Ik vind dat altijd een beetje bagger. Je hebt die gast die altijd backcountry gaat boarden, maar nooit zo heel stabiel op zijn board staat en dat is het wel een beetje.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Fugie het volgende:
op extreme sports channel is ook altijd wel iets met snowboarden
krijg alleen maar meer zin, nog 12 daagjes
ik heb het nog maar net, dus waarschijnlijk zie ik alles voor het eerst en is het over een paar maanden ook allemaal herhaling en sufquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje bagger. Je hebt die gast die altijd backcountry gaat boarden, maar nooit zo heel stabiel op zijn board staat en dat is het wel een beetje.
dat is nou net wat al in de trailer zatquote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef WaSTeiL het volgende:
haha vet.. Zit MTN.LAB 1.5 te kijken en Travis Pastrana (die motorrijder die de eerste was met een dubbele backflip) die gaat zonder dat hij kan boarden meteen op een kicker proberen een backflip te maken (zonder goed resultaat).
Ik wist wel dat je dus ergens een steekje los moet hebben om op dat niveau te sporten (maakt niet uit welke sport).
Ik zal dan niet zeggen dat het begin helemaal gaaf is aangezien ze in jaren 80/90 stijl iets opgenomen hebben. Tenminste het is goed gedaan dat het best wel eens uit die periode kan komen met de fluoresende pakken en foute boards.. oja en vergeet de buideltasjes en snorren niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is nou net wat al in de trailer zat... verdomme ik wil die film ook!
Nou het enige medicijn wat kan helpen is nog een weekje gaan boarden. Te gek medicijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:23 schreef Rnej het volgende:
ik heb meestal meer pijn als ik langer niet geboard heb... dan zijn mn voeten er gewoon niet meer aan gewend en doet het fucking veel pijn... als ik elke week op de baan sta @ zoetermeer dan voel ik er niets meer van....
dusss eigenlijk bedoel ik te zeggen dat dat de enige verklaring is die ik je kan bieden... :S.. denk niet dat je er veel aan hebt![]()
Het is geen spierpijn want ik heb er alleen last van als ik alles aan heb en ga boarden. Daarnaast heb ik er geen last van. Ik heb een slechte conditie, maar een dag (of eigenlijk gezegd een week) boarden hou ik wel vol.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef _Arthur het volgende:
Niet gewoon spierpijn?
En hoe is je stance op je board? Ik heb idem schoenen en bindingen (beide '07) alleen dan op een Nitro Suprateam en heb op het eind van de dag alleen last van vermoeidheid (lees: geen conditie..).
Je hebt helemaal gelijk. Ik begin ook echt oud te wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik denk dat je gewoon een beetje oude man begint te worden. Dit zijn de eerste tekenen.. bereid je nog maar voor op het ergste..
Protest vind ik zeker wel een beetje core.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
booster is ook crap![]()
alle core-boardmerken zijn wel prima
686, burton, volcom, grenade ... etc
(billabong, protest en o'neill zijn niet core..... alhoewel oneill wel redelijke gloves maakt voor de centen)
let er wel op, dat als je pipegloves koopt ze niet erg waterdicht zijn.. ze drogen wel snel (tenzij je leather koopt... mmmMMMmmmMMM)
dat dainese spul is idd erg duur, maar stiekem wel ongelofeloos goed spul... ga je lang mee doen
een setje burton handschoenen kan ik aan t eind van een seizoen weggooien maar dat heb je niet met dainese
idd, protest is meer core aan t worden volgens wat mensen die bij oneill werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Protest vind ik zeker wel een beetje core.
Maar goed, het is maar waar je een zinloze discussie over wil houden.
Belangrijker:
Kunnen we ff allemaal dit topic afkraken, want het is weer te lachwekkend voor woorden
Wed'ze snowboards
nee al die fransen hebben een decathlon overal van 30 euroquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, protest is meer core aan t worden volgens wat mensen die bij oneill werken..... en die geloof ik wel qua markt-expertise
ennn ik heb zegmaar zo'n beetje iedereen die meeging op wintersport moeten vertellen dat wed'ze zuigt.... maar echt half frankrijk rent rond met die shit... omdat het zo lekker goedkoop is.... ik denk dat ik met 2 bochten die boards zo doormidden hak
wed'ze en quecha is allebei van decathlon dudequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef Flaccid het volgende:
[..]
nee al die fransen hebben een decathlon overal van 30 euroHet liefst in rood met schijtoranje of strontwit met grijs. En allemaal dezelfde helm. Ook van de decathlon. Decathlon is prima hoor, maar die dingen
. Quecha (zo klinkt het als dat ding breek
wed'ze kende ik niet. is dat nieuw?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
wed'ze en quecha is allebei van decathlon dude
weetniet, tis ook een huismerk van decrapthlon....quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
wed'ze kende ik niet. is dat nieuw?
Ach, Protest doet het gewoon heel erg slim.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, protest is meer core aan t worden volgens wat mensen die bij oneill werken..... en die geloof ik wel qua markt-expertise
Nou moet ik wel zeggen dat Quechua niet eens zo heel slecht hoeft te zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
wed'ze en quecha is allebei van decathlon dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |