alle tips zijn welkom.......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan je vriendin wel wat tips gaan geven, of moet het ook over snowboarden gaan?
Tip1: rnej werkt niet meer bij snowworld, maar je kunt hem vast zo gek krijgen dat hij toch priveles gaat gevenquote:
Alleen is dat mischien dan niet op de pistequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef XL het volgende:
Tip1: rnej werkt niet meer bij snowworld, maar je kunt hem vast zo gek krijgen dat hij toch priveles gaat geven
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef XL het volgende:
[..]
Tip1: rnej werkt niet meer bij snowworld, maar je kunt hem vast zo gek krijgen dat hij toch priveles gaat geven
grapje zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef Basje_B het volgende:
Rnej.
Wil je zaterdag rond 12 uur gaan werken. Ik heb nog een tegoed bon (pluim) maar alle lessen zitten vol.
Les is voor me vriendin die paar tips wil hebben
Dikke shit. Doe Rob de groeten van mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw, ik vertrek naar Laax. Tot donderdag!
Shit. Moet ik nog vroeg me nest uit ook. Is toch gauw uurtje rijden naar World.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
grapje zeker
an sich geen probleem om een keertje paar tips te geven maar op zaterdag om 12 uur voor mn lol in snowworld gaan staan doe ik voor niemand.. veel te druk...
10 uur en we hebben een deal
lemme know, ik ben wel weer in voor wat indoorboarden.... kijken of ik t nog kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Shit. Moet ik nog vroeg me nest uit ook. Is toch gauw uurtje rijden naar World.
Waarom zit er verdomme een einddatum op zo'n bon.had leiver geld gehad dan ervoor.
Laat je nog wel weten. kijken of ik wel zo vroeg me bed uit wilquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
lemme know, ik ben wel weer in voor wat indoorboarden.... kijken of ik t nog kan
als t goed is mag ik nog gratis naar binnen enzo
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Laat je nog wel weten. kijken of ik wel zo vroeg me bed uit wil
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even een vraagje.
Zijn jullie ook bijgelovig wat betreft snowboard?
Ik ben normaal helemaal niet bijgelovig, maar als het komt kom boarden wel.
Voorbeeld 1: Ik doe nooit een sjaal aan tijdens het boarden. Reden daarvoor is dat tijdens mijn eerste week vakantie ik om mijn muil, mijn elleboog genkneusd, ben gegaan de dag dat ik een sjaal aan had. Heel de week geen sjaal aan gehad en precies op die dag dat ik voor het eerst een sjaal om had ging het mis. Weg rest van vakantie. Al is het -30. Ik doe geen sjaal om.
Voorbeeld 2: Het een broek die ik nooit meer aan doen en die nu in mijn kast weg zit te rotten. Reden daarvoor is dat ik op de dag die broek aandeed ik ziek begon te worden. Bijna heel de week in bed gelegen met een griep. Weg vakantie en die broek zal ik nooit meer aan doen.
Jullie ook zoiets?
Lol, nee absoluut nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even een vraagje.
Jullie ook zoiets?
psshquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Lol, nee absoluut niet![]()
Verder draag ik geen sjaal maar een Polar Buff. Lekker rond je nek en geen gezever met 'sjaals'.
Zowel dus als nekding als hoofddeksel te gebruiken:
[ afbeelding ]
haha dat is die Bataleon bandana en die andere is van Neff? Die van Neff zijn met fleece aan de achterkant. Lekker warm.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
pssh
bandana's! ghetto steez!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha dat is die Bataleon bandana en die andere is van Neff? Die van Neff zijn met fleece aan de achterkant. Lekker warm.
Ik ben er morgen rond 11 uur troweuns Rnej.
10 uur is beetje te vroeg. dan moet ik om 8 uur me nest uit op me vrije dag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
mmmm ... ff over nadenken of ik over de hoofden wil lopen
je chickie kan al een beetje boarden neem k aan? .. dan ga ik gewoon lekker om 10 uur de baan op en dan zie ik jullie wel verschijnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Basje_B het volgende:
[..]
10 uur is beetje te vroeg. dan moet ik om 8 uur me nest uit op me vrije dag.
lopen...? doen we neit aan knallen gewoon overal doorheen.
Met snowboarden heb ik dat niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even een vraagje.
Ik ben normaal helemaal niet bijgelovig, maar als het komt kom boarden wel.
Voorbeeld 1: Ik doe nooit een sjaal aan tijdens het boarden. Reden daarvoor is dat tijdens mijn eerste week vakantie ik om mijn muil, mijn elleboog genkneusd, ben gegaan de dag dat ik een sjaal aan had. Heel de week geen sjaal aan gehad en precies op die dag dat ik voor het eerst een sjaal om had ging het mis. Weg rest van vakantie. Al is het -30. Ik doe geen sjaal om.
Voorbeeld 2: Het een broek die ik nooit meer aan doen en die nu in mijn kast weg zit te rotten. Reden daarvoor is dat ik op de dag die broek aandeed ik ziek begon te worden. Bijna heel de week in bed gelegen met een griep. Weg vakantie en die broek zal ik nooit meer aan doen.
Jullie ook zoiets?
1 week gedaan in val thorens. Valt mee dus. Ze had daar kut les van zo'n leraar die er geen zin meer in had.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
je chickie kan al een beetje boarden neem k aan? .. dan ga ik gewoon lekker om 10 uur de baan op en dan zie ik jullie wel verschijnen
(zoek de zwarte pants, rode jas en de witte rome flag 160)
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaaltquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
1 week gedaan in val thorens. Valt mee dus. Ze had daar kut les van zo'n leraar die er geen zin meer in had.
haha ik ga zoeken.
Zo erg is in natura uitbetaald krijgt toch ook weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaalt
is gauw genoeg over, op de laatste X-games deed ie t goed maar de nieuwe generatie jonge kereltjes komt er nu weer aan....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Basje_B het volgende:
Electric overgenomen door Volcom
http://www.boardsportsource.com/show_news_item/26316/en
Cheryl 3de in semi-finals BEO half-pipe
Bij semi-finals slope uitgeschakeld.
Shaun White trouwens weer oppermachtig.
ssjjjjt, straks leest basje tquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo erg is in natura uitbetaald krijgt toch ook weer niet
Bochtjes gaat al redelijk. Is afwachten wat er nog lukt na 3/4 jaar verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja, als ze iig al bochtjes kan en met de lift, dan vind ik t prima, ultieme beginnerslessen geef ik liever niet zonder dat snowworld me er dik voor betaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |