ik doe geen sjaal om.

Voorbeeld 2: Het een broek die ik nooit meer aan doen en die nu in mijn kast weg zit te rotten. Reden daarvoor is dat ik op de dag die broek aandeed ik ziek begon te worden. Bijna heel de week in bed gelegen met een griep. Weg vakantie en die broek zal ik nooit meer aan doen.

Jullie ook zoiets?

(nee dus)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:34:33 #256
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_56129947
so i'm the freak here
pi_56130539
quote:
Even een vraagje.

Jullie ook zoiets?
Lol, nee absoluut niet

Verder draag ik geen sjaal maar een Polar Buff. Lekker rond je nek en geen gezever met 'sjaals'.

Zowel dus als nekding als hoofddeksel te gebruiken:
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:00:11 #258
71115 Rnej
I walk the line
pi_56130774
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Lol, nee absoluut niet

Verder draag ik geen sjaal maar een Polar Buff. Lekker rond je nek en geen gezever met 'sjaals'.

Zowel dus als nekding als hoofddeksel te gebruiken:
[ afbeelding ]
pssh

bandana's! ghetto steez!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:02:28 #259
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56130833
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Rnej het volgende:

[..]

pssh

bandana's! ghetto steez!
[ afbeelding ]
haha dat is die Bataleon bandana en die andere is van Neff? Die van Neff zijn met fleece aan de achterkant. Lekker warm.

Ik ben er morgen rond 11 uur troweuns Rnej.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:28:40 #260
71115 Rnej
I walk the line
pi_56131492
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef Basje_B het volgende:

[..]

haha dat is die Bataleon bandana en die andere is van Neff? Die van Neff zijn met fleece aan de achterkant. Lekker warm.

Ik ben er morgen rond 11 uur troweuns Rnej.

mmmm ... ff over nadenken of ik over de hoofden wil lopen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:32:59 #261
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56131617
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

mmmm ... ff over nadenken of ik over de hoofden wil lopen
10 uur is beetje te vroeg. dan moet ik om 8 uur me nest uit op me vrije dag.

lopen...? doen we neit aan knallen gewoon overal doorheen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:49:12 #262
71115 Rnej
I walk the line
pi_56132125
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Basje_B het volgende:

[..]

10 uur is beetje te vroeg. dan moet ik om 8 uur me nest uit op me vrije dag.

lopen...? doen we neit aan knallen gewoon overal doorheen.
je chickie kan al een beetje boarden neem k aan? .. dan ga ik gewoon lekker om 10 uur de baan op en dan zie ik jullie wel verschijnen

(zoek de zwarte pants, rode jas en de witte rome flag 160)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:57:24 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56132382
quote:
Even een vraagje.

Jullie ook zoiets?
Met snowboarden heb ik dat niet.
Met andere sporten wel, maar dat is toch anders. Snowboarden gaat als vanzelf.

En sjaals draag ik niet dus nooit last van gehad. Als alleen me jas met een goede kraag (zoals bijna elke goede snowboardjas) en dat is genoeg. hoe koud het ook is
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:02:40 #264
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56132555
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

je chickie kan al een beetje boarden neem k aan? .. dan ga ik gewoon lekker om 10 uur de baan op en dan zie ik jullie wel verschijnen

(zoek de zwarte pants, rode jas en de witte rome flag 160)
1 week gedaan in val thorens. Valt mee dus. Ze had daar kut les van zo'n leraar die er geen zin meer in had.
haha ik ga zoeken.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:04:05 #265
71115 Rnej
I walk the line
pi_56132610
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Basje_B het volgende:

[..]

1 week gedaan in val thorens. Valt mee dus. Ze had daar kut les van zo'n leraar die er geen zin meer in had.
haha ik ga zoeken.
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaalt
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:05:59 #266
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56132676
Electric overgenomen door Volcom
http://www.boardsportsource.com/show_news_item/26316/en

Cheryl 3de in semi-finals BEO half-pipe
Bij semi-finals slope uitgeschakeld.

Shaun White trouwens weer oppermachtig.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:06:24 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56132687
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaalt
Zo erg is in natura uitbetaald krijgt toch ook weer niet

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:07:32 #268
71115 Rnej
I walk the line
pi_56132731
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Basje_B het volgende:
Electric overgenomen door Volcom
http://www.boardsportsource.com/show_news_item/26316/en

Cheryl 3de in semi-finals BEO half-pipe
Bij semi-finals slope uitgeschakeld.

Shaun White trouwens weer oppermachtig.
is gauw genoeg over, op de laatste X-games deed ie t goed maar de nieuwe generatie jonge kereltjes komt er nu weer aan....
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:07:59 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_56132741
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

ssjjjjt, straks leest basje t
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:10:52 #270
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56132836
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Rnej het volgende:

[..]

Bochtjes gaat al redelijk. Is afwachten wat er nog lukt na 3/4 jaar verder.

Lift is ook leuk. Waren keer in Snowplanet. ging ze onderuit met de lift en niet heel zacht nu vindt ze lift kut. weer ff proberen dus.

les voor biertje?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:14:05 #271
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56132941
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

De wallen gaan dicht dus de prijs zal wel weer omhoog gaan. Noem ik dus vrij dik betaald.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:17:02 #272
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56133013
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

is gauw genoeg over, op de laatste X-games deed ie t goed maar de nieuwe generatie jonge kereltjes komt er nu weer aan....
Valt me toch alles mee vind ik. Ze komen hard die neiwue maar hij gaat hard mee
Dacht dat wel beetje over was nadat Wiig voig jaar X-games won maar bij BEO staat ie in alle onderdelen toch zeer hoog.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:47:46 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_56133773
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Bochtjes gaat al redelijk. Is afwachten wat er nog lukt na 3/4 jaar verder.

Lift is ook leuk. Waren keer in Snowplanet. ging ze onderuit met de lift en niet heel zacht nu vindt ze lift kut. weer ff proberen dus.

les voor biertje?
gatorade...

enne, bedoel ook niet te zeggen dat Shaun gelijk onderaan staat... maar ik denk dat zijn echte hoogtijdagen (alles winnen ) wel over aan t gaan zijn.... nog steeds een geniale halfpipe rider hoor
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:53:01 #274
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56133885
Vet.. ik ga 3 keer op wintersport. Normaal gaan we elk jaar met mijn werk een weekend naar Oostenrijk, maar dit jaar hadden ze voor het eerst een soort poll gehouden wat we wilde doen. Kwam iets anders op nummer 1, maar er hebben een aantal mensen nogal lopen doorzeuren waardoor we alsnog gaan.

Hopelijk kan ik vrijkrijgen op mijn opdracht (zit in de detachering) aangezien we bezetting moeten hebben. Weer 2 dagen extra boarden.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:47:55 #275
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_56135124
Momenteel knal ik met deze combi de piste af:

Option Jordan Mendenhall 2006

Rome 390

Voor mijn gevoel mis ik een stuk controle. Ik denk zelf dat dit aan de plank ligt. Op hoge snelheid voelt de plank instabiel aan. Of ligt dit gewoon aan mezelf en is deze plank "te speels" voor mijn boardkunsten. (Dit wordt mijn 4e jaar.)
Welke board raden jullie mij aan.?
Mijn voorkeur gaat uit na een free ride/ all mountain board
pi_56138173
Terug uit Zell am See en Kaprun, lekker kampje gedraait daar.

Mn dagen waren wel relaxed, twee uur in de ochtend en twee uur in de middag lesgeven. Daarna en ervoor nog even zelf kunnen boarden en de laatste dag geheel zelf kunnen boarden.
4 Dagen Zell am See gehad en 1 dag Kaprun, die echt te masterlijk was. Er was super harde wind (s'middags), zodat alle liften werden afgesloten, behalve de gondels naar het middel station en die grote gondel naar het hoogste punt. Ik met mn kids die gondel in en de hele gletsjer voor mij alleen. Puntje afspreken en lekker vlammen naar beneden De sneeuw was ook nog goed te doen en vanaf het mittelstation off piste naar beneden kunnen boarden totaan de laatste gondel naar beneden (na de les, met een andere instructeur). Was wel even een machtig gevoel.. om onderaan aan te komen met alle scholiertjes die met grote ogen naar ons aan het kijken waren .. Volgensmij is dat stuk wel bekend bij sommige.. Het was sowieso leuk om terug te gaan naar de plek waar ik mn Anwarter heb gehaald, maar met veel meer sneeuw nu.

Ligt ook wel een leuk funparkje daar, DC's lab.. lekker afwisselend en voor het eerst weer een beetje geoefend met grinden, na mijn gebroke pols van afgelopen jaar. Super goed gevoel aan over gehouden dus, zaterdag maar weer op naar les 4 vallees in Swiss.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:11:02 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_56138630
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Bramvanlith het volgende:
Terug uit Zell am See en Kaprun, lekker kampje gedraait daar.

Mn dagen waren wel relaxed, twee uur in de ochtend en twee uur in de middag lesgeven. Daarna en ervoor nog even zelf kunnen boarden en de laatste dag geheel zelf kunnen boarden.
4 Dagen Zell am See gehad en 1 dag Kaprun, die echt te masterlijk was. Er was super harde wind (s'middags), zodat alle liften werden afgesloten, behalve de gondels naar het middel station en die grote gondel naar het hoogste punt. Ik met mn kids die gondel in en de hele gletsjer voor mij alleen. Puntje afspreken en lekker vlammen naar beneden De sneeuw was ook nog goed te doen en vanaf het mittelstation off piste naar beneden kunnen boarden totaan de laatste gondel naar beneden (na de les, met een andere instructeur). Was wel even een machtig gevoel.. om onderaan aan te komen met alle scholiertjes die met grote ogen naar ons aan het kijken waren .. Volgensmij is dat stuk wel bekend bij sommige.. Het was sowieso leuk om terug te gaan naar de plek waar ik mn Anwarter heb gehaald, maar met veel meer sneeuw nu.

Ligt ook wel een leuk funparkje daar, DC's lab.. lekker afwisselend en voor het eerst weer een beetje geoefend met grinden, na mijn gebroke pols van afgelopen jaar. Super goed gevoel aan over gehouden dus, zaterdag maar weer op naar les 4 vallees in Swiss.
nice man

Kaprun FTW
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:44:17 #278
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56139676
Ik zit Catch the Vapors te kijken en daar zit een stuk in met Jeremy Jones die een helidrop krijgt en echt op een super maar ook echt super steil stuk naar beneden gaat met een camera op zijn helm. Ik voel meteen hoogtevrees opkomen als ik er naar kijk.
pi_56139771
Mijn snowboardvakantie zit er ook al weer even op, ben de eerste week van het jaar naar les sybelles geweest. Wel tof gehad, qua drukte veel het heel erg mee Rnej.

Ben ook voor het eerst in een snowpark geweest, voornamelijk wat kleine sprongen geprobeerd en dat ging best aardig. Ik was de enige van mn lesgroep die niet steeds op de tafel landde, maar iets doen tijdens de sprong lukt me dan weer niet. Heb een 180 geprobeerd, maar om de een of andere reden land ik dan altijd dwars, de eerste keer was 90 graden en daarna steeds 270.

Vanmiddag naar Zoetermeer geweest. Weer een hele tijd naar die grote schans staan kijken en weer niet gedaan. Zo'n beetje de helft van de mensen landden op die tafel, terwijl ze vanaf het begin rechtdoor gingen en niet afremden, dus het heeft denk ik een groot deel met de afzet te maken. En dat is bij mij als beginner vast niet erg goed, dus daarom niet gedaan. Is dat ding niet ook niet gewoon te hoog voor de hoeveelheid vaart die je kan maken en het platte stuk niet te lang?

Toch lijkt het me wel tof om het eea aan freestyle tricks te kunnen. Sowieso wil ik een helm kopen voordat ik echt gevaarlijke dingen doe. Nog wat tips waar ik mee moet beginnen?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:56:26 #280
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56140009
Volgens mij moet je wel aardige ollies kunnen maken, zodat je goed van de kicker komt.
pi_56140182
Mja zou goed kunnen, maar voor die kleine kickers was het geen enkel probleem als ik gewoon sprong. Overigens kan ik wel redelijk ollieen als ik stil sta, maar zodra ik beweeg, kom ik amper meer los.
pi_56140522
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Schuifpui het volgende:
Mijn snowboardvakantie zit er ook al weer even op, ben de eerste week van het jaar naar les sybelles geweest. Wel tof gehad, qua drukte veel het heel erg mee Rnej.

Ben ook voor het eerst in een snowpark geweest, voornamelijk wat kleine sprongen geprobeerd en dat ging best aardig. Ik was de enige van mn lesgroep die niet steeds op de tafel landde, maar iets doen tijdens de sprong lukt me dan weer niet. Heb een 180 geprobeerd, maar om de een of andere reden land ik dan altijd dwars, de eerste keer was 90 graden en daarna steeds 270.

Vanmiddag naar Zoetermeer geweest. Weer een hele tijd naar die grote schans staan kijken en weer niet gedaan. Zo'n beetje de helft van de mensen landden op die tafel, terwijl ze vanaf het begin rechtdoor gingen en niet afremden, dus het heeft denk ik een groot deel met de afzet te maken. En dat is bij mij als beginner vast niet erg goed, dus daarom niet gedaan. Is dat ding niet ook niet gewoon te hoog voor de hoeveelheid vaart die je kan maken en het platte stuk niet te lang?

Toch lijkt het me wel tof om het eea aan freestyle tricks te kunnen. Sowieso wil ik een helm kopen voordat ik echt gevaarlijke dingen doe. Nog wat tips waar ik mee moet beginnen?
Hoe/waar is het snowpark in les sybelles?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_56140860
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef unioz het volgende:

[..]

Hoe/waar is het snowpark in les sybelles?
Boven op de berg naast de verbindingspiste/lift tussen corbier en sorlin/toussuire, direct naast die lange sleeplift. Het eerste stuk is een boardercross en daarna een klein snowpark met een stuk of 4 kickers. (meeste dubbel een kleine met groene markering en een net iets hogere met blauwe markering.) Verder nog wat van die plateaus, een rechte, een met twee hobbels en een bocht en een verticaal ding, Ken al die namen niet. Er was geen half pipe.
pi_56141026
was dat het enige park in het hele gebied?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_56141133
Yup, toen wel. Op de kaart stonden nog wel 2 plaatsen aangegeven geloof ik maar daar was (nog) niets. Het park was trouwens ook alleen de laatste drie dagen van mijn vakantie open.
pi_56145431
Jaar geleden zei ik dat Snowgames uit de OP kon omdat toch waarschijnlijk niet meer door ging, na jaren geen echt nieuwe ontwikkelingen waren.
Maar ze hebben toch nog op een andere manier voor elkaar gekregen het geld bij elkaar te krijgen
Natuurlijk gaat niks boven de echte bergen, maar hier wil ik zeker wel is naar toe gaan als het er staat
Word namelijk erg groot(100.000 m2) voor indoorbaan, het word meer dan 3 keer zo groot als Snowworld LG nu.

Persbericht van Snowgames website (PDF)
Filmpje(Franstalig)

maquette(uit het filmpje)

[ Bericht 2% gewijzigd door sander89 op 19-01-2008 02:38:34 ]
............................
pi_56147187
Mooie kikker Sander...
pi_56147214
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:36 schreef _Arthur het volgende:
Mooie kikker Sander...
Heb hem gefixt, maar was foutje had van andere site geplukt zonder te kijken waar die gehost word.
............................
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:34:24 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56150948
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef Dsquared2 het volgende:
Momenteel knal ik met deze combi de piste af:

Option Jordan Mendenhall 2006
[ afbeelding ]

Rome 390
[ afbeelding ]

Voor mijn gevoel mis ik een stuk controle. Ik denk zelf dat dit aan de plank ligt. Op hoge snelheid voelt de plank instabiel aan. Of ligt dit gewoon aan mezelf en is deze plank "te speels" voor mijn boardkunsten. (Dit wordt mijn 4e jaar.)
Welke board raden jullie mij aan.?
Mijn voorkeur gaat uit na een free ride/ all mountain board
Vooral de Rome bindingen zullen kut rijden

Maar serieus. beetje afhankelijk van je gewicht, lengte en foetengrootte maar is een Rome Anthem niets? Of een Burton Custom? Of misschien een Rome Design?
Om maar een paar Rome mogelijkheden er tussendoor te gooien aangezien je ook al Rome bindingen hebt

Btw, ik zie net dat Rome outerware gaat maken. Zitten wel coole dingen tussen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:36:02 #290
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56150979
Voorspellingen voor deze week zijn niet zo heel denderend. 0 graden grens ligt op sommige plekken boven de 2000 meter. Volgens de ANWB zou het alleen wel kouder moeten gaan worden (ooit).

Volgende week vertrek ik naar Oostenrijk en dan verwacht ik dat er bij aankomst een dikke laag poeder ligt of in ieder geval gaat vallen op het moment dat ik aankom.
pi_56153336
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef sander89 het volgende:
Heb hem gefixt, maar was foutje had van andere site geplukt zonder te kijken waar die gehost word.
Mocht die toko open zijn ga ik er zeker een keertje kijken.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:21:01 #292
71115 Rnej
I walk the line
pi_56154215
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Schuifpui het volgende:

zoetermeer?

mensen die de tafel raken zetten niet af en pakken het startblok niet.. de schans is prima te halen nu...
heb m vanmorgen 1 keer gesprongen zonder afzetten maar wel met startblok en ging prima

heb op een evil twin 1.55 (van basje) gereden.... leuk plankje .... wel erg klein voor mijn dikke billen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:39:14 #293
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56156118
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

zoetermeer?

mensen die de tafel raken zetten niet af en pakken het startblok niet.. de schans is prima te halen nu...
heb m vanmorgen 1 keer gesprongen zonder afzetten maar wel met startblok en ging prima

heb op een evil twin 1.55 (van basje) gereden.... leuk plankje .... wel erg klein voor mijn dikke billen
En ik heb op de Flag 160 van Rnej gereden. Wel een beetje groot voor me korte pootjes maar reed lekker wat ik kan zeggen na 1 afdeling
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:43:47 #294
71115 Rnej
I walk the line
pi_56156261
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:39 schreef Basje_B het volgende:

[..]

En ik heb op de Flag 160 van Rnej gereden. Wel een beetje groot voor me korte pootjes maar reed lekker wat ik kan zeggen na 1 afdeling
vooral de bindingen waren een beetje te groot
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:12:06 #295
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_56157077
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

vooral de bindingen waren een beetje te groot
je meot ook zonder voorste strap kunnen rijden
  zaterdag 19 januari 2008 @ 19:57:39 #296
71115 Rnej
I walk the line
pi_56161035
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:28 schreef ForumGek het volgende:
Does yo chain hang low
Do it wobble to the flo
Does it shine in the light
Is it platinum, Is it gold
Could you throw it over ya shoulda
If ya hot, to make ya cold
Do your chain hang low

Eddie Wall
Does your chain hang low
Does it wobble to and fro
Is it made of plastic,
is it platinum, is it gold?
can you throw it over your shoulder like a continental soldier
does your chain hang low

maak ik ervan
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:10:00 #297
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56161365
Jullie hebben beide gelijk..
De orginele tekst is met die Does it shine in the light, maar Eddie heeft denk ik iets te veel drankjes op want hij zingt die regel niet.

Original Lyrics: http://www.lyricsdrive.co(...)ain-hang-low-lyrics/

Oja en nog beter: http://www.youtube.com/watch?v=nKVrIYnmxZE
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:12:27 #298
71115 Rnej
I walk the line
pi_56161453
wwhehe dope

jaaah maar in mtn lab 1.5 drinken ze geen bier maar fris, check de photoshops maar

[ Bericht 9% gewijzigd door Rnej op 19-01-2008 20:18:41 ]
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:25:46 #299
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56161826
En Whiskey is plotseling een lelijke goude beker.

zaterdag 19 januari 2008 @ 20:28:50 #300
71115 Rnej
I walk the line
pi_56161903
ennn Todd Richards heeft iets aan z'n onderkaak.......

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')