ik denk dat jij niet goed genoeg kan lezen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Oneens. Check La Plagne (vrijwel het hele gebied) en Alpe d'Huez (in de buurt van het funpark, 18-baans super higway achterin het gebied, na eerst een stukje zwart). Ook van Chamonix staat me nog het een en ander bij.
Ik denk dat je gewoon niet goed genoeg kan boarden als je de pistes in Frankrijk te steil vindt om te strepen
Je laat je een beetje kennen Rnejquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet goed genoeg kan lezen...
" OVER HET ALGEMEEN "
tuurlijk zijn er in frankijk knalpistes, net als dat er in oostenrijk ook steile smalle pistes zijn.....
maar ik heb nu... 5 franse gebieden van dichtbij gezien en een stuk of 15 oostenrijkse... dus mijn vergelijking gaat misschien niet helemaal op
hoedat? .. die laatste opmerking van jou was om me te stangen, dat weet k ook wel....quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je laat je een beetje kennen Rnej
Pim Stigter is de stand-in voor 1 van die 2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd Daan Schuurmans is![]()
en zijn stand-in kan best leuk boarden
excollega van me... relaxte kerelquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Pim Stigter is de stand-in voor 1 van die 2.
[ afbeelding ]
www.pimstigter.com
Amateurtestsquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Fugie het volgende:
Kwam er gister achter dat ik volgens de amateurtests eigelijk rechtsvoor moet staan
maar ik sta al 4 jaar linksvoorGaat makkelijk switch rijden worden dus
ogen dicht. voeten naast elkaar.. duwen.quote:
Met welke voet zet je af als je aan het steppen bentquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
ogen dicht. voeten naast elkaar.. duwen.
" met welk been sta je voor als je met sokken over parket glijdt"
etc.
met welke voet stap je als eerste de trap op..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Met welke voet zet je af als je aan het steppen bent
drink er eentje voor mij en XL in de crazy daisyquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:40 schreef Bramvanlith het volgende:
Morgen naar Kaprun, t leven is zwaar... Wel weer om les te geven, maar toch
juh, maakt dat eigelijk nog veel uit ? Kan me echt niet meer voorstellen dat ik met rechts voor zou snowboarden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
etc.
nee, die tests kloppen vaak, maar niet altijdquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
juh, maakt dat eigelijk nog veel uit ? Kan me echt niet meer voorstellen dat ik met rechts voor zou snowboarden.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef WaSTeiL het volgende:
De gasten die geen voorkeursbenen hebben noem je toch gewoon skieers aka heumeux?
Ohw dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
etc.
Ik laat beginners altijd een of andere fake test doen, en vervolgens zeg ik dat ze regular zijn. Allemaal de neus dezelfde kant op in de lift zeg maar... zit beter en minder vallen met uitstappen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
juh, maakt dat eigelijk nog veel uit ? Kan me echt niet meer voorstellen dat ik met rechts voor zou snowboarden.
...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef notepad het volgende:
[..]
Ik laat beginners altijd een of andere fake test doen, en vervolgens zeg ik dat ze regular zijn. Allemaal de neus dezelfde kant op in de lift zeg maar... zit beter en minder vallen met uitstappen.
Ok bedankt, zal eens kijken. Geen idee of mijn telefoon logs kan aanmaken, zal ook wel met software moeten dan, heb gewoon Windows Mobile 6.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:49 schreef GenesiZ het volgende:
Voor mijn oude Garmin wandelgps gebruikte ik Mapsource. Daarmee kon ik gemaakte tracklogs inladen en bekijken. Kun je met jouw telefoon logs aanmaken?
Ok on search..quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
AfTrack .. freeware dingetje.... (heb ik me laten vertellen)
[..]
Jaa, was toch wel lachen om te zien...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:16 schreef Rnej het volgende:
Snowfever komt vnaaf op tv!!!! ... SUPERVET!!!! ...
..
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die gasten in die pakjes.. Ik weet niet of ze het van te voren al zijn, maar met zo'n pakje aan krijg je er gratis arrogantie en egoisme bij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
maar alleen als ze een spyder pak aan hebben
Ik hoop dat je een grapje maakt....quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef notepad het volgende:
[..]
Ik laat beginners altijd een of andere fake test doen, en vervolgens zeg ik dat ze regular zijn. Allemaal de neus dezelfde kant op in de lift zeg maar... zit beter en minder vallen met uitstappen.
Overigens, na een paar jaar moeten ze toch fakie leren boarden :-)
Zo'n pakje koop je alleen als je dat al een beetje bent maar het accentueerd het wel heel ergquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die gasten in die pakjes.. Ik weet niet of ze het van te voren al zijn, maar met zo'n pakje aan krijg je er gratis arrogantie en egoisme bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |