Is er geloof ik welquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:36 schreef RichardX het volgende:
[..]
Duidelijk ValTho, tenzij je maar een midweekje gaat ofzo.
Verder nog een vraagje van mij;
nu ben ik in het bezit van een leuke gadget telefoon met ingebouwde GPS (incl. TomTom). Weten jullie of er ook al leuke software is waardoor ik met behulp van mn GPS kan zien welke pistes ik bijvoorbeeld die dag gereden heb? Dus dan de West-Europa kaart niet voor auto's, fietsers of wandelaars maar voor wintersporters met alle pistes erop? Dat zou toch best vet zijn...
De mensen die er verstand van moeten hebben zijn het eenschquote:
AfTrack .. freeware dingetje.... (heb ik me laten vertellen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is er geloof ik wel
Ik heb het wel een keer gezien. geen idee wat voor software het is.
quote:De mensen die er verstand van moeten hebben zijn het eensch
Ik ga in week 5 (van 26 Januari t/m 2 Februari.. Dus we overlappen elkaar wel een klein beetje. De show ga ik in ieder geval niet redden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sneeuw is momenteel top in de omgeving van Konigsleiten.
Wanneer ga je ook alweer precies?
Ik ga 31 januari nog een lang weekendje
Kan best dat jij daar dan ook nog zit.
Als je er toevallig 3 februari nog zit moet je ff langs komen in Gerlos. Er is dan jubileumshow van Michi's Schischule. Moet echt vette show worden. Misschien doe ik ook nog mee
Wat ik in Oostenrijk zou aanraden is een beetje wat je wilt. Voor veel freestyle is natuurlijk Mayrhofen de shit. Of Westendorf (moet ook een vet park zijn)
Voor freeriden zou ik ergens anders heen gaan. Iets waar totaal geen funparks zijn enzo. Komen dan vaak weinig goede snowboarders dus meer pow voor jou (ruimt). Maar St. Anton is ook erg vet
Voor pistes knallen is alles wel goed, als er maar veel van is
hmmm grappigquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik ga in week 5 (van 26 Januari t/m 2 Februari.. Dus we overlappen elkaar wel een klein beetje. De show ga ik in ieder geval niet redden.
Freestyle is niet mijn ding, gaat vooral om een stuk piste knallen en pak offpiste mee waar dat een beetje normaal mogelijk is. Zoek dus vooral veel en als het kan brede pistes en had daarom het idee van Frankrijk.
Het is een beetje afhankelijk van de school en het gebied denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef Fugie het volgende:
heb in st johann weleens een skishowtje gezien, was wel grappig
en een keer toen ik klein was ook, dat ging toen echt nergens over
Bedankt voor de info...heb ze op 0 - 18 gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Persoonlijk zet ik altijd de bindingen op 0 of -3 achter bij een beginner. Voor meestal 15 of 18.
Dit heeft ook veel te maken met de manier waarop ik les geef en de techniek die mijn leerlingen moeten aanleren van mij
Oneens. Check La Plagne (vrijwel het hele gebied) en Alpe d'Huez (in de buurt van het funpark, 18-baans super higway achterin het gebied, na eerst een stukje zwart). Ook van Chamonix staat me nog het een en ander bij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Rnej het volgende:
de breedste knalpistes heb ik vooral in oostenrijk gezien.... in frankrijk is het over t algemeen net iets te steil om volgas te gaan of net te smal .....
gletsjers niet meegerekend uiteraard
ik denk dat jij niet goed genoeg kan lezen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Oneens. Check La Plagne (vrijwel het hele gebied) en Alpe d'Huez (in de buurt van het funpark, 18-baans super higway achterin het gebied, na eerst een stukje zwart). Ook van Chamonix staat me nog het een en ander bij.
Ik denk dat je gewoon niet goed genoeg kan boarden als je de pistes in Frankrijk te steil vindt om te strepen
Je laat je een beetje kennen Rnejquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet goed genoeg kan lezen...
" OVER HET ALGEMEEN "
tuurlijk zijn er in frankijk knalpistes, net als dat er in oostenrijk ook steile smalle pistes zijn.....
maar ik heb nu... 5 franse gebieden van dichtbij gezien en een stuk of 15 oostenrijkse... dus mijn vergelijking gaat misschien niet helemaal op
hoedat? .. die laatste opmerking van jou was om me te stangen, dat weet k ook wel....quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je laat je een beetje kennen Rnej
Pim Stigter is de stand-in voor 1 van die 2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd Daan Schuurmans is![]()
en zijn stand-in kan best leuk boarden
excollega van me... relaxte kerelquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Pim Stigter is de stand-in voor 1 van die 2.
[ afbeelding ]
www.pimstigter.com
Amateurtestsquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Fugie het volgende:
Kwam er gister achter dat ik volgens de amateurtests eigelijk rechtsvoor moet staan
maar ik sta al 4 jaar linksvoorGaat makkelijk switch rijden worden dus
ogen dicht. voeten naast elkaar.. duwen.quote:
Met welke voet zet je af als je aan het steppen bentquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
ogen dicht. voeten naast elkaar.. duwen.
" met welk been sta je voor als je met sokken over parket glijdt"
etc.
met welke voet stap je als eerste de trap op..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Met welke voet zet je af als je aan het steppen bent
drink er eentje voor mij en XL in de crazy daisyquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:40 schreef Bramvanlith het volgende:
Morgen naar Kaprun, t leven is zwaar... Wel weer om les te geven, maar toch
juh, maakt dat eigelijk nog veel uit ? Kan me echt niet meer voorstellen dat ik met rechts voor zou snowboarden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
etc.
nee, die tests kloppen vaak, maar niet altijdquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
juh, maakt dat eigelijk nog veel uit ? Kan me echt niet meer voorstellen dat ik met rechts voor zou snowboarden.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef WaSTeiL het volgende:
De gasten die geen voorkeursbenen hebben noem je toch gewoon skieers aka heumeux?
Ohw dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
etc.
Ik laat beginners altijd een of andere fake test doen, en vervolgens zeg ik dat ze regular zijn. Allemaal de neus dezelfde kant op in de lift zeg maar... zit beter en minder vallen met uitstappen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
juh, maakt dat eigelijk nog veel uit ? Kan me echt niet meer voorstellen dat ik met rechts voor zou snowboarden.
...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef notepad het volgende:
[..]
Ik laat beginners altijd een of andere fake test doen, en vervolgens zeg ik dat ze regular zijn. Allemaal de neus dezelfde kant op in de lift zeg maar... zit beter en minder vallen met uitstappen.
Ok bedankt, zal eens kijken. Geen idee of mijn telefoon logs kan aanmaken, zal ook wel met software moeten dan, heb gewoon Windows Mobile 6.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:49 schreef GenesiZ het volgende:
Voor mijn oude Garmin wandelgps gebruikte ik Mapsource. Daarmee kon ik gemaakte tracklogs inladen en bekijken. Kun je met jouw telefoon logs aanmaken?
Ok on search..quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
AfTrack .. freeware dingetje.... (heb ik me laten vertellen)
[..]
Jaa, was toch wel lachen om te zien...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:16 schreef Rnej het volgende:
Snowfever komt vnaaf op tv!!!! ... SUPERVET!!!! ...
..
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die gasten in die pakjes.. Ik weet niet of ze het van te voren al zijn, maar met zo'n pakje aan krijg je er gratis arrogantie en egoisme bij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
maar alleen als ze een spyder pak aan hebben
Ik hoop dat je een grapje maakt....quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef notepad het volgende:
[..]
Ik laat beginners altijd een of andere fake test doen, en vervolgens zeg ik dat ze regular zijn. Allemaal de neus dezelfde kant op in de lift zeg maar... zit beter en minder vallen met uitstappen.
Overigens, na een paar jaar moeten ze toch fakie leren boarden :-)
Zo'n pakje koop je alleen als je dat al een beetje bent maar het accentueerd het wel heel ergquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die gasten in die pakjes.. Ik weet niet of ze het van te voren al zijn, maar met zo'n pakje aan krijg je er gratis arrogantie en egoisme bij.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt....
Hetzelfde als vroeger MOETEN! leren schrijven met rechtsquote:
ja, en snowboarden linksvoor... vroeger waren er alleen maar linksvoor boardsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hetzelfde als vroeger MOETEN! leren schrijven met rechts
Zoals ik al zeg. Vroegah was alles kut...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja, en snowboarden linksvoor... vroeger waren er alleen maar linksvoor boards
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg. Vroegah was alles kut...
Deze zijn geniaal:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik moet nieuwe handschoenen hebben, mijn handschoenen waren kut en nauwelijks waterproof. Waar meot ik op letten als ik nieuwe handschoenen wil kopen? Zijn dingen met polsversteviger aan te raden?
mattie van me die met die gloves een grab maakt:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Deze zijn geniaal:
[ afbeelding ]
Let vooral ff op het aantal vingers.
De middelste kan je niet in en als je dan vuist maakt
Waarvoor is dat nuttig?:Pquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Deze zijn geniaal:
[ afbeelding ]
Let vooral ff op het aantal vingers.
De middelste kan je niet in en als je dan vuist maakt
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Waarvoor is dat nuttig?:P
Wat een advies. Someone else?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |