abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 21:26:23 #121
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56033875
op extreme sports channel is ook altijd wel iets met snowboarden

krijg alleen maar meer zin, nog 12 daagjes
  maandag 14 januari 2008 @ 21:31:41 #122
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56034009
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Fugie het volgende:
op extreme sports channel is ook altijd wel iets met snowboarden

krijg alleen maar meer zin, nog 12 daagjes
Ik vind dat altijd een beetje bagger. Je hebt die gast die altijd backcountry gaat boarden, maar nooit zo heel stabiel op zijn board staat en dat is het wel een beetje.

Alweer het 2e appartement in Les Deux Alpes wat volzit ondanks dat de reisorganisatie van te voren anders aangeeft. Op naar appartement nummer 3.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 14 januari 2008 @ 21:33:33 #123
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56034079
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd een beetje bagger. Je hebt die gast die altijd backcountry gaat boarden, maar nooit zo heel stabiel op zijn board staat en dat is het wel een beetje.
ik heb het nog maar net, dus waarschijnlijk zie ik alles voor het eerst en is het over een paar maanden ook allemaal herhaling en suf
  maandag 14 januari 2008 @ 22:00:41 #124
71115 Rnej
I walk the line
pi_56034844
mm ,ik heb de winter x-games gekeken op extreme sports, dat was zeker weten wel nice .. komt dat niet meer zoveel dan? dat was echt heerlijk om te kijken
  maandag 14 januari 2008 @ 22:02:08 #125
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56034886
haha vet.. Zit MTN.LAB 1.5 te kijken en Travis Pastrana (die motorrijder die de eerste was met een dubbele backflip) die gaat zonder dat hij kan boarden meteen op een kicker proberen een backflip te maken (zonder goed resultaat).

Ik wist wel dat je dus ergens een steekje los moet hebben om op dat niveau te sporten (maakt niet uit welke sport).
  maandag 14 januari 2008 @ 22:06:55 #126
71115 Rnej
I walk the line
pi_56035047
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef WaSTeiL het volgende:
haha vet.. Zit MTN.LAB 1.5 te kijken en Travis Pastrana (die motorrijder die de eerste was met een dubbele backflip) die gaat zonder dat hij kan boarden meteen op een kicker proberen een backflip te maken (zonder goed resultaat).

Ik wist wel dat je dus ergens een steekje los moet hebben om op dat niveau te sporten (maakt niet uit welke sport).
dat is nou net wat al in de trailer zat ... verdomme ik wil die film ook!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:27:35 #127
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56035712
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat is nou net wat al in de trailer zat ... verdomme ik wil die film ook!
Ik zal dan niet zeggen dat het begin helemaal gaaf is aangezien ze in jaren 80/90 stijl iets opgenomen hebben. Tenminste het is goed gedaan dat het best wel eens uit die periode kan komen met de fluoresende pakken en foute boards.. oja en vergeet de buideltasjes en snorren niet.
pi_56036657
nog een stukje uit die film: http://youtube.com/watch?v=wB4RSKvufak
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  maandag 14 januari 2008 @ 23:10:18 #129
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56037078
Mooi dat Eighties stukje in MTN LAB....

Dat Jacob Ellis ook valt voor die finishlijn

http://www.youtube.com/watch?v=IKmCCIjgY4E
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 14 januari 2008 @ 23:47:40 #130
71115 Rnej
I walk the line
pi_56038119
te sexy !! die subaru!
pi_56052443
Does yo chain hang low
Do it wobble to the flo
Does it shine in the light
Is it platinum, Is it gold
Could you throw it over ya shoulda
If ya hot, to make ya cold
Do your chain hang low

Eddie Wall
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:44:16 #132
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_56055739
Hey mensen,

Ik heb even een probleempje. Eigenlijk een probleempje gehad tijdens mijn vakantie.
Ben net een paar dagen terug van een weekje boarden in Crans Montana, Zwitserland.
Te gekke vakantie gehad, goed sneeuw, dagen met een lekker zonnetje en ben heelhuids teruggekomen

Ik had alleen tijdens mijn vakantie bijna constant last gehad van pijn in mijn voeten, kuiten en in mindere maten bovenbenen. Normaal heb ik er geen last van, maar de afgelopen week was het echt heel erg. Heb van alles geprobeerd. Schoenen strakker en losser, bindingen strakker en losser en anders afgesteld, maar niks hielp.
Zoals ik het al zei heb ik er normaal geen last van.
Iemand idee hoe het komt en hoe het eventueel te verhelpen is? Het is misschien een lastig te beantwoorden vraag maar brandt maar los.
Ik heb een Burton Air board, Burton Mission bindingen en Burton Ruler boots.

Alvast bedankt.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:23:40 #133
71115 Rnej
I walk the line
pi_56056763
ik heb meestal meer pijn als ik langer niet geboard heb... dan zijn mn voeten er gewoon niet meer aan gewend en doet het fucking veel pijn... als ik elke week op de baan sta @ zoetermeer dan voel ik er niets meer van....

dusss eigenlijk bedoel ik te zeggen dat dat de enige verklaring is die ik je kan bieden... :S.. denk niet dat je er veel aan hebt
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:37:40 #134
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_56057097
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:23 schreef Rnej het volgende:
ik heb meestal meer pijn als ik langer niet geboard heb... dan zijn mn voeten er gewoon niet meer aan gewend en doet het fucking veel pijn... als ik elke week op de baan sta @ zoetermeer dan voel ik er niets meer van....

dusss eigenlijk bedoel ik te zeggen dat dat de enige verklaring is die ik je kan bieden... :S.. denk niet dat je er veel aan hebt
Nou het enige medicijn wat kan helpen is nog een weekje gaan boarden. Te gek medicijn
pi_56057431
Niet gewoon spierpijn?

En hoe is je stance op je board? Ik heb idem schoenen en bindingen (beide '07) alleen dan op een Nitro Suprateam en heb op het eind van de dag alleen last van vermoeidheid (lees: geen conditie..).
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:12:25 #136
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_56057975
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef _Arthur het volgende:
Niet gewoon spierpijn?

En hoe is je stance op je board? Ik heb idem schoenen en bindingen (beide '07) alleen dan op een Nitro Suprateam en heb op het eind van de dag alleen last van vermoeidheid (lees: geen conditie..).
Het is geen spierpijn want ik heb er alleen last van als ik alles aan heb en ga boarden. Daarnaast heb ik er geen last van. Ik heb een slechte conditie, maar een dag (of eigenlijk gezegd een week) boarden hou ik wel vol.
Ik denk ook dat het komt door de ligging van ons huisje want elke dag moeten we een meter of 200 naar boven lopen met een zeg maar gerust hoge steigingspercentage om thuis te komen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:14:53 #137
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56058031
Ik denk dat je gewoon een beetje oude man begint te worden. Dit zijn de eerste tekenen.. bereid je nog maar voor op het ergste..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:18:55 #138
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_56058138
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik denk dat je gewoon een beetje oude man begint te worden. Dit zijn de eerste tekenen.. bereid je nog maar voor op het ergste..
Je hebt helemaal gelijk. Ik begin ook echt oud te worden Ik riep dat ook heel de tijd tijdens de vakantie
Nogmaals bevestigd
pi_56059512
Jeuj, waarschijnlijk dit weekend naar Mount Tremblant (ja die in Canada ) zit hier inmiddels 1.5 week als exchange student, met het geluk dat er een snowboard vereniging is Ben in London, Ontario.. incl. piste in de stad zelf met een total elevation van.. jawel 33 meter

Nog een tip voor de mensen die naar Canada gaan, vlieg niet met Air Canada.. ze hebben m'n snowboard kwijtgeraakt.. Heb ze 30 keer geprobeerd te bellen, namen nooit op.. uiteindelijk via United Airlines erachter gekomen dat m'n board een dag later was gearriveerd op Toronto airpot.. daar zelf naar toe gereisd.. even in de Terminal gekeken, en tussen 500 andere stukken bagage lag m'n board daar gewoon. Op de website staat nogsteeds als status: TRACING CONTINUES. PLEASE CHECK BACK LATER
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:33:07 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56060123
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:00 schreef Rnej het volgende:

[..]

booster is ook crap

alle core-boardmerken zijn wel prima

686, burton, volcom, grenade ... etc

(billabong, protest en o'neill zijn niet core..... alhoewel oneill wel redelijke gloves maakt voor de centen )

let er wel op, dat als je pipegloves koopt ze niet erg waterdicht zijn.. ze drogen wel snel (tenzij je leather koopt... mmmMMMmmmMMM)

dat dainese spul is idd erg duur, maar stiekem wel ongelofeloos goed spul ... ga je lang mee doen
een setje burton handschoenen kan ik aan t eind van een seizoen weggooien maar dat heb je niet met dainese
Protest vind ik zeker wel een beetje core.
Maar goed, het is maar waar je een zinloze discussie over wil houden.

Belangrijker:
Kunnen we ff allemaal dit topic afkraken, want het is weer te lachwekkend voor woorden

Wed'ze snowboards
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:34:37 #141
71115 Rnej
I walk the line
pi_56060169
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Protest vind ik zeker wel een beetje core.
Maar goed, het is maar waar je een zinloze discussie over wil houden.

Belangrijker:
Kunnen we ff allemaal dit topic afkraken, want het is weer te lachwekkend voor woorden

Wed'ze snowboards
idd, protest is meer core aan t worden volgens wat mensen die bij oneill werken ..... en die geloof ik wel qua markt-expertise

ennn ik heb zegmaar zo'n beetje iedereen die meeging op wintersport moeten vertellen dat wed'ze zuigt.... maar echt half frankrijk rent rond met die shit... omdat het zo lekker goedkoop is.... ik denk dat ik met 2 bochten die boards zo doormidden hak
pi_56062147
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

idd, protest is meer core aan t worden volgens wat mensen die bij oneill werken ..... en die geloof ik wel qua markt-expertise

ennn ik heb zegmaar zo'n beetje iedereen die meeging op wintersport moeten vertellen dat wed'ze zuigt.... maar echt half frankrijk rent rond met die shit... omdat het zo lekker goedkoop is.... ik denk dat ik met 2 bochten die boards zo doormidden hak
nee al die fransen hebben een decathlon overal van 30 euro Het liefst in rood met schijtoranje of strontwit met grijs. En allemaal dezelfde helm. Ook van de decathlon. Decathlon is prima hoor, maar die dingen . Quecha (zo klinkt het als dat ding breek
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:10:08 #143
71115 Rnej
I walk the line
pi_56062869
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef Flaccid het volgende:

[..]

nee al die fransen hebben een decathlon overal van 30 euro Het liefst in rood met schijtoranje of strontwit met grijs. En allemaal dezelfde helm. Ook van de decathlon. Decathlon is prima hoor, maar die dingen . Quecha (zo klinkt het als dat ding breek
wed'ze en quecha is allebei van decathlon dude
pi_56066648
Vorig jaar in Val Tho heel veel Quecha gezien idd, beetje noobish !
Fingerspitzgefühl
pi_56071100
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef Rnej het volgende:

[..]

wed'ze kende ik niet. is dat nieuw?

deze heeft echt iedereen (al die kleine koters)
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:46:12 #146
71115 Rnej
I walk the line
pi_56072338
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:03 schreef Flaccid het volgende:

[..]

wed'ze kende ik niet. is dat nieuw?
weetniet, tis ook een huismerk van decrapthlon....

de helmpjes zijn wel CE gekeurd enzeau... maar ik weeeeet nie heurrr...

vooral de boards en bindingen zijn overduidelijk echt heel erg kut... mijn ingenieursinstinct geeft echt volle bak alarm als ik die bindingen in mn handen heb
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:15:06 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56073037
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

Ach, Protest doet het gewoon heel erg slim.
Ze kijken heel goed naar andere merken en halen daar alle (volgens hun) goede eigenschappen uit.
Een jaar laten komen ze met nieuwe jassen waar die technieken in zitten.
Ze lopen dus altijd eigenlijk een jaar achter maar ja. Hoe boeiend is dat.

en ze timmeren tegenwoordig wel hard aan de weg met hun teamriders enzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:18:56 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56073129
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef Rnej het volgende:

[..]

Nou moet ik wel zeggen dat Quechua niet eens zo heel slecht hoeft te zijn.
Ik heb een keer met een gast een seizoen op de kamer gezeten die op een Quechua reed en die reed echt hard op dat ding. Kon ook wel "aardig" boarden trouwens (NL kampioen boardercross paar jaar terug)
Reed er trouwens op omdat hij daardoor gesponsord werd.

Ik begrijp trouwens niet dat mensen zo naief kunnen zijn dat ze denken dat zo goedkoop mogelijk ook het best bij een beginner past.
Je begrijpt toch ook wel dat huismerken van dat soort winkels gewoon crap zijn...
pi_56074021
Tjah, en in dat geval gaat het nog maar om een hobby.

In onderstaand topic is het heel wat erger (gevaarlijker). In TS' familie is hoge bloeddruk vastgesteld en nou wil TS regelmatig zijn eigen bloeddruk meten. Prima denk je. Maar het moet op de allergoedkoopste manier. Iedereen roept dat ie dat niet meot doen en goedgekeurde meters kopen. Maar nee hoor, meneer neemt de allergoedkoopste meter die er is. Dat is gewoon spelen met je leven, ik zeg het je !

Bloeddrukmeters...
Fingerspitzgefühl
pi_56074186
Die rode gloves met 6 vingers op pagina 2 zijn echt te vet Welk merk is dat, en waar verkopen ze die lijken me echt gaaf.

Ik ben trouwens nieuw in dit draadje. Ik board nu ongveer 4 a 5 weken, en kan het nu aardig goed. Dit jaar vertrekken we 2 maart naar Mayrhofen. tevens eerste keer Oostenrijk, hiervoor elke keer naar zuid Duitsland geweest, Bolsterlang enzo. Dus ik ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')