abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55854061
Heuj eh...

ZET ME NOU EENS IN DE OP!!!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:09:30 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55863210
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Rnej het volgende:

[..]

je bent een lul.

en je weet waarom.
Al verteld dat ik ook nog eens een paar freeride lesjes heb gegeven. Betaald poeder rijden

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:10:01 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55863221
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef unioz het volgende:
Heuj eh...

Ff Genesiz mailen denk ik maar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:59:40 #34
71115 Rnej
I walk the line
pi_55866894
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Al verteld dat ik ook nog eens een paar freeride lesjes heb gegeven. Betaald poeder rijden

dinsdag 8 januari 2008 @ 10:31:17 #35
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55867496
was het topic kwijt

heb zin om mijn board zaterdag uit te testen, hoewel ik waarschijnlijk zwaar ga lopen stuntelen
pi_55870061
aan de sokken ligt het niet, heb verschillende (dure) merken..maar ik wil er gewoon een keer vanaf :-) misschien is febreze een optie
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:33:08 #37
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_55870367

TVP!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_55871142
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef Bramvanlith het volgende:
aan de sokken ligt het niet, heb verschillende (dure) merken..maar ik wil er gewoon een keer vanaf :-) misschien is febreze een optie
Het schijnt dat sokken met daarin koper verwerkt, zorgt voor niet stinkende sokken/schoenen.

Een gids die ik in Australie heb ontmoet droeg dat soort sokken in z'n berg/wandelschoenen.

Dunno waar je dat soort/type sokken hier in Nederland uberhaupt kan vinden (als ze er al zijn hier).
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:48:09 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55879640
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:59 schreef Rnej het volgende:

[..]

En natuurlijk zeggen dat je er nooit zonder gids heen mag gaan omdat het echt gevaarlijk kan zijn als je dat alleen doet. Heel duidelijke aanwijzingen geven dat je op bepaalde punten heel voorzichtig moet zijn. Terwijl dat niet altijd echt zo is Gewoon beetje angstig maken dat ze geen gekke dingen alleen gaan doen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:41:15 #40
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55880922
Stel je hebt de keuze tussen Val Thorens of Les Deux Alpes, wat zouden jullie dan kiezen?
Ik zit voor mijn tweede week in begin Maart met de keuze tussen deze twee gebieden. Les Deux Alpes heeft een gletsjer in de buurt. Val Thorens (of eigenlijk de 3 valleien) 600 km aan pistes.

Luxe probleem..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:23:49 #41
71115 Rnej
I walk the line
pi_55882078
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef WaSTeiL het volgende:
Stel je hebt de keuze tussen Val Thorens of Les Deux Alpes, wat zouden jullie dan kiezen?
Ik zit voor mijn tweede week in begin Maart met de keuze tussen deze twee gebieden. Les Deux Alpes heeft een gletsjer in de buurt. Val Thorens (of eigenlijk de 3 valleien) 600 km aan pistes.

Luxe probleem..
geen van beiden. oostenrijk.

maar als het dan toch moet, valtho
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:26:44 #42
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55882149
quote:

Luxe probleem..
L2A
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:27:22 #43
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55882171
Zit over 3 weken al in Oostenrijk en wilde eigenlijk ook wel eens naar Frankrijk.
Wat zou jij in Oostenrijk aanraden? Zelf zit ik in Konigsleieten (Zillertal Arena).

Ligt momenteel wel meer sneeuw in Oostenrijk dan in Frankrijk als ik deze site moet geloven.
pi_55883994
Op hoeveel graden zet je de bindingen voor een beginnende snowboarder?

Diverse info gevonden maar allemaal nogal verschillend?

Of maakt het eigenlijk niet zo gek veel uit (binnen grenzen uiteraard)
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:43:46 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55885884
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef WaSTeiL het volgende:
Zit over 3 weken al in Oostenrijk en wilde eigenlijk ook wel eens naar Frankrijk.
Wat zou jij in Oostenrijk aanraden? Zelf zit ik in Konigsleieten (Zillertal Arena).

Ligt momenteel wel meer sneeuw in Oostenrijk dan in Frankrijk als ik deze site moet geloven.
Sneeuw is momenteel top in de omgeving van Konigsleiten.

Wanneer ga je ook alweer precies?
Ik ga 31 januari nog een lang weekendje
Kan best dat jij daar dan ook nog zit.

Als je er toevallig 3 februari nog zit moet je ff langs komen in Gerlos. Er is dan jubileumshow van Michi's Schischule. Moet echt vette show worden. Misschien doe ik ook nog mee

Wat ik in Oostenrijk zou aanraden is een beetje wat je wilt. Voor veel freestyle is natuurlijk Mayrhofen de shit. Of Westendorf (moet ook een vet park zijn )
Voor freeriden zou ik ergens anders heen gaan. Iets waar totaal geen funparks zijn enzo. Komen dan vaak weinig goede snowboarders dus meer pow voor jou (ruimt ). Maar St. Anton is ook erg vet

Voor pistes knallen is alles wel goed, als er maar veel van is
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:45:24 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55885937
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:41 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Op hoeveel graden zet je de bindingen voor een beginnende snowboarder?

Diverse info gevonden maar allemaal nogal verschillend?

Of maakt het eigenlijk niet zo gek veel uit (binnen grenzen uiteraard)
Persoonlijk zet ik altijd de bindingen op 0 of -3 achter bij een beginner. Voor meestal 15 of 18.

Dit heeft ook veel te maken met de manier waarop ik les geef en de techniek die mijn leerlingen moeten aanleren van mij
pi_55888068
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef unioz het volgende:
Heuj eh...

Je staat op nr.85 van mijn to-do-list ...

... Nr.84 is het afmaken van mijn school, dus het kan nog even duren

Ik heb je erin gezet, bij het volgende topic kom je er automatisch tussen te staan. Met de typsnelheid van bovenstaande ruziende typgeiten zal dat ongeveer 1.5 dag zijn
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_55888812
quote:

Luxe probleem..
Duidelijk ValTho, tenzij je maar een midweekje gaat ofzo.

Verder nog een vraagje van mij;
nu ben ik in het bezit van een leuke gadget telefoon met ingebouwde GPS (incl. TomTom). Weten jullie of er ook al leuke software is waardoor ik met behulp van mn GPS kan zien welke pistes ik bijvoorbeeld die dag gereden heb? Dus dan de West-Europa kaart niet voor auto's, fietsers of wandelaars maar voor wintersporters met alle pistes erop? Dat zou toch best vet zijn...
pi_55888971
Voor mijn oude Garmin wandelgps gebruikte ik Mapsource. Daarmee kon ik gemaakte tracklogs inladen en bekijken. Kun je met jouw telefoon logs aanmaken?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:06:46 #50
71115 Rnej
I walk the line
pi_55889141
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Persoonlijk zet ik altijd de bindingen op 0 of -3 achter bij een beginner. Voor meestal 15 of 18.

Dit heeft ook veel te maken met de manier waarop ik les geef en de techniek die mijn leerlingen moeten aanleren van mij
eensch: 15 / - 3 .... ideaal
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:36:30 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55893717
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:36 schreef RichardX het volgende:

[..]

Duidelijk ValTho, tenzij je maar een midweekje gaat ofzo.

Verder nog een vraagje van mij;
nu ben ik in het bezit van een leuke gadget telefoon met ingebouwde GPS (incl. TomTom). Weten jullie of er ook al leuke software is waardoor ik met behulp van mn GPS kan zien welke pistes ik bijvoorbeeld die dag gereden heb? Dus dan de West-Europa kaart niet voor auto's, fietsers of wandelaars maar voor wintersporters met alle pistes erop? Dat zou toch best vet zijn...
Is er geloof ik wel
Ik heb het wel een keer gezien. geen idee wat voor software het is.
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:06 schreef Rnej het volgende:

[..]

eensch: 15 / - 3 .... ideaal
De mensen die er verstand van moeten hebben zijn het eensch
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:22:12 #52
71115 Rnej
I walk the line
pi_55897784
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is er geloof ik wel
Ik heb het wel een keer gezien. geen idee wat voor software het is.
AfTrack .. freeware dingetje.... (heb ik me laten vertellen)
quote:
De mensen die er verstand van moeten hebben zijn het eensch
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:39:46 #53
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55902184
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sneeuw is momenteel top in de omgeving van Konigsleiten.

Wanneer ga je ook alweer precies?
Ik ga 31 januari nog een lang weekendje
Kan best dat jij daar dan ook nog zit.

Als je er toevallig 3 februari nog zit moet je ff langs komen in Gerlos. Er is dan jubileumshow van Michi's Schischule. Moet echt vette show worden. Misschien doe ik ook nog mee

Wat ik in Oostenrijk zou aanraden is een beetje wat je wilt. Voor veel freestyle is natuurlijk Mayrhofen de shit. Of Westendorf (moet ook een vet park zijn )
Voor freeriden zou ik ergens anders heen gaan. Iets waar totaal geen funparks zijn enzo. Komen dan vaak weinig goede snowboarders dus meer pow voor jou (ruimt ). Maar St. Anton is ook erg vet

Voor pistes knallen is alles wel goed, als er maar veel van is
Ik ga in week 5 (van 26 Januari t/m 2 Februari.. Dus we overlappen elkaar wel een klein beetje. De show ga ik in ieder geval niet redden.

Freestyle is niet mijn ding, gaat vooral om een stuk piste knallen en pak offpiste mee waar dat een beetje normaal mogelijk is. Zoek dus vooral veel en als het kan brede pistes en had daarom het idee van Frankrijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:45:39 #54
71115 Rnej
I walk the line
pi_55902305
de breedste knalpistes heb ik vooral in oostenrijk gezien.... in frankrijk is het over t algemeen net iets te steil om volgas te gaan of net te smal .....

gletsjers niet meegerekend uiteraard
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:51:35 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55902448
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:39 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik ga in week 5 (van 26 Januari t/m 2 Februari.. Dus we overlappen elkaar wel een klein beetje. De show ga ik in ieder geval niet redden.

Freestyle is niet mijn ding, gaat vooral om een stuk piste knallen en pak offpiste mee waar dat een beetje normaal mogelijk is. Zoek dus vooral veel en als het kan brede pistes en had daarom het idee van Frankrijk.
hmmm grappig
Skien we 1 dag in hetzelfde gebied.

Die skishow schijnt wel de shit te worden. Heb al wat beelden (van andere skishows. Beter goed gejat dan slecht gevonden) en ideeën gezien en er moeten echt gave dingen in zitten. Eindelijk komen er dan ook een keer fatsoenlijke freestyle skiers enzo
Die strakke pakkies gasten van de school zijn altijd een beetje treurig moet ik zeggen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:58:43 #56
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55902612
heb in st johann weleens een skishowtje gezien, was wel grappig

en een keer toen ik klein was ook, dat ging toen echt nergens over
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:25:53 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55908266
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef Fugie het volgende:
heb in st johann weleens een skishowtje gezien, was wel grappig

en een keer toen ik klein was ook, dat ging toen echt nergens over
Het is een beetje afhankelijk van de school en het gebied denk ik.
Sommige scholen maken er meer van dan anderen.

De normale skishow bij ons is bijvoorbeeld wel ok maar er zitten dingen tussen die ronduit saai zijn. Daarnaast is er niet 1 van de skiers die echt kan springen. Er kon er 1 een 360 maar die is nu ook weg. Dus alleen de snowboarders (frontflip en rodeo) doen nog wat leuke dingen wat springen betreft.

Verder zitten er ook wel leuke stukken tussen hoor
pi_55910169
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bedankt voor de info...heb ze op 0 - 18 gezet.

Ga komende maandag kunstsneeuw happen in Bottrop....in februari lessen in Oostenrijk en daarna nog een weekje oefenen in Slovenië
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_55914430
9 feb weekje in konigsleiten
kriebels kriebels en nog eens kriebels.......

ben benieuwd
  donderdag 10 januari 2008 @ 03:03:57 #60
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55914977
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Rnej het volgende:
de breedste knalpistes heb ik vooral in oostenrijk gezien.... in frankrijk is het over t algemeen net iets te steil om volgas te gaan of net te smal .....

gletsjers niet meegerekend uiteraard
Oneens. Check La Plagne (vrijwel het hele gebied) en Alpe d'Huez (in de buurt van het funpark, 18-baans super higway achterin het gebied, na eerst een stukje zwart). Ook van Chamonix staat me nog het een en ander bij.

Ik denk dat je gewoon niet goed genoeg kan boarden als je de pistes in Frankrijk te steil vindt om te strepen

[ Bericht 0% gewijzigd door 360sjors op 10-01-2008 03:38:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')